Εύκολη και αποδοτική η φόρτιση στο νέο Peugeot 308 Hybrid

Η Peugeot εξέλιξε την τεχνολογία φόρτισης του νέου 308 που φέρει υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας.
Εύκολη και αποδοτική η φόρτιση στο νέο Peugeot 308 Hybrid

Η καλύτερη επιλογή για να μειωθεί δραστικά η κατανάλωση καυσίμου στα υβριδικά μοντέλα είναι η συχνή φόρτιση της μπαταρίας. Αν ο οδηγός φορτίζει κάθε βράδυ την μπαταρία του υβριδικού αυτοκινήτου εξασφαλίζει την ηλεκτρική κίνηση του αυτοκινήτου για μερικές δεκάδες χλμ. ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τις προδιάγραφες του κατασκευαστή του αυτοκινήτου. Στις δοκιμές που κάνουμε με υβριδικά μοντέλα, αξιοποιούμε την ηλεκτρική κίνηση απολαμβάνοντας τα πλεονεκτήματα της κίνησης με μηδενικούς ρύπους.

Έρευνες δείχνουν ότι μερίδα οδηγών που χρησιμοποιούν εταιρικό αυτοκίνητο με υβριδικό σύστημα κίνησης, για διάφορους λόγους δεν αξιοποιούν την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, επιβαρύνοντας την εταιρεία με επιπλέον δαπάνη για τα καύσιμα και το περιβάλλον με επιπροσθέτους επικίνδυνους ρύπους. Συνίσταται η φόρτιση της μπαταρίας ακόμη και στο γκαράζ της εταιρείας για να εξοικονομηθούν καύσιμα και να περιορισθεί η ρύπανση του περιβάλλοντος.

Η Peugeot, ηγέτης στα εταιρικά αυτοκίνητα, εξέλιξε την τεχνολογία φόρτισης του νέου 308 που φέρει υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας.

Το ολοκαίνουργιο Peugeot 308, διατίθεται σε δυο επιλογές όσον αφορά το υβριδικό κινητήριο σύνολο:

• Hybrid 180 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός ενός βενζινοκινητήρα 150 ίππων (110kW) PureTech και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8 / από 25 γραμ./χλμ. C02 ανά χιλιόμετρο και έως 70 χλμ. αυτονομίας με 100% ηλεκτροκίνηση (WLTP).

• Hybrid 225 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός βενζινοκινητήρα 180 ίππων (132 kW) PureTech και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8/ από 26 γραμ./χλμ. CO2 ανά χλμ. έως 71 χλμ. αυτονομίας με 100% ηλεκτροκίνηση (WLTP).

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 12,4kWh, ισχύ 102kW, και διατίθεται με δύο τύπους ενσωματωμένου φορτιστή, που ικανοποιούν όλες τις χρήσεις και λύσεις επαναφόρτισης του χρήστη, με στάνταρ ένα μονοφασικό φορτιστή 3,7kW και προαιρετικά ένα μονοφασικό φορτιστή 7,4kW.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης είναι οι παρακάτω:

• Μέσω Wall Box (32 A) 7,4 kW, για πλήρη φόρτιση σε 1ώρα 55λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή  (7,4kW).

• Μέσω ενισχυμένης παροχής (16 A), για πλήρη φόρτιση σε 3ώρες 50λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (3,7kW).

• Μέσω συμβατικής παροχής (8 A), για πλήρη φόρτιση σε 7ώρες 5λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (3,7 kW).



Το οικοσύστημα της Peugeot

Για την διευκόλυνση των οδηγών προς την ενεργειακή μετάβαση η Peugeot προσφέρει μία σειρά λύσεων φόρτισης για το σπίτι ή την εργασία, μέσω μία ευρείας γκάμας εξοπλισμού (ενισχυμένη παροχή, Wall box, Smart Wall box, κλπ.), μια μελέτη αξιολόγησης της υφιστάμενης ηλεκτρικής εγκατάστασης και την καλύτερη λύση φόρτισης καθώς και την τελική εγκατάσταση, μέσω των προτεινόμενων συνεργατών μας. H μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης.

Από την εφαρμογή MyPeugeot για smartphone ή μέσω της κεντρικής οθόνης, υπάρχει τώρα η δυνατότητα του προγραμματισμού φόρτισης του ηλεκτρικού Peugeot από απόσταση και ενεργοποίηση του κλιματισμού στην επιθυμητή θερμοκρασία.



Επιλογές

Το νέο Peugeot 308 διατίθεται και με τους παρακάτω κινητήρες εσωτερικής καύσεως, με εκπομπές CO2 από 114 γραμ./χλμ. Πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές της Οδηγίας Euro 6, και λαμβάνουν έγκριση τύπου βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).

Βενζίνης, 3κύλινδροι κινητήρες 1.2: PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6, PureTech 130 S&S EAT8.

Diesel, 4κύλινδροι κινητήρες 1.5: BlueHdi 130 S&S BVM6, BlueHdi 130 S&S EAT8.

Τιμές: 1.2 PureTech 110 S&S 19.900 ευρω, 1.2 PureTech 130 S&S 22.300, 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 24.800, 1.5 BlueHDi 130 S&S 23.300, 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 25.700, Hybrid 180hp e-EAT8 39.500 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v