Νέα Lotus Eletre με την πιο προηγμένη αεροδυναμική

Το εντυπωσιακό Hyper-SUV της εταιρείας, είναι το πρώτο μιας νέας γενιάς αμιγώς ηλεκτρικών SUV με ξεχωριστή αεροδυναμική.
Νέα Lotus Eletre με την πιο προηγμένη αεροδυναμική

Η νέα αμιγώς ηλεκτρική Lotus Eletre, είναι το πρώτο πεντάθυρο αυτοκίνητο παραγωγής της μάρκας. Λανσάρει το πιο προηγμένο πακέτο ενεργού αεροδυναμικής σε SUV παραγωγής0 και έξυπνες τεχνολογίες οδήγησης, όπως το πρώτο στον κόσμο σύστημα Ανίχνευσης και Απόδοσης Φωτός (LIDAR).

Είναι το πρώτο μοντέλο της νέας σειράς ηλεκτρικών οχημάτων υψηλής απόδοσης που θα κατασκευαστούν σε μια ολοκαίνουργια υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής στο Wuhan της Κίνας. Το αυτοκίνητο είναι «Born British, Raised Globally». Η σχεδίαση του ξεκίνησε από το ειδικευμένο τμήμα σχεδίασης Lotus Tech Creative Centre (LTCC) στο Warwickshire του Ηνωμένου Βασιλείου και υποστηρίχθηκε από ομάδες εργασίας στην χώρες Κίνα, Σουηδία και Γερμανία

Στηρίζεται στις βασικές αρχές και το DNA της Lotus. Η φημισμένη μάρκα υπερπολυτελών αυτοκινήτων εδώ και πάνω από 70 χρόνια έχει γράψει χρυσές σελίδες στην ιστορία της αυτοκίνησης δημιουργώντας μοναδικά σπορ μοντέλα που διακρίνονται για την σχεδίαση και την μηχανική τους. Τώρα η νέα εποχή της Lotus ξεκινά με ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο για τους οδηγούς που αναζητούν τα χαρακτηριστικά της μάρκας.

Η διάσημη τεχνογνωσία της εταιρείας στους τομείς της οδήγησης και του χειρισμού, του συστήματος διεύθυνσης και της βελτιστοποιημένης αεροδυναμικής έχει εξελιχθεί περαιτέρω και αποτελεί σημείο αναφοράς. Η Eletre αξιοποιεί την τεχνολογία και τα πρωτοποριακά στοιχεία του πιο πρόσφατου σπορ αυτοκινήτου της Lotus - της Emira - και του αμιγώς ηλεκτρικού υπεραυτοκίνητου Evija.



Τετρακίνητο με θηριώδη ισχύ

Η Eletre είναι τετρακίνητη(4WD), εξοπλίζεται με μπαταρία νέας γενιάς χωρητικότητας άνω των 100 kWh και η ισχύς του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης είναι τουλάχιστον 600 ίπποι.


Διαθέτει τέσσερις λειτουργίες οδήγησης, οι οποίες προσαρμόζουν το τιμόνι, τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, το σύστημα μετάδοσης κίνησης και την απόκριση του πεντάλ γκαζιού. Οι λειτουργίες είναι Range, Tour, Sport, Off-Road και Individual και είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου.

Όταν φορτίζεται σε ταχυφορτιστή 350 kW εξασφαλίζει επιπλέον αυτονομία 400 χλμ. σε μόλις 20 λεπτά. Η μέγιστη αυτονομία του πανάκριβου αυτοκινήτου με μια πλήρη φόρτιση είναι περίπου 600 χλμ.(WLTP). Επίσης έχει την δυνατότητα να φορτίζεται επίσης με εναλλασσόμενο ρεύμα σε φορτιστή 22 kW(στάνταρ).

Το εντυπωσιακό μοντέλο που ερμηνεύει εκ νέου τον όρο Hyper-SUV, αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην ανάπτυξη των μοντέλων που συμβάλουν στην επίτευξη της βιώσιμης κινητικότητας.

Ενσωματωμένο σύστημα διανομής ισχύος υψηλής τάσης

Η Eletre βασίζεται στην ολοκαίνουργια και ευέλικτη πλατφόρμα Electric Premium Architecture (EPA) της Lotus, έχοντας ένα ενσωματωμένο σύστημα διανομής ισχύος υψηλής τάσης.

Η νέα πλατφόρμα εξασφαλίζει την επίτευξη του στόχου που αφορά το χαμηλό κέντρο βάρους - κυρίαρχη παράμετρος για την σπορ οδική συμπεριφορά- και επιπλέον εύκολα να προσαρμοστεί για να φιλοξενήσει μεγέθη μπαταριών κατηγορίας οχημάτων C έως E, ηλεκτρικούς κινητήρες, διατάξεις εξαρτημάτων και έξυπνες τεχνολογίες οδήγησης.



Η πλατφόρμα θα αποτελέσει τη βάση για μια ολοκαίνουργια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων υψηλής απόδοσης lifestyle της Lotus. Για την βέλτιστη δομική ακαμψία της πλατφόρμας, χρησιμοποιείται αλουμίνιο και χάλυβας υψηλού εφελκυσμού. Η μπαταρία τύπου skateboard και οι ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται κοντά στο έδαφος για να εξασφαλίσουν το χαμηλό κέντρο βάρους. Υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες- ο ένας κινεί τους μπροστινούς τροχούς και ο άλλος τους πίσω τροχούς.

Άλλη διάσταση στα premium

Λανσάρει μια νέα σχεδιαστική και κατασκευαστική φιλοσοφία για τον εσωτερικό χώρο που θα ακολουθηθεί και στα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. Η αειφορία ήταν το επίκεντρο της ομάδας σχεδιασμού, η οποία έχει συνεργαστεί με τον κορυφαίο προμηθευτή Kvadrat για τις επιλογές υλικών. Χρησιμοποιήθηκαν  ανθεκτικές τεχνητές μικροΐνες στα κύρια σημεία της καμπίνας και ένα προηγμένο ύφασμα από μαλλί στα καθίσματα, το οποίο είναι 50% ελαφρύτερο από το παραδοσιακό δέρμα, επιτρέποντας περαιτέρω εξοικονόμηση βάρους. Τα ανθρακονήματα έχουν κυρίαρχο ρόλο στη κατασκευή. Το πιλοτήριο που εστιάζεται στον οδηγό και η ψηλή κεντρική κονσόλα είναι εμπνευσμένα από την Lotus Emira και την Evija. Η φιλοσοφία της Lotus για το ελαφρύ βάρος - αφαίρεση υλικού εάν δεν χρειάζεται - απεικονίζεται ξεκάθαρα στον πίνακα οργάνων.



Πανάκριβο υποσύστημα

Το πανάκριβο στάνταρ ηχοσύστημα παρέχεται από τη διάσημη βρετανική μάρκα KEF. Ονομάζεται KEF Premium, περιλαμβάνει 15 ηχεία 1.380 watt με τεχνολογία Uni-QTM και ήχο surround. Συνδυάζει τα ηχεία tweeter και μεσαίας εμβέλειας σε μια ενιαία μονάδα. Υπάρχει και η αναβαθμισμένη έκδοση KEF Reference, με 23 ηχεία 2.160 watt, τεχνολογία Uni-Q και 3D surround ήχο. Λανσάρει μια νέα πρωτοποριακή προσέγγιση στο σχεδιασμό ηχείων και υπογούφερ.

Η Lotus Eletre πωλείται σε όλες τις παγκόσμιες αγορές, με τις πρώτες παραδόσεις πελατών το 2023 να ξεκινούν στην Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v