Οι εικονικοί influencers έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του ασιατικού τοπίου στα μέσα ενημέρωσης και έχουν πλέον αυξανόμενη σημασία για όλο και περισσότερους ανθρώπους και εκτός της ηπείρου.
Τα εικονικά, εντελώς δημιουργημένα από υπολογιστή avatar και τα προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσελκύουν την προσοχή εκατομμυρίων ανθρώπων, ειδικά στο Instagram και στο TikTok. Μόνο στην Κίνα, ο όγκος πωλήσεων του κλάδου αναμένεται να υπερτριπλασιαστεί από 860 εκατομμύρια ευρώ το 2021 σε 2,8 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023, σύμφωνα με πρόβλεψη της εταιρείας συμβούλων διαχείρισης iiMedia Research.
Η Porsche δραστηριοποιείται και σε αυτόν τον τομέα. Η επιτυχημένη είσοδος στον κόσμο των εικονικών influencers εδώ σηματοδοτείται από τη συνεργασία το 2021 μεταξύ της Porsche Ventures και της iMaker, του κορυφαίου παρόχου εικονικών επιρροών και ψηφιακών οικοσυστημάτων στην Κίνα. Η iMaker, ιδρύθηκε το 2019, η αποστολή της start-up είναι να υποστηρίζει παγκόσμιες επωνυμίες και συνεργάτες πλατφόρμας στην ανάπτυξη και ανάπτυξη ψηφιακών πρεσβευτών επωνυμίας.
Αλλαγή και καινοτομία
«Η Porsche, ως κατασκευαστής παραδοσιακών σπορ αυτοκινήτων, ανέκαθεν οδηγούσε την αλλαγή και την καινοτομία», λέει ο Jens Puttfarcken, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche China. «Θέλουμε να παραμείνουμε στην πρώτη γραμμή της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ψηφιακή εποχή. Αυτή η επένδυση της Porsche Ventures είναι ένα σημαντικό βήμα όσον αφορά την εφαρμογή της ψηφιακής στρατηγικής μας και την έναρξη περαιτέρω συνεργασιών με το iMaker».
Ο Ostin Gong, Lead Partnering and Venturing στην Porsche Ventures China, προσθέτει: «Με τη συνεργασία μας με την iMaker, επεκτείνουμε συνεχώς την τεχνογνωσία μας σε έναν τομέα στρατηγικής ανάπτυξης. Το iMaker μπορεί να μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε μια εξαιρετικά συναρπαστική και καθηλωτική εμπειρία επωνυμίας για τους μελλοντικούς πελάτες μας.»
Υπάρχουν ποικίλες χρήσεις για εικονικούς επιρροές, που κυμαίνονται από τη μετριοπάθεια σε ζωντανές εκδηλώσεις έως τις συμβουλές πωλήσεων και τις διαδραστικές εφαρμογές στο αυτοκίνητο.
«Από την οπτική γωνία της επωνυμίας και του μάρκετινγκ, υπάρχει τεράστιες δυνατότητες για την Porsche, καθώς οι εικονικοί παράγοντες επιρροής διαδραματίζουν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στο κινεζικό οικοσύστημα όσον αφορά τα σημεία επαφής με τους πελάτες», εξηγεί ο Ostin Gong. «Ο μέσος όρος ηλικίας των πελατών της Porsche στην Κίνα είναι τα 35. Επομένως, είναι κρίσιμο για εμάς να κατανοήσουμε τις αξίες, τα χόμπι, τις συνήθειες και την καταναλωτική συμπεριφορά του νεαρού πληθυσμού στην Κίνα. Το iMaker φτάνει σε ένα γλυκό σημείο όσον αφορά την αλληλεπίδραση με το Gen-Z μέσω της εισαγωγής των avatar του».
Νέες μέθοδοι απόκτησης πελατών
Η συνεργασία με την iMaker είναι στραμμένη προς το μέλλον για τον κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων από δύο απόψεις. Από τη μία πλευρά, ανοίγει νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη και αλληλεπίδραση με νεαρές ομάδες-στόχους στην Κίνα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι εικονικοί influencers γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, ειδικά στη νεότερη γενιά.
Νέο ψηφιακό περιεχόμενο και τεχνολογίες για εφαρμογές στο αυτοκίνητο
Από την άλλη πλευρά, η Porsche και η iMaker διερευνούν τις έννοιες της δημιουργίας ενός νέου ψηφιακού οικοσυστήματος που θα επεκτείνει και θα ενισχύσει την ψηφιακή εμπειρία των πελατών στα οχήματα Porsche. Αυτό δίνει έμφαση στην ανάπτυξη νέου ψηφιακού περιεχομένου και τεχνολογιών για εφαρμογές στο αυτοκίνητο.
Η Porsche Ventures είναι η μονάδα επιχειρηματικών κεφαλαίων της Porsche AG και έχει γραφεία στη Στουτγάρδη, το Βερολίνο, το Τελ Αβίβ, το Πάλο Άλτο και τη Σαγκάη. Επενδύει σε καινοτόμα τεχνολογία και επιχειρηματικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο. Η Porsche δραστηριοποιείται στη σκηνή των start-up από το 2016 και έχει δημιουργήσει ένα ποικίλο οικοσύστημα start-up προκειμένου να συνεργαστεί με νέες, καινοτόμες εταιρείες σε διάφορες φάσεις ανάπτυξης.