Νέα Bugatti Bolide: Αποδίδει 1.600 ίππους και κοστίζει 4.800.000 ευρώ!

Η εταιρεία αποκαλύπτει ένα supercar για λίγους και εκλεκτούς, το οποίο έχει ως πεδίο δράσης αποκλειστικά το αγωνιστικό περιβάλλον.
Νέα Bugatti Bolide: Αποδίδει 1.600 ίππους και κοστίζει 4.800.000 ευρώ!

Η Bugatti αποκάλυψε το πιο ακραίο supercar της, την Bolide, ένα ονειρεμένο αυτοκίνητο που κοστίζει 4.800.000 ευρώ άλλα όσοι το αποκτήσουν δεν θα μπορούν να την οδηγήσουν στο δρόμο.

Μόνο 40 αυτοκίνητα ειδικών προδιαγραφών θα κατασκευαστούν από την σειρά Bugatti Bolide και οι τυχεροί ιδιοκτήτες της θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2024 για να απολαύσουν ένα από τα πιο μεγάλα και εντυπωσιακά επιτεύγματα του ανθρώπου στον τομέα της κίνησης.

Το όνομα προέρχεται από την λέξη της γαλλικής αργκό που μεταφράζεται "είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο".

Η νέα Bolide τροφοδοτείται από έναν τεράστιο βενζινοκινητήρα W16 8.0 λίτρων απόδοσης 1.600 ίππων. Παρόλο που δεν έχουν ανακοινωθεί ακριβή στοιχεία απόδοσης, αναμένεται να επιτυγχάνει επιδόσεις που είναι σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με τα μονοθέσια της Formula 1.

Οι πρώτες εκτιμήσεις θέλουν να ολοκληρώνει το τυπικό τεστ 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα να είναι αρκετά πάνω από τα 500 χλμ./ώρα, ΄΄χωρίς να διακυβεύεται η μέγιστη οδική συμπεριφορά και η μέγιστη ευελιξία΄΄. Η Bolide, θέλει μόλις 3,071 λεπτά για να ολοκληρώσει έναν γύρο του Le Mans και 5, 23,1 λεπτά για να ΄΄κατακτήσει΄΄ το Nordschleife.

Τα ελαφριά υλικά εξασφαλίζουν ότι η έκδοση παραγωγής έχει βάρος μόλις 1.240 κιλά, συνεπώς η αναλογία βάρους προς ισχύ 0,9 κιλά ανά ίππο.

Όλα τα στοιχεία στερέωσης ακόμη και οι βίδες της Bolide είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο. Επιπλέον, σε πολλά σημεία χρησιμοποιούνται κοίλα εξαρτήματα λεπτού τοιχώματος κατασκευασμένα από κράμα τιτανίου που χρησιμοποιείται στην αεροδιαστημική. Αυτά προέρχονται από έναν 3D εκτυπωτή και είναι εξαιρετικά λεπτά με πάχος τοιχώματος έως 0,5 χιλιοστά. Ωστόσο, εξακολουθούν να είναι πολύ σταθερά με αντοχή εφελκυσμού 1.250 newtons ανά τετραγωνικό χιλιοστό.



Είναι σχεδιασμένο γύρω από τον κινητήρα W16 με την ελάχιστη, δυνατή δομή αμαξώματος και υπόσχεται ξεχωριστά δεδομένα απόδοσης. Το μικρότερο δυνατό κέλυφος στο εκπληκτικό όχημα επιδόσεων καθώς και η τεχνολογία του είναι μια καινοτόμος πηγή πληροφοριών για μελλοντικές μελέτες εξέλιξης των αυτοκινήτων.

Ο κινητήρας W16 των 8 λίτρων με ισχύ 1.850 ίππους και ροπή 1.850 Newton-μέτρων βρίσκεται στην καρδιά του. Η Bugatti έχει σχεδιάσει τη μονάδα κίνησης ειδικά για χρήση στην πίστα και έχει βελτιστοποιήσει τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, ιδίως για τις υψηλότερες στροφές. Οι τέσσερις πρόσφατα ανεπτυγμένοι υπερσυμπιεστές αυξάνουν την πίεση και τη δύναμη στις υψηλότερες στροφές του κινητήρα. Προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη λίπανση ακόμη και κάτω από εξαιρετικά υψηλές φυγόκεντρες δυνάμεις, έχουν βελτιστοποιηθεί το κύκλωμα λαδιού, η πίεση λαδιού, οι βαλβίδες ελέγχου, τα διαφράγματα, οι δεξαμενές λαδιού κ.α.

Όπως και στη Formula 1, η Bolide επιβραδύνει με αγωνιστικά φρένα με κεραμικούς δίσκους και κατάλληλες επικαλύψεις. Οι δαγκάνες των φρένων ζυγίζουν μόνο 2,4 κιλά η κάθε μία. Οι μπροστινές σφυρηλατημένες ζάντες μαγνησίου με κεντρική κλειδαριά ζυγίζουν 7,4 κιλά, ενώ οι πίσω ζυγίζουν 8,4 κιλά.

Με συνολικό ύψος μόλις 995 χιλιοστά, η Bugatti Bolide έχει ακριβώς το ίδιο ύψος με το ιστορικό Bugatti Type 35. Το μεταξόνιο είναι 2,75 μέτρα και το πλάτος 1,99 μέτρα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v