Online παραγγελίες: Το delivery στην νέα εποχή

Μπορείτε να πετάξετε τους καταλόγους delivery που έχουν πλημμυρίσει την κουζίνα σας: Οι παραγγελίες φαγητού μπήκαν στην εποχή του διαδικτύου και οι εμπνευστές της πρώτης οργανωμένης ελληνικής προσπάθειας, του Clickdelivery.gr, μάς εξηγούν γιατί να… παραγγείλουμε κάνοντας κλικ.
Online παραγγελίες: Το delivery στην νέα εποχή
Αγοράσατε τα αεροπορικά σας εισιτήρια στο διαδίκτυο. Παραγγείλατε online ένα δυσεύρετο ή φθηνότερο βιβλίο. Κλείσατε θέση στην συναυλία του αγαπημένου σας συγκροτήματος χωρίς να στηθείτε στην ουρά. Το φαγητό σας, όμως, ίσως να μην έχετε σκεφτεί ακόμη ότι μπορείτε να το βρείτε… μέσω κλικ. 
Αυτό το κενό στην διαδικτυακή «αγορά» σκέφτηκε να καλύψει η ομάδα του ClickDelivery.gr, το οποίο εισέβαλε με τα pixels του στο σπίτι μας για να μπορέσουμε επιτέλους να πετάξουμε τους δεκάδες καταλόγους των fast food που έχουν στοιβαχτεί στην κουζίνα. 

Η ιδέα

«Με τους συνεργάτες μου θέλαμε να χτίσουμε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα για παραγγελίες φαγητού, που να είναι απλό τόσο για τον χρήστη όσο και για τους καταστηματάρχες, ώστε να μπορούν εύκολα να δέχονται και να εκτελούν παραγγελίες», μας λέει ο κ. Νικόλας Στεφάνου, ένας από τους συνιδρυτές του Clickdelivery.gr, το πρώτο website διαδικτυακού food delivery. 

«Η ιδέα μας ήταν κάτι πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα, και κάποιες εταιρίες εστίασης την αγκάλιασαν, καθώς αναζητούν το καινούριο. Κάποιες άλλες ήταν πιο δύσπιστες, αλλά όταν τους εξηγήσαμε πόσο απλό είναι, δέχθηκαν, με αποτέλεσμα σήμερα να διαθέτουμε μια βάση 200 περίπου καταστημάτων εστίασης, που αυξάνονται μέρα με την ημέρα», μας λέει ο κ. Στεφάνου, εξηγώντας μας πως το Clickdelivery.gr ξεκίνησε εξυπηρετώντας μερικές μόνο περιοχές των βορείων προαστίων, αλλά πλέον έχει επεκταθεί στις περισσότερες περιοχές της Αθήνας, αναπτύσσεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Σέρρες, με στόχο να προχωρήσει και σε άλλες πόλεις πολύ σύντομα. 

Ώρα για φαγητό!

Πώς λειτουργεί λοιπόν η συγκεκριμένη «υπηρεσία»; Η παραγγελία ολοκληρώνεται πολύ εύκολα με τα εξής βήματα: Πρώτα δηλώνετε την διεύθυνσή σας, και έτσι εμφανίζονται τα καταστήματα εστίασης που εξυπηρετούν την περιοχή σας. Στην συνέχεια βλέπετε με την ησυχία σας το menu τους και επιλέγετε το φαγητό σας. Αφού τα «βάλετε στο καλάθι» στέλνετε την παραγγελία – χωρίς φυσικά να δώσετε στοιχεία πιστωτικής κάρτας, η πληρωμή της παραγγελίας γίνεται κανονικά στον διανομέα στην πόρτα σας. Η παραγγελία φτάνει στο τερματικό του καταστήματος και στην οθόνη σας εμφανίζεται σε πόσα λεπτά θα έχετε το φαγητό στο σπίτι σας. Μάλιστα, για την λειτουργία του συγκεκριμένου τερματικού, όπως μας λέει ο κ. Στεφάνου, δεν απαιτείται καν internet ή υπολογιστής, καθώς πρόκειται για ένα μηχανάκι που απλώς λαμβάνει την παραγγελία. 

Γιατί να παραγγείλετε online

«Πρώτα απ’ όλα γιατί είναι πιο εύκολο», εξηγεί ο κ. Στεφάνου. «Δεν χρειάζεσαι πια φυλλάδια να γεμίζουν τα συρτάρια της κουζίνας και το τραπεζάκι του σαλονιού, μπορείς με την άνεσή σου να δεις το μενού και να αποφασίσεις μέσα από μια τεράστια ποικιλία, από τυλιχτά και σάντουιτς μέχρι ασιατική κουζίνα», συμπληρώνει. Επιπλέον, είναι πολύ πιθανό να συναντήσετε ειδικές προσφορές που κάνουν οι εστιάτορες σε αποκλειστική συνεργασία με το Clickdelivery – είναι πολύ πιο εύκολο για τους καταστηματάρχες να «δοκιμάσουν» νέες προσφορές και ιδέες μέσω του διαδικτύου, καθώς δεν χρειάζεται να τυπώσουν νέα φυλλάδια και να περιμένουν ημέρες μέχρι να το μάθει ο κόσμος. Τέλος, η ιστοσελίδα έχει την δυνατότητα σχολίων και κριτικών, κάτι που βοηθά και τους πελάτες να αξιολογούν κάθε κατάστημα αλλά και τους καταστηματάρχες να γίνονται καλύτεροι. 

Η ιδέα, όπως λέει ο υπεύθυνος της ιστοσελίδας, πέτυχε – η αύξηση της επισκεψιμότητας κάθε μήνα κατά μεγάλα ποσοστά το αποδεικνύει. «Μια φορά να το δοκιμάσει κανείς, και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναγυρίσει στον παραδοσιακό κατάλογο», καταλήγει με νόημα ο κ. Στεφάνου, λέγοντας πως σιγά-σιγά, «είναι καιρός και ο χώρος του φαγητού να μπει στην εποχή του διαδικτύου και της κοινωνικής δικτύωσης. Προτρέπω λοιπόν όλους τους φίλους του in2life να μας αναζητήσουν στο site, στο Facebook ή ακόμα και στο twitter». 
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v