Σε επτά μήνες φυλάκισης καταδικάστηκε υπάλληλος εισπρακτικής εταιρίας στη Θεσσαλονίκη για ενοχλητικά τηλεφωνήματα σε οφειλέτη τράπεζας.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Σας έχει τύχει κι εσάς να σας ενοχλούν επανειλημμένως τηλεφωνικά για να τακτοποιήσετε κάποια ληξιπρόθεσμη οφειλή; Μια υπάλληλος εισπρακτικής εταιρίας που τηλεφωνούσε για λογαριασμό τράπεζας… το παράκανε, τόσο ώστε να καταδικαστεί με ποινή επτά μήνες φυλάκισης από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης για τις ενοχλητικές της κλήσεις.
Για την υπόθεση των «ενοχλητικών τηλεφωνημάτων» βρέθηκαν στο εδώλιο των κατηγορουμένων η συγκεκριμένη υπάλληλος, αλλά και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, όπως και η προϊσταμένη. Και ενώ οι δύο τελευταίοι απαλλάχθηκαν, η υπάλληλος είδε να της επιβάλλεται ποινή, καθώς σύμφωνα με την μήνυση, παρέβη τον νόμο περί προσωπικών δεδομένων και δυσφήμησης κατά την «τηλεφωνική ενημέρωση» μιας οφειλέτριας.
Όπως κατέθεσε στο δικαστήριο η μηνύτρια, η υπάλληλος δεν δίστασε να ενημερώσει μέχρι και τους συναδέλφους της οφειλέτριας για τα χρωστούμενά της σε τράπεζα. Τα τηλεφωνήματα έγιναν προ τριετίας. Η μηνύτρια δήλωσε σχετικά στο δικαστήριο: «Είχα μια μικρή οφειλή και μου τηλεφώνησε στο χώρο εργασίας μου, γεγονός το οποίο επισήμανα. Μάλιστα έφτασε σε σημείο να μιλήσει με υφιστάμενό μου στον οποίο είπε ότι θα με κάνει ρεζίλι».
Η κατηγορούμενη υποστήριξε ότι δεν θυμάται την συγκεκριμένη συνομιλία και δήλωσε πως ενήργησε νομότυπα, καθώς χρησιμοποιούσε συγκεκριμένα «προκάτ» σενάρια επικοινωνίας με τους οφειλέτες.