Genesis: Η έκπληξη της Γενεύης

Το «παιδί» της Hyundai θα παρουσιάσει τα πολυτελή μοντέλα της στην φετινή έκθεση της Γενεύης.
Genesis: Η έκπληξη της Γενεύης

Η κορυφαία μάρκα της Hyundai, η Genesis, προετοιμάζεται να παρουσιάσει τα πολυτελή μοντέλα της, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 5-15 Μάρτιου 2020, καθώς προγραμματίζει να έχει ισχυρή παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η Genesis πωλείται επί του παρόντος στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στη Ρωσία, στη Νότια Κορέα, στη Μέση Ανατολή και στην Αυστραλία.

Πριν από τρία χρόνια, ο διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Europe, Τόμας Σμιντ, δήλωσε ότι η Hyundai έχει αποφασίσει να ξεκινήσουν οι πωλήσεις της Genesis στην Ευρώπη, την δεκαετία που ξεκινά το 2020, προσβλέποντας στις κατηγορίες των πολυτελών SUV στους νέους κινητήρες.

Η Genesis, διαθέτει σήμερα στην αγορά τα σεντάν G70, G80 και G90. Η κορεάτικη μάρκα σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγη των SUV, GV70 και GV80 τα επόμενα δύο χρόνια. Για το 2021 σχεδιάζει ένα νέο σεντάν με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.



Η Genesis έχει ήδη κρατήσει ένα περίπτερο σε μία από τις αίθουσες της φετινής έκθεσης της Γενεύης.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Genesis προσέλαβε τον Φιλίπο Περίνι ως επικεφαλής σχεδιαστή στο ευρωπαϊκό κέντρο προηγμένου σχεδιασμού της στη Γερμανία. Ο Περίνι εργάστηκε για τις μάρκες Alfa Romeo, Audi και Lamborghini. Πρόσφατα, ήταν επικεφαλής σχεδιασμού της Italdesign.

Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν προσπαθήσει να λάβουν μέρος στη πολυτελή κατηγορία της Ευρώπης έχουν αποτύχει ή αγωνίζονται ακόμη για να κατακτήσουν ένα σημαντικό μερίδιο, λόγω της κυριαρχίας των γερμανικών μαρκών. Η κορυφαία μάρκα Nissan της Infiniti πέρασε πάνω από μια δεκαετία, αγωνιζόμενη για την εδραίωση της στην Ευρώπη, αλλά η κατάρρευση των πωλήσεων υποχρέωσε την Infiniti να ανακοινώσει τον Μάρτιο 2020,ότι θα σταματήσει τις πωλήσεις στη Δυτική Ευρώπη για να επικεντρωθεί στις ΗΠΑ και την Κίνα.

Η κορυφαία μάρκα της Toyota, Lexus ανταγωνίζεται στην Ευρώπη για δύο δεκαετίες, αλλά παραμένει μικρός παίκτης στον τομέα. Η Honda, έκανε μια σοφή κίνηση, δεν έφερε την πολυτελή της μάρκα Acura, στην Ευρώπη.

Δεν είναι μόνο τα ασιατικά σήματα premium που έχουν αγωνιστεί να οικοδομήσουν μια παρουσία στην Ευρώπη. Τα εμπορικά σήματα Maserati και Alfa Romeo της Fiat Chrysler Automobiles και τα DS Automobiles του PSA Group αντιμετωπίζουν επίσης δυσκολίες.



Ο μόνος τρόπος για να αντιμετωπισθεί η γερμανική κυριαρχία στα premium είναι να λανσαριστεί μια καινοτομική ιδέα, όπως έκανε η  Tesla, με τα εξελιγμένα ηλεκτρικά μοντέλα της, εκτιμούν οι αναλυτές της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Tesla, πέρασε την Lexus, την Jaguar και την Alfa Romeo στην Ευρώπη το Μάρτιο 2020, λόγω της έντονης ζήτησης για το μοντέλο 3 μεσαίου μεγέθους σεντάν που κυκλοφόρησε πρόσφατα.

Η Volvo, προσπαθεί να ακολουθήσει το μονοπάτι της Tesla, στοιχηματίζοντας σε μεγάλο βαθμό στην ηλεκτροκίνητη μάρκα Polestar. Η Hyundai θα πρέπει να συγκρατήσει το λανσάρισμα της Genesis μέχρι να προσφέρει μια τεχνολογία αιχμής. Εάν δεν συμβαίνει αυτό, θα ταξιδέψει σε έναν πολύ τραχύ δρόμο στην Ευρώπη, εκτιμούν οι αναλυτές.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v