Παρακαλούμε απομακρύνετε τα παιδιά από την οθόνη. Τα απομακρύνατε. Τώρα απομακρύνετε και τους εαυτούς σας. Εκτός και αν θέλετε να πονέσουν τα μάτια και τα αυτιά σας.
Οι παρακάτω σειρές αποτελούν την επιτομή της μετριότητας.
Είναι σειρές που πιθανώς να έπεσες τυχαία πάνω τους κάποια στιγμή, και να είπες «ας το αφήσω να παίξει», με αποτέλεσμα κάποια λεπτά μετά να ανέβαζες δέκατα.
Είναι μόνο αυτές; Όχι, υπάρχουν δεκάδες στην ελληνική τηλεόραση. Γι’ αυτό και θα θέλαμε να μας πεις κι εσύ τις δικές του αγαπημένες… χειρότερες στα σχόλια.
Η Λίμνη των Στεναγμών
Ο τίτλος της σειράς με τον Τάσο Χαλκιά στον Ρόλο του Αλή Πασά εκφράζει απόλυτα τους ήχους που κάναμε κάθε φορά που τύχαινε να πέσουμε πάνω σε αυτήν την υπερπαραγωγή του Alter. Φήμες λένε πως η Δέσποινα Μοιραράκη βλέπει ακόμα εφιάλτες όταν κατά λάθος πέτυχε πλάνο εσωτερικού γυρίσματος, με τις δεκάδες φτηνιάρικες μπουχάρες που κοσμούσαν το background της σειράς.
Εραστής Δυτικών Προαστίων
Θυμάστε την φάση που κάποτε υπήρξε «κόντρα» Βορείων και Δυτικών Προαστίων για το ποιος είναι πιο «γαμάουα» και «αληθινός»; Αφουγκραζόμενη το κλίμα της εποχής αυτή η ανεκδιήγητη σειρά με την Μαριλίτα Λαμπροπούλου (πλούσια κορασίδα των βορείων προαστίων)και τον Αλέξη Γεωργούλη (πτωχό πλην τίμιο κηπουρό που την ερωτεύεται) ήταν τόσο προχειροφτιαγμένη όσο και ο τίτλος της.
Ίχνη
Πάρτε μια πρέζα CSI, λίγο low budget καλτίλα, προσθέστε 1 κουταλιά της σούπας κακές ερμηνείες, 2 κουταλιές της σούπες μέτριο σενάριο και έχετε την ελληνική προσπάθεια κοπιαρίσματος μιας αστυνομικής σειράς του εξωτερικού. Προαιρετικά προσθέτετε και λίγο – κακό – Γιάννη Ζουγανέλη σε ρόλο ιατροδικαστή και σερβίρετε.
Κωνσταντίνου & Ελένης
Θα δυσαρεστήσουμε τους φανς του Χάρη Ρώμα, θα παραδεχτούμε ότι πολλάκις χάζεψαμε επεισόδια της σειράς του. Αλλά θα κάνουμε την αυτοκριτική μας ψύχραιμα, μετά από 20 χρόνια επαναλήψεων, και θα πούμε με σιγουριά πως αυτό το συνονθύλευμα στριγκλιών, πρόστυχων «αστείων», τραβηγμένων ερμηνειών και εκνευριστικών χαρακτήρων είναι τόσο μέτριο, που τελικά το συμπαθείς.
Λίφτινγκ
Ο Χάρης Ρώμας χτύπησε δύο φορές, αυτή τη φορά με τον ίδιο ρε ρόλο πλαστικό χειρούργου, μια ανατριχιαστική διασκευή του Staying Alive σε τίτλους αρχής και πάρα μα πάρα πολλές άβολες «αστείες» σκηνές που υποτίθεται θα έκαναν τον κόσμο να γελάσει. Φεστιβάλ μετριότητας από την αρχή μέχρι το τέλος του, το Λίφτινγκ ήταν τόσο μονότονο και βαρετό όσο και η μέθοδος στην οποία αναφέρεται και κάνει όλες τις σταρ ίδιες.
Θα σε δω στο πλοίο
Υπάρχει κάτι πιο νοσηρό από το να βλέπεις τον Τάσο Χαλκιά και των Γιώργο Παρτσαλάκη σε ρόλο πλοιάρχων; Υπάρχει, να τους βλέπεις να κάνουν χαζο-αστειάκια, φορώντας στολές που θαρρείς αγόρασαν με 10€ από τα JUMBO και να μπλέκουν σε ένα κάρο συναισθηματικά μπλεξίματα που ανάθεμα αν θα ενδιέφεραν ακόμα και την ίδια σου τη γιαγιά. Α, και μέσα σε όλα αυτά και η Μπέσυ Μάλφα στην καλύτερη χειρότερη στιγμή της τηλεοπτικής της καριέρας.
Λάκης ο γλυκούλης
Μερικές σειρές τις καταλαβαίνεις από τον τίτλο. Να, ο «Λάκης ο Γλυκούλης» ας πούμε φαίνεται ότι δεν θα είναι και ό,τι πιο καλό θα έχεις δει στην τηλεόραση. Και δεν ήταν. Κι όμως, έκανε ρεκόρ τηλεθέασης όταν προβλήθηκε, επιβεβαιώνοντας πως μετά από εκείνους που πιστεύουν ότι η γη είναι επίπεδη, υπάρχει και άλλος ένας λόγος για τον οποίο δε μας μιλούν οι εξωγήινοι.
Η αγάπη ήρθε από μακριά
Ούτε γεωγραφικά δεν στέκει αυτό το απαγορευμένο «λαβ στόρι» μεταξύ του Αλβανού (στη σειρά) Κώστα Σόμμερ και της ωραίας Ελληνίδας (πράγματι) Λίνας Σακκά, η οποία μπλέκεται στα δίχτυα (ή στην τσάπα) του έρωτα με τον εργάτη που προσέλαβε ο άντρας της στα χωράφια. Δηλαδή, πόσο μακριά είναι η Αλβανία ας πούμε; Δεν ήταν και από την Αυστραλία ο Ιλάι. Κατά τα λοιπά, μια από τα ίδια με μπόνους κοιλιακούς και δικέφαλα Κώστα μαζί με ολίγον μπούστο Λίνας σε σκηνοθεσία Μανούσου Μανουσάκη.
Η ώρα η καλή
Κακιά η ώρα κάθε φορά που προβαλλόταν αυτό το άβολο σήριαλ με τον Πάνο Μιχαλόπουλο σε ρόλο πλοίαρχου φρεγάτας και ζωντοχήρου να προσπαθεί να αναβιώσει κάτι από 80s όταν έπαιζε σε βιντεοκασέτες. Στο πλευρό του Μπέσυ Μάλφα και Ζέτα Δούκα τριτώνουν το κακό (χιούμορ) σε μια «οικογενειακή κωμωδία» που απορίας άξιο πώς κράτησε τρεις σεζόν.
Σφηνάκια
Το χιούμορ του Μάρκου Σεφερλή σε επιθεώρηση στο Δελφινάριο παίρνει Όσκαρ μπροστά στα άβολα αστεία αυτής της «χιουμοριστικής» σειράς η οποία γυρίστηκε με πρόθεση – προφανώς – να προσφέρει αστείες καταστάσεις και ατάκες στο κοινό, όμως το μόνο που κατάφερε είναι να παγώσει χαμόγελα και σώματα με τα κακογραμμένα κείμενα και τις σχεδόν ερασιτεχνικές ερμηνείες των πρωταγωνιστών.
Μαρία η Άσχημη
Θα μπορούσαν να γραφτούν τόμοι ολόκληροι για το πόσο κακή ήταν αυτή η μεταφορά του ομώνυμου βραζιλιάνικου σήριαλ στην ελληνική πραγματικότητα. Λες και θα μπορούσε να γίνει καλή μεταφορά βραζιλιάνικου σήριαλ στην ελληνική πραγματικότητα. Τέλοσπάντων. Μακράν η πιο αδιάφορη ιστορία αγάπης στα χρονικά της τηλεόρασης με δύο από τους πιο μισητούς πρωταγωνιστές που πέρασαν ποτέ μπροστά από τα μάτια μας.
Νικόλας Γεωργιακώδης