Οι δαίμονες του ελληνικού σαββατόβραδου

Ο Γιώργος Παπαδάκης ρίχνεται στη μάχη του σαββατόβραδου, και ο ANT1 επιχειρεί(;) να τον κάνει Σπύρο Παπαδόπουλο, αλλά οι πρωινές συνήθειες δύσκολα ξεχνιούνται. Εντυπώσεις από την άβολη πρεμιέρα με την Άννα Βίσση και το απόλυτο τραπέζι.
Οι δαίμονες του ελληνικού σαββατόβραδου
του Γιώργου Κόκουβα

«Αυτό εδώ δεν είναι ένα show. Αν ο ANT1 ήθελε να κάνει show, θα διάλεγε για showman κάποιον λιγότερο όμορφο από εμένα». Είναι Σάββατο βράδυ, λίγο πριν την Κυριακή της Αποκριάς, και με αυτά τα λόγια ο Γιώργος Παπαδάκης υποδέχεται με μια (όχι και τόσο ξεκαρδιστική) απόπειρα χιούμορ όσους άτυχους από εμάς το σαββατοκύριακο των Αποκριών βρήκε με πυρετό στον καναπέ μας.

Μεταξύ Cold&Flu και Comtrex, ανοίγουμε τη ρημάδα να δούμε κάτι, και πέφτουμε πάνω στην πρεμιέρα του “Sold Out”, του νέου «μη show» του ANT1 με το οποίο ασχολήθηκε τις επόμενες ημέρες όλη η τηλεοπτική πιάτσα, όσο μαδούσε τη λαγάνα και την ταραμοσαλάτα. Βλέπετε, αφενός δεν υπήρχε τίποτα άλλο αξιοσημείωτο στους δέκτες αυτές τις ημέρες – πέρα από τις «πρωτότυπες» ανταποκρίσεις του Χρήστου Νέζου από την Ξάνθη και τους Κονιτοπουλαίους στην Μενεγάκη- και αφετέρου, μια εμφάνιση της Άννας Βίσση πάντα αποτελεί βαρυσήμαντο γεγονός για όλους αυτούς που την αποκαλούν «η Απόλυτη» - ησυχάστε, δεν ανήκουμε σε αυτούς.

Κι αν έχει βρεθεί καλεσμένη σε εκπομπές η Άννα… Από τον Πρωινό Καφέ του ΄90 (με την Ρούλα ως οικοδέσποινα ακόμα) μέχρι το Ενώπιος Ενωπίω του Νίκου Χατζηνικολάου, και από το Greek Idol μέχρι το ανεκδιήγητο rockumentary που παρακολουθήσαμε πέρυσι στον Alpha με θέμα την ζωή της, έχει καθίσει μπροστά από πολλές τηλεοπτικές κάμερες. Αλλά εκπομπή τόσο άβολη και βαρετή όσο αυτή ίσως να έζησε πρώτη φορά η «Απόλυτη».

Η «απόλυτη» βαρεμάρα. Η ομάδα του Sold Out φάνηκε να έχει κάνει πολύ καλή δουλειά με το αρχειακό υλικό που συγκέντρωσε, αλλά ο τρόπος που το χειρίστηκε ο μουστακαλής παρουσιαστής ανήκε σε άλλη δεκαετία. Γλοιώδη και αναμενόμενα κομπλιμέντα του τύπου «σήμερα είσαι πιο κοριτσάκι από τότε/ήθελα πάντα στην καριέρα μου να σου πάρω συνέντευξη/στις πρόβες των «Δαιμόνων», συγκινήθηκα τόσο που ήθελα να σηκωθώ να παίξω κι εγώ. Ας δούμε το απόσπασμα», έδιναν και έπαιρναν.

Το «απόλυτο» σκηνικό χάος. Ένας παρουσιαστής και μία καλεσμένη. Και, για κάποιον ανεξήγητο λόγο, ένα τραπέζι είκοσι μέτρων, από αυτό που στις παρωδίες τρώνε οι πλούσιοι πρωινό και ο ένας κάθεται στη μία άκρη, ο άλλος στην άλλη, και μιλάνε μεταξύ τους με ντουντούκα. Και δίπλα από το μαόνι, μία παρκαρισμένη βέσπα (νεανική νότα για να σπάσει η αριστοκρατίλα;). Και όσο μονολογούσε ο mr. Καλημέρα Ελλάδα, πιο πίσω, σε έναν άσχημο πάγκο γεμάτο άδεια ποτήρια, σαν μόλις από μετακόμιση, στέκονταν όρθιοι καμιά δεκαριά από τους ερμηνευτές των Δαιμόνων, που δήθεν εξέπληξαν με την παρουσία τους την Άννα.
Hint: Μήπως το τεράστιο τραπέζι μας προετοιμάζει για καταστάσεις αλά Στην υγειά μας/Κοίτα τι έκανες, και ο σκοπός του ANT1 ήταν απλώς να μας πλασάρει άλλη μια κόπια Σπύρου-Σεμίνας (εδώ αναρωτηθείτε, ποιος χρειάζεται κάτι τέτοιο), με την κακόγουστη, αλλά κλασική για το κοινό που μένει μέσα τα σαββατόβραδα, λύση του «Ζωρζ Μουστακί»;

Την άτυχη στιγμή της υπερβολικής ερμηνείας του Παναγιώτη Πετράκη στο πλατό, με την ακόμη πιο άτυχη κόμη για τις ανάγκες των Δαιμόνων, ας μην την σχολιάσουμε καθόλου, γιατί δεν ήταν στις υποχρεώσεις του καλλιτέχνη να μάθει να ερμηνεύει τα κομμάτια και σε “πρόχειρες τηλεοπτικές βερσιόν”.



Άλλωστε, ό,τι κι αν έκαναν οι καλεσμένοι, επισκιάστηκε από την φλυαρία του παρουσιαστή, τις παλιομοδίτικες εισαγωγές και πάσες του και τις δεκάδες ενδείξεις ότι η πολιτική συζήτηση και οι κανόνες τους έχουν εντυπωθεί στο τηλεοπτικό DNA του. Άλλο πράγμα όμως να διαχειρίζεσαι την αερολογία του Άδωνι και τα χαστούκια του Κασιδιάρη, και άλλο να εκμαιεύεις τα μυστικά της Βίσση, η οποία δυστυχώς για εκείνον, δεν έχει αφήσει κανένα στοιχείο της προσωπικής της ζωή μυστικό. Πόσες φορές ακόμη θα ακούσουμε για την γνωριμία της με τον Καρβέλα και την παιδική ηλικία της κόρης της, χωρίς να χασμουρηθούμε, να πάρουμε άλλη μία λιζοπαΐν και να πέσουμε για ύπνο;

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v