Από 45.920 ευρώ το νέο Subaru Forester
Ανακοινώθηκαν οι τιμές λιανικής των εκδόσεων του νέου Subaru Forester έκτης γενιάς στην Ελλάδα.
Ανακοινώθηκαν οι τιμές λιανικής των εκδόσεων του νέου Subaru Forester έκτης γενιάς στην Ελλάδα.
Η Πλειάδες Motors, επίσημος διανομέας των αυτοκινήτων Subaru στην Ελλάδα, ανακοίνωσε τις νέες τιμές για το νέο Subaru Forester, 6ης γενιάς.
Παράλληλα η Πλειάδες Motors έχει ξεκινήσει προωθητική ενέργεια Pre-Sales για παραγγελίες έως 20 Ιανουαρίου 2025 με σημαντικό όφελος για τους νέους αγοραστές.
Οι τιμές λιανικής των εκδόσεων του νέου Subaru Forester διαμορφώνονται ως εξής:
Subaru Forester 2.0i e-Boxer Free 45.920 ευρώ, Forester 2.0i e-Boxer Style 48.970 ευρώ, Forester 2.0i e-Boxer Adventure 52.650 ευρώ, Forester 2.0i e-Boxer Premium 54.250 ευρώ.
Πρόσφατα η Subaru και το SUV Forester σημείωσαν σημαντικές διακρίσεις και πρωτιές:
-Το νέο Forester βρέθηκε στην κορυφή των δοκιμών του Euro NCAP με 5 αστέρια.
-Η SUbaru αναδείχθηκε Νο 1 εταιρεία στον τομέα της αξιοπιστίας, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα του Consumer Reports.
-To Forester αναδείχθηκε πρώτο από τα 5 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα του 2024 σύμφωνα πάντα με την έρευνα του ανεξάρτητου οργανισμού Consumers Report.
Ασφάλεια πέντε αστέρων
Το νέο Subaru Forester κερδίζει την υψηλότερη βαθμολογία με πέντε αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP 2024. Ποσοστό 89% στην προστασία ανήλικων επιβατών με κορυφαίες βαθμολογίες στον έλεγχο τοποθέτησης παιδικού καθίσματος (CRS).
Ποσοστό 86% στην προστασία των χρηστών δρόμου με κορυφαίες βαθμολογίες στις δοκιμές αποφυγής σύγκρουσης με ποδηλάτες και μοτοσικλετιστές.
Ποσοστό 83% στην ασφάλεια οδηγού και συνοδηγού με κορυφαίες βαθμολογίες σε δοκιμές δύο ειδών πλαϊνών συγκρούσεων.
Ποσοστό 72% στις τεχνολογίες υποστήριξης οδήγησης με κορυφαίες βαθμολογίες στη λειτουργίες Lane Support (EyeSight's (Emergency) Lane Keep Assist).
Εξαιρετικές βαθμολογίες
Το νέο Forester κατέγραψε εξαιρετικές βαθμολογίες και στις τέσσερις περιοχές αξιολόγησης (Ενήλικος επιβάτης, Ανήλικος επιβάτης, Ευάλωτοι χρήστες δρόμου, Υποβοήθηση Ασφάλειας), πολύ πάνω από το ελάχιστο απαιτούμενο όριο.
Στον τομέα αξιολόγησης των Ανήλικων Επιβατών (βρεφών, παιδιών), πέτυχε τη μέγιστη βαθμολογία στον έλεγχο εγκατάστασης CRS παιδικού καθίσματος. Σχεδόν έπιασε την ύψιστη βαθμολογία σε δοκιμή πρόσκρουσης (μετωπική και πλευρική) με βασικό δείγμα παιδιά ηλικίας 6 και 10 ετών. Καλή προστασία παρέχεται σε όλες τις κρίσιμης σημασίας περιοχές του σώματος κατά τη δοκιμή της μετωπικής σύγκρουσης και οι μέγιστοι βαθμοί δόθηκαν σε αυτό το μέρος της αξιολόγησης. Το σύστημα απενεργοποιεί αυτόματα τον αερόσακο του συνοδηγού όταν χρησιμοποιείται παιδικό κάθισμα που βλέπει προς τα πίσω και επιβραβεύτηκε γι’ αυτή τη λειτουργία.
Ανίχνευση παρουσίας παιδιών
Το Forester είναι εξοπλισμένο με ένα έμμεσο σύστημα «ανίχνευσης παρουσίας παιδιών» (π.χ. Υπενθύμιση πίσω καθίσματος), το οποίο εκδίδει μια προειδοποίηση όταν αναγνωρίζει ότι ένα παιδί ή ένα βρέφος μπορεί να έχει μείνει στο αυτοκίνητο. Όλοι οι τύποι παιδικών καθισμάτων μπορούν να εγκατασταθούν και να τοποθετηθούν σωστά στο αυτοκίνητο, εκτός από το κάθισμα iSize στην πίσω κεντρική θέση.
Ευάλωτοι χρήστες του δρόμου
Στον τομέα αξιολόγησης των Ευάλωτων Χρηστών Δρόμου (πεζών), πέτυχε τους μέγιστους βαθμούς για τις λειτουργίες AEB Cyclist και Lane Support Motorcyclists. Το σύστημα Αutonomous Εmergency Βraking (AEB), μπορεί να ανταποκριθεί σε ευάλωτους χρήστες του δρόμου καθώς και σε άλλα οχήματα. Η απόδοση του συστήματος στον εντοπισμό και την αντίδραση σε ποδηλάτες ήταν καλή (σε όλα τα σενάρια προσέγγισης ποδηλάτη που διέσχιζε ή διέλευσης πίσω από σταθμευμένα οχήματα ή ποδηλάτη κατά μήκος του δρόμου καθώς και στροφή κατά μήκος της διαδρομής ενός διερχόμενου ποδηλάτη). Η απόδοση του συστήματος AEB είχε καλή ανταπόκριση στους μοτοσικλετιστές (τόσο στην προσέγγιση ενός σταματημένου μοτοσικλετιστή όσο και ενός μοτοσικλετιστή που φρενάρει). Η Υποστήριξη Λωρίδας (Lane Support) για μοτοσικλετιστές πέτυχε τους μέγιστους πόντους (και στην περίπτωση της αλλαγής λωρίδας πάνω στη διαδρομή ενός μοτοσικλετιστή που έρχεται από απέναντι όσο και ενός μοτοσικλετιστή που προσπερνά). Η προστασία του κεφαλιού ενός χτυπημένου πεζού ή ποδηλάτη ήταν κυρίως καλή καθώς και η προστασία της λεκάνης, του μηριαίου οστού, του γονάτου και της κνήμης.
Μέγιστη βαθμολογία στην Οπίσθια Σύγκρουση
Για την περιοχή αξιολόγησης ενηλίκων επιβατών, πέτυχε τους περισσότερους βαθμούς στη δοκιμή πλευρικού εμποδίου αλλά και στη σοβαρότερη πρόσκρουση πλευρικής κολόνας, καθώς η προστασία όλων των κρίσιμων περιοχών του σώματος ήταν καλή. Επίσης, σχεδόν πέτυχε τη μέγιστη βαθμολογία στην Οπίσθια Σύγκρουση. Η ανάλυση της επιβράδυνσης της πλατφόρμας πρόσκρουσης κατά τη διάρκεια της δοκιμής και η ανάλυση της παραμορφώσιμης δοκού μετά τη δοκιμή, έδειξαν ότι το Forester μπορεί να είναι ένας αρκετά καλός συνεργάτης σε μια μετωπική σύγκρουση. Οι δοκιμές στα μπροστινά καθίσματα και τα προσκέφαλα έδειξαν καλή προστασία έναντι αυχενικών τραυματισμών σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης. Μια γεωμετρική ανάλυση των πίσω καθισμάτων έδειξε επίσης καλή προστασία από αυχενικό τραυματισμό.
Η προστασία ήταν καλή για όλες τις κρίσιμες περιοχές του σώματος του επιβάτη. Ο έλεγχος απόκλισης (ο βαθμός στον οποίο ένα σώμα πέφτει στην άλλη πλευρά του οχήματος όταν χτυπιέται από την άλλη άκρη) βρέθηκε επαρκής καθώς διαθέτει ένα αντίμετρο (δηλαδή αερόσακο μακρινής πλευράς) για να περιορίσει τον τραυματισμό από επιβάτη σε επιβάτη σε τέτοιες κρούσεις. Ο αερόσακος απέδωσε καλά στις δοκιμές του Euro NCAP με εικονικές μετρήσεις που υποδεικνύουν καλή προστασία τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό. Διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα eCall που ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σύγκρουσης όπως και ένα σύστημα για την πρόληψη δευτερογενών συγκρούσεων μετά την κύρια σύγκρουση του αυτοκινήτου. Τέλος, το Forester απέδειξε ότι, σε περίπτωση βύθισης του οχήματος, οι πόρτες και τα παράθυρα θα μπορούσαν να ανοίξουν, επιτρέποντας στους επιβάτες να διαφύγουν.
Επεμβαίνει σε κρίσιμες καταστάσεις
Στον τομέα αξιολόγησης Safety Assist, πέτυχε τους μέγιστους βαθμούς στην κατηγορία Lane Support σύμφωνα με την τελευταία δοκιμή. Το Σύστημα Υποστήριξης Λωρίδας (π.χ. το Lane Keep Assist) διορθώνει απαλά τη διαδρομή του οχήματος αν αυτό βγαίνει έξω από τη λωρίδα και επεμβαίνει σε ορισμένες πιο κρίσιμες καταστάσεις (με την Έκτακτη Διατήρηση Λωρίδας). Είναι εξοπλισμένο με σύστημα υπενθύμισης ζώνης ασφαλείας που είναι στάνταρ στα εμπρός και πίσω καθίσματα, τα οποία κέρδισαν τη μέγιστη βαθμολογία στην κατηγορία, καθώς και σύστημα παρακολούθησης της κατάστασης του οδηγού (δηλαδή Σύστημα Παρακολούθησης Οδηγού που ανιχνεύει την απόσπαση της προσοχής και την κόπωσή του). Το σύστημα Υποβοήθησης Ταχύτητας ανιχνεύει το τοπικό όριο ταχύτητας μέσω του Traffic Sign Recognition και ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να ρυθμίσει τον περιοριστή (μέσω του Manual Speed Limiter) ή να αφήσει το σύστημα να το κάνει αυτόματα (μέσω του Intelligent Speed Limiter).