Αυτό είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep

H Jeep αποκάλυψε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV στην ιστορία της, στο πλαίσιο του πλάνου «Dare Forward 2030».
Αυτό είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, “Dare Forward 2030”, αποκαλύφθηκε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV στην ιστορία της θρυλικής αμερικανικής μάρκας.

Ο CEO της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, στο πλαίσιο της  παρουσίασης του στρατηγικού πλάνου του Ομίλου με τίτλο “Dare Forward 2030”, αποκάλυψε τις πρώτες φωτογραφίες του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV στην ιστορία της Jeep. Το νέο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της Jeep  θα φτάσει στην αγορά στις αρχές του επόμενου έτους, διευρύνοντας περαιτέρω το κοινό της μάρκας, η οποία κάνει ακόμα ένα σημαντικό βήμα προς την εκπλήρωση του οράματος της που συνοψίζεται στη φράση “Zero Emission Freedom” (Ελευθερία με μηδενικούς ρύπους). Περισσότερες πληροφορίες για το αμιγώς ηλεκτρικό Jeep θα αποκαλυφθούν τους προσεχείς μήνες. Θα κυκλοφορήσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV της Jeep στις αρχές του 2023. Δεν δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες.

Υψηλές αποδόσεις

Το στρατηγικό σχέδιο της εταιρείας στοχεύει σε υψηλά περιθώρια κέρδους για να καλύψει την δαπανηρή μετατόπιση προς τα EV. Το σχέδιο Dare Forward 2030 περιλαμβάνει φιλόδοξους στόχους κέρδους και EV.

Η εταιρεία στοχεύει να διατηρήσει διψήφιες αποδόσεις έως το 2030, καθώς η εταιρεία επιταχύνει την ηλεκτροκίνηση της μεγάλης σειράς μοντέλων της σε μάρκες όπως Jeep, Ram, Peugeot και Fiat.

Η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει επίσης να διπλασιάσει τα καθαρά της έσοδα σε 300 δις. ευρώ ετησίως μέχρι το τέλος της δεκαετίας, μειώνοντας το κόστος και αντλώντας επιπλέον έσοδα από νέες υπηρεσίες.

Παρουσιάζοντας το νέο στρατηγικό της σχέδιο που ονομάζεται Dare Forward 2030, ανακοινώθηκε ότι σχεδιάζει το 100% των πωλήσεών της στην Ευρώπη και το 50% των πωλήσεων στις ΗΠΑ να είναι ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Η εταιρεία σχεδιάζει να διαθέτει 75 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία στην αγορά και να πουλά 5 εκατομμύρια ηλεκτρικά μοντέλα ετησίως έως το 2030.



Συνέργειες

Η Stellantis, δημιουργήθηκε στις αρχές του περασμένου έτους από τη συγχώνευση του Ομίλου PSA και της Fiat Chrysler Automobiles. Στοχεύει σε 5 δις ευρώ σε συνέργειες μέχρι το τέλος του 2024 - ένα χρόνο πριν από το προηγούμενο σχέδιό της.

Όπως και άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Stellantis αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις στη προσπάθεια της να μετατρέψει τη γκάμα προϊόντων της με παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης σε μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων και να αναπτύξει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, ενώ παλεύει για να κατακτήσει υψηλό μερίδιο αγοράς στη κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων όπου πρωταγωνιστούν η Tesla και μια σειρά από άλλες startups μάρκες μόνο ηλεκτρικών μοντέλων, ανέφερε το Reuters.

«Είμαστε περήφανοι που είμαστε μια παλαιά αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε ο Κάρλος Ταβάρες κατά τη διάρκεια παρουσίασης σε αναλυτές και δημοσιογράφους στο Άμστερνταμ. «Το να είμαστε παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανία δείχνει την ικανότητά μας να σχεδιάζουμε και να παράγουμε ασφαλή προϊόντα σε κλίμακα».

«Άλλοι πρέπει ακόμα να το αποδείξουν», πρόσθεσε.

Η εταιρεία αναμένει ότι το 30% των πωλήσεών της θα είναι διαδικτυακά έως το 2030 και τα έσοδα από τις πωλήσεις πολυτελών και premium αυτοκινήτων θα τετραπλασιαστούν μέχρι τότε.

Η Stellantis θα στηριχθεί σε συνεργασίες με το Foxconn Technology Group, τη Waymo και τη BMW και έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να δημιουργήσει περίπου 20 δισεκατομμύρια ευρώ επιπλέον έσοδα από λειτουργίες που βασίζονται σε λογισμικό στα οχήματά της μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

«Προχωράμε και προχωράμε γρήγορα για να γίνουμε εταιρεία τεχνολογίας κινητικότητας», είπε ο Ταβάρες.


Οι προσπάθειες των ομάδων μηχανικών, της εφοδιαστικής αλυσίδας και των αγορών πρέπει να μειώσουν το κόστος από τις λειτουργίες για να καταστήσουν την εταιρεία 30% πιο αποτελεσματική στις κεφαλαιουχικές δαπάνες και τις αναπτυξιακές δαπάνες από τον υπόλοιπο κλάδο, τόνισε ο Ταβάρες.

Προσπαθεί επίσης να μειώσει το κόστος διανομής κατά 40% με την ψηφιοποίηση των εργασιών πωλήσεων και μάρκετινγκ.

Η Stellantis την περασμένη εβδομάδα ανέφερε νεο περιθώριο λειτουργικού κέρδους για το 2021 που εκτινάχθηκε στο 11,8%, αφού ξεπέρασε σε μεγάλο βαθμό τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού και ημιαγωγών και στράφηκε στη παραγωγή πιο κερδοφόρων οχημάτων.

Η εταιρεία είπε ότι θα επικεντρωθεί σε ένα μοντέλο περιουσιακών στοιχείων για τις δραστηριότητές της στην Κίνα. Στοχεύει τα κινεζικά έσοδα να φτάσουν τα 20 δισ. ευρώ έως το 2030. Τα έσοδα για την «Κίνα, Ινδία και Ασία-Ειρηνικό» ήταν 3,9 δισ. ευρώ πέρσι, είπε ο Ταβάρες.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v