Έρευνα: Social Networks και Blogs στην κορυφή των προτιμήσεων

Πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Nielsen διαπιστώσε πως τα Social Networks και τα Blogs αποτελούν την τέταρτη πιο δημοφιλή δραστηριότητα στο Διαδίκτυο, ξεπερνώντας ακόμα και τη χρήση του email!
Έρευνα: Social Networks και Blogs στην κορυφή των προτιμήσεων
Η "δύναμη" των social networks και των Blogs αυξάνεται καθημερινά και δεν θυμίζει σε τίποτα αυτήν που είχαν όταν πρωτοξεκίνησαν. Σε αυτό φυσικά συμβάλλει η εξοικείωση ολοένα και περισσότερων ανθρώπων με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, αλλά και με τον αχανή κόσμο του Διαδικτύου. Την κατάσταση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει μία ακόμα έρευνα, της εταιρείας Nielsen αυτήν την φορά, σύμφωνα με την οποία τα 2/3 όσων βρίσκονται online επισκέπτονται αυτούς τους ιστότοπους κάθε μήνα, με τη μεγαλύτερη αύξηση να σημειώνεται στις ηλικίες 35-49 ετών. Πιο συγκεκριμένα, η επίσκεψη των Κοινωνικών Δικτύων και των Blogs αποτελεί πλέον την τέταρτη πιο δημοφιλή διαδικτυακή δραστηριότητα, ξεπερνώντας ακόμα και το email, αφού τα 2/3 των παγκόσμιων χρηστών (67%) επισκέπτεται τέτοιου είδους ιστοσελίδες.

«Η κοινωνική δικτύωση έχει γίνει πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικτυακής εμπειρίας», σημειώνει ο John Burbank, Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Online. «Τα 2/3 των χρηστών επισκέπτονται ήδη τα blogs και social networks, ενώ η συνεχόμενη και ραγδαία ανάπτυξη τους δεν αφήνει να φανεί κανένα σημάδι επιβράδυνσης. Η online κοινωνική δικτύωση θα συνεχίσει να επηρεάζει και να αλλάζει όχι μόνο το χώρο του διαδικτύου παγκοσμίως, αλλά και τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τους καταναλωτές».

Στην έρευνα διαπιστώθηκε ότι το Facebook, το επισκέπτονται 3 στους 10 χρήστες του Ίντερνετ τουλάχιστον μία φορά το μήνα, σε 9 χώρες (Αυστραλία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ελβετία, Ην. Βασίλειο και Η.Π.Α).

Μερικά από τα σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι τα εξής:
- Οι χρήστες του Διαδικτύου παγκοσμίως υπολογίζεται πως περνούν σχεδόν το 10% από τον χρόνο που βρίσκονται συνδεδεμένοι στο Ίντερνετ σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και blogs (1 λεπτό για κάθε 11 λεπτά που βρίσκονται online).
- Το κοινό των social media γίνεται ακόμα πιο πολυποίκιλο όσον αφορά στην ηλικία, με τη μεγαλύτερη αύξηση επισκεψιμότητας σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και blogs να ανήκει στις ηλικίες 35-49 ετών.
- Τα κινητά τηλέφωνα παίζουν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στα social media. Η έρευνα της Nielsen βρήκε πως οι Βρετανοί που συνδέονται στο Διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου έχουν τη μεγαλύτερη τάση για επίσκεψη σελίδων κοινωνικής δικτύωσης με το 23% να την πραγματοποιεί, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στις Η.Π.Α. είναι 19%. Σε κάθε περίπτωση, η αύξηση σε σχέση με πέρυσι είναι εντυπωσιακή και για τις δύο χώρες με άνοδο 249% στη Μ. Βρετανία και 156% στις Η.Π.Α.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v