Ο ξεκαρδιστικός τρόπος που ένα περιοδικό "κρύβει" ερωτικές διαφημίσεις
Η πιο πρωτότυπη ερωτική καμπάνια που είδαμε ποτέ σε περιοδικό δεν έχει ίχνος γυμνού. Το περνάει όμως το… μήνυμα.

Ευφυές ροζ marketing. Έτσι θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε την καμπάνια της εταιρείας επικοινωνίας Mortierbrigade, η οποία φιλοξενείται στις σελίδες του βέλγικου περιοδικού Humo και διαφημίζει ερωτικά βιβλία χωρίς ίχνος πορνό περιεχομένου.
Οι διαφημίσεις είναι έτσι κατανεμημένες στις σελίδες του περιοδικού ώστε ο αναγνώστης να πιάσει το υπονοούμενο και παράλληλα το περιοδικό να γλιτώσει οποιαδήποτε απόπειρα λογοκρισίας λόγω προκλητικού περιεχομένου.
Απολαύστε τις.