Το νέο UX 300e, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Lexus, συνδυάζει κορυφαία επίπεδα ποιότητας και ηλεκτρικής λειτουργίας εξελίσσοντας την οδηγική εμπειρία ‘Lexus Electrified’. Ίδια συναρπαστική σχεδίαση και τεχνοτροπία ‘Takumi’ με το πρώτο UX. Θρυλική αξιοπιστία Lexus και αντοχή μπαταρίας απορρέουν από τη 15ετή παρουσία της Lexus στην αιχμή της ηλεκτροκίνησης.
Τίποτα δεν είναι θέμα τύχης
Με το πλήρως ηλεκτρικό UX 300e, η Lexus προάγει το όραμά της ’Lexus Electrification‘ στο επόμενο επίπεδο. Όμως σε ένα μοντέλο Lexus τίποτα δεν είναι θέμα τύχης. Το πρώτο Lexus BEV (Battery Electric Vehicle) προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και αριστοτεχνία, αθόρυβη λειτουργία και άνεση. Μετά από μελέτη των μοτίβων θορύβων μοντέλων BEV, μεταξύ των μέτρων που ελήφθησαν για τη σημαντική μείωση των θορύβων στην καμπίνα ήταν η χρήση ειδικών ελαστικών για BEV και επενδύσεων στους θόλους των τροχών που περιορίζουν τους θορύβους από χαλίκια, θραύσματα ή σπρέι νερού από το δρόμο. Το κάθε τι μελετήθηκε εξονυχιστικά, ακόμα και ο drive-by-wire επιλογέας είναι χειροποίητος.
Ιαπωνική αρχιτεκτονική
Συνεχίζοντας τη φιλοσοφία που είδαμε για πρώτη φορά στο UX, η καμπίνα του νέου UX 300e βασίζεται σε μία παραδοσιακή Ιαπωνική αρχιτεκτονική, όπου το εσωτερικό και το εξωτερικό αλληλοσυνδέονται χωρίς διακριτά όρια. Αυτή η μοναδική προσέγγιση χαρίζει στον οδηγό καλύτερη αίσθηση των άκρων του αυτοκινήτου, ώστε να ελίσσεται πολύ πιο εύκολα σε στενούς χώρους στάθμευσης.
Όπως σε όλα τα μοντέλα UX, κάθε τι σημαντικό τοποθετείται γύρω από τον οδηγό, με όλα τα χειριστήρια να προσφέρουν μία φυσική αίσθηση αφής (υπάρχει μία έξυπνη κεντρική κονσόλα με βάση για την παλάμη που φέρει ενσωματωμένα χειριστήρια ηχοσυστήματος). Στο πρώτο πλήρως ηλεκτρικό Lexus, τα όργανα οδήγησης είναι ειδικά σχεδιασμένα με ένα σπορ ψηφιακό ταχύμετρο, ένδειξη αυτονομίας και δείκτη προγράμματος επιβράδυνσης (deceleration mode) τεσσάρων επιπέδων.
Ταιριάζει στη παλάμη του οδηγού
Ένα ακόμα πρωταρχικό στοιχείο επαφής του οδηγού με το UX 300e είναι ο περίτεχνα κατασκευασμένος επιλογέας ταχυτήτων. Αντικαθιστώντας τον συμβατικό επιλογέα, ταιριάζει άριστα στην παλάμη του οδηγού και υιοθετεί την τελευταία τεχνολογία ‘shift-by-wire’ της Lexus, προσφέροντας μία premium αίσθηση για τον έλεγχο της Όπισθεν (R), της Νεκράς (N) και της Εμπρόσθιας Κίνησης (D). Επιπρόσθετα, οι διαδρομές του επιλογέα είναι μικρότερες για ταχύτερες αλλαγές.
Στο πίσω τμήμα, τα αποκλειστικά πίσω καθίσματα του UX 300e είναι θερμαινόμενα και ειδικά σχεδιασμένα για να φιλοξενούν τόσο τους επιβάτες όσο και τη μπαταρία κάτω από αυτά.