Τα SOS της οδήγησης στην Εθνική Οδό

Απλές αλλά βασικές συμβουλές για να γλιτώσουμε τα χειρότερα όταν οδηγούμε σε Εθνικές Οδούς.

Δεν αγνοούμε τα όρια ταχύτητας

Είναι εκεί για κάποιον λόγο – την ασφάλειά μας και των άλλων. Αν δεν σας συγκινεί αυτό, τότε σκεφτείτε τα τσουχτερά πρόστιμα που θα πέσουν αν τα ξεπεράσετε. Επίσης, προσαρμόζουμε την ταχύτητα του οχήματός μας στις εκάστοτε καιρικές συνθήκες – βροχή, άνεμοι, ομίχλη κ.α.

Δίνουμε προτεραιότητα

Αν και όντας σε αυτοκινητόδρομο έχουμε πάντα προτεραιότητα, παρ’ όλα αυτά καλό θα ήταν να διευκολύνεται η είσοδος σε αυτόν από οχήματα που εισέρχονται από κόμβους ή χώρους στάθμευσης.

Η αριστερή λωρίδα…

… είναι μόνο για προσπέραση. Κινούμαστε λοιπόν στη μεσαία ή την δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας αν υπάρχει χώρος και τη χρησιμοποιούμε (την αριστερή) μόνο όταν θέλουμε να προσπεράσουμε. Σε αυτήν την περίπτωση ανάβουμε φλας, και πραγματοποιούμε προσπέραση από την αριστερή λωρίδα, όχι από την δεξιά. Ύστερα επιστρέφουμε στην μεσαία ή την δεξιά.

Η ΛΕΑ…

… δεν είναι λωρίδα κίνησης ούτε χώρος για στάσεις/προσπεράσεις. Στην Λωρίδα Έκτακτής Ανάγκης σταματάμε μόνο αν το αυτοκίνητο έχει πάθει βλάβη ή αν έχουμε πάθει εμείς «βλάβη» και αδυνατούμε να οδηγήσουμε.

Σε περίπτωση έντονης βροχής

Ανάβουμε τα μεσαία φώτα και το πίσω φως ομίχλης. Δεν χρησιμοποιούμε τα μεγάλα φώτα όταν οδηγούμε βράδυ και διασταυρωνόμαστε με άλλα οχήματα. Αν έχει ομίχλη, ανάβουμε τα μεσαία φώτα και τους εμπρός και πίσω προβολείς…

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v