Από 28.500 ευρώ η νέα DS4

Ένα σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας νέας γενιάς, συστήματα υποβοήθησης οδηγού που δεν έχουν ακόμη παρουσιαστεί στη κατηγορία premium C και ένα καινοτόμο σύστημα προβολής πληροφοριών, κάνουν τη DS 4 να ξεχωρίζει.
Από 28.500 ευρώ η νέα DS4

H γκάμα της DS εμπλουτίσθηκε με ένα νέο premium μοντέλο που αναδεικνύει τις αρετές της γαλλικής σχολής για την αυτοκίνηση. Ο λόγος για την ολοκαίνουργια DS 4, ένα μοντέλο υψηλής τεχνολογίας. Πρόκειται για το τέταρτο μέλος της γκάμας και εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην ενίσχυση της πολυτελούς μάρκας του ομίλου Stellantis.

Το premium μοντέλο τοποθετείται στη καρδιά της κατηγορίας premium C της ελληνικής αγοράς. Προσφέρεται σε δυο εκδόσεις όσον αφορά το αμάξωμα: DS 4 και DS 4 Cross. Η DS 4 έχει ισορροπημένες αναλογίες, μήκος 4,4 μ., πλάτος 1,83 μ., ύψος 1,47 μ.

Ψηφιακός πίνακας οργάνων

Διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων που παρέχει απρόσκοπτη αναγνωσιμότητα και εργονομία. Το ταξίδι αναδεικνύεται σε... υψηλή τέχνη με μια νέα προσέγγιση των χειριστηρίων ελέγχου, που είναι ομαδοποιημένα σε τρεις ζώνες για απλοποίηση της χρήσης.

Τα ανάγλυφα ένθετα Clous de Paris, εμπνευσμένα από την υψηλής ποιότητας ωρολογοποιία, δίνουν έμφαση στα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

- Στο ταμπλό στα χειριστήρια του κλιματισμού DS Air.

- Στους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων που ευθυγραμμίζονται με τους πλευρικούς αεραγωγούς και είναι ενσωματωμένοι στο άνω τμήμα των θυρών.

- Στο DS Smart Touch, μια οθόνη αφής 5 ιντσών που συνδέεται με το DS Iris System

- Στο DS E-Toggle, ένα συμπαγές χειριστήριο για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που είναι τοποθετημένα στην κεντρική κονσόλα.

Αεραγωγοί που δεν διακρίνονται

Το DS Air είναι ένα καινοτόμο σύστημα κλιματισμού με πολύ συμπαγείς κεντρικούς αεραγωγούς τοποθετημένους ψηλά, και εφοδιασμένους με αεραγωγούς που δεν διακρίνονται. Η ροή αέρα κατευθύνεται με τη χρήση ενός κώνου, τόσο ψηλά, όσο και χαμηλά. Όλο το σύστημα λειτουργεί σαν κλασικός κλιματισμός με βέλτιστη όμως απόδοση. Η λειτουργία Quick Launch επιτρέπει στο τιμόνι να θερμαίνεται και στα καθίσματα να ψύχονται ή να θερμαίνονται ανάλογα, με το πάτημα ενός και μόνο πλήκτρου.

Ένα σύστημα καθαρισμού του αέρα προστατεύει ενεργά την καμπίνα με αισθητήρες για σωματίδια PM2.5 εσωτερικής και εξωτερικής ανίχνευσης ρύπανσης. Η διαχείριση του αέρα που μπαίνει στο όχημα βελτιστοποιείται με την προσθήκη ενός συστήματος φιλτραρίσματος που μπορεί να καθαρίσει τον αέρα μέσα σε λίγα μόνο λεπτά. Η ποιότητα του αέρα καταγράφεται και εμφανίζεται στην κεντρική οθόνη.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στο σχεδιασμό των καθισμάτων που μπορούν να προσφέρουν κλιματισμό και μασάζ.

Plug-in υβριδικό

Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα EMP2, η DS 4 προσφέρει την plug-in υβριδική τεχνολογία από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας της (225 ίππους και αυτονομία έως 55 χλμ. σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών ρύπων στον συνδυασμένο κύκλο WLTP). Ένα σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας νέας γενιάς, συστήματα υποβοήθησης οδηγού που δεν έχουν ακόμη παρουσιαστεί στη κατηγορία premium C και ένα καινοτόμο σύστημα προβολής πληροφοριών, κάνουν τη DS 4 να ξεχωρίζει.

Η αρθρωτή πλατφόρμα επιτρέπει τη χρήση διαφορετικών κινητήρων. Η εξέλιξη της πλατφόρμας EMP2 για τη DS 4 έχει επιτρέψει τη βελτίωση πολλών χρήσιμων χαρακτηριστικών, ενώ προσδίδει στο σχεδιασμό του οχήματος μια νέα ελευθερία έκφρασης που δίνει πρωτοφανείς αναλογίες.

Εξηλεκτρισμός E-Tense

Στην plug-in υβριδική έκδοση, η DS 4 E-Tense 225 κληρονομεί την τεχνογνωσία από την DS Performance με τους τέσσερις τίτλους στη Formula E (Οδηγών και Ομάδων) το 2019 και το 2020.

Οι υψηλές επιδόσεις και η απόδοση της συγκεκριμένης μονάδας, προκύπτουν από τον τετρακύλινδρο κινητήρα PureTech των 180 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 110 ίππων με μπαταρία 12,4 kWh. Αυτονομία σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών ρύπων, έως και 55 χλμ. (στο συνδυασμένο κύκλο WLTP). Η ροπή των 36,4 χλγμ. συμβάλει στην επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 7,7 ΄΄ και στην κάλυψη των πρώτων 1.000 μέτρων σε 27,3 ΄΄. Κατανάλωση μόλις 1,3 λίτρα/ 100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 29 γραμ./χλμ. στο συνδυασμένο κύκλο WLTP.

Μείωση βάρους

Η νέα εκδοχή της πλατφόρμας EMP2 διαθέτει νέα μέρη κατασκευασμένα από συνθετικά υλικά, δομικά μέρη θερμικής επεξεργασίας και πιο συμπαγή στοιχεία, όπως η μονάδα κλιματισμού, απελευθερώνοντας περισσότερο χώρο για εκμετάλλευση σε άλλα σημεία. Ο χώρος για τις αποσκευές είναι 430 λίτρα και η πόρτα του είναι ηλεκτρική, με σύστημα ανέπαφου ανοίγματος.

Ανώτερα δυναμικά και ακουστικά χαρακτηριστικά

Η ιδέα του ιδανικού συνδυασμού μεταξύ δυναμισμού και ηρεμίας, που είναι τόσο αγαπητή στα τα μοντέλα της DS Automobiles, προχωρά ακόμη περισσότερο. Τα πλήρως νέα ανασχεδιασμένα εξαρτήματα στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, εγγυώνται άνεση στην οδήγηση.

Κινητήρες βενζίνης και ντίζελ

Δύο βενζινοκίνητες επιλογές, PureTech 130 EAT8 και PureTech 180 EAT8 και ένα μοτερ ντίζελ BlueHDi 130 EAT8. Κατανάλωση από 4,8 λίτρα/100 χλμ. για το ντίζελ και 5,9 λίτρα/100 χλμ. για τη βενζίνη (στον συνδυασμένο κύκλο WLTP). Εκπομπές CO2 125 γραμ./χλμ. για το ντίζελ και 135 γραμ./χλμ. για τη βενζίνη.

Αμιγώς ηλεκτρική έκδοση 

Μέχρι το 2024, η DS 4 θα διατίθεται σε μια 100% ηλεκτρική εκδοχή που θα βασίζεται στη νέα τεχνολογία των ηλεκτροκινητήρων και των μπαταριών.

Περιβαλλοντική ευαισθησία

Η DS 4 αποτελείται σε ποσοστό 95% από επαναχρησιμοποιήσιμα υλικά, με το 85% να είναι ανακυκλώσιμα. Το 30% του βάρους του αφορά ανανεώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά, που εντοπίζονται τόσο στα μεταλλικά μέρη, όσο και στα συνθετικά. Μεταξύ των ανακυκλωμένων υλικών, οι ίνες πολυπροπυλενίου, πολυεστέρα και ενός συγκεκριμένου ελαστομερούς, χρησιμοποιούνται κάτω από το πλαίσιο ως διαφράγματα, για μείωση θορύβου ή ως σημεία στερέωσης.

Γκάμα

Η γκάμα αποτελείται από τρεις εκδόσεις: DS 4, DS 4 Cross και DS 4 Performance Line και εξειδικευμένα επίπεδα εξοπλισμού. Η γκάμα της DS4 ξεκινά από τα 28.500 ευρώ.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v