του Γιώργου Κόκουβα
Το ροκ αναγεννάται στα χέρια του Kurt Cobain, για να ξαναχαθεί με τον θάνατό του. Το hip hop ακολουθεί μια υπόγεια πορεία, που κορυφώνεται με την έκρηξη της black μόδας στα τέλη της δεκαετίας. Η ηλεκτρονική μουσική με τα breakbeats των Prodigy δίνουν το ρυθμό στα πάρτι, αλλά κάτω από όλα αυτά σιγοβράζει το pop κίνημα, που θα χαρακτηρίσει τελικά όλη την εποχή.
Γιατί τα ‘90s είναι τελικά η χρυσή εποχή του mainstream. Είναι η εποχή που τα ραδιόφωνα μεσουρανούν και φτιάχνουν επιτυχίες, είναι η εποχή που οι Spice Girls κάνουν θραύση, και κάνουν παρέα στα ελληνικά ερτζιανά με την αντίστοιχη εγχώρια «ποπ», αυτή του Φοίβου, του Καρβέλα και της Ναταλίας Γερμανού. Είναι με άλλα λόγια η εποχή που τα δισκάδικα είχαν ακόμη λαό και οι δισκογραφικές έτριβαν τα χέρια τους γιατί δεν υπήρχε το internet και η πειρατεία, και οι δίσκοι, οι κασέτες, και λίγο αργότερα τα CD γίνονταν πολυπλατινένια. Από τέτοιους δίσκους ξεπηδούν τα παρακάτω κομμάτια, σαν από μια αυτοσχέδια κασέτα με «Ελληνικά-Ξένα Διάφορα».
Το ροκ αναγεννάται στα χέρια του Kurt Cobain, για να ξαναχαθεί με τον θάνατό του. Το hip hop ακολουθεί μια υπόγεια πορεία, που κορυφώνεται με την έκρηξη της black μόδας στα τέλη της δεκαετίας. Η ηλεκτρονική μουσική με τα breakbeats των Prodigy δίνουν το ρυθμό στα πάρτι, αλλά κάτω από όλα αυτά σιγοβράζει το pop κίνημα, που θα χαρακτηρίσει τελικά όλη την εποχή.
Γιατί τα ‘90s είναι τελικά η χρυσή εποχή του mainstream. Είναι η εποχή που τα ραδιόφωνα μεσουρανούν και φτιάχνουν επιτυχίες, είναι η εποχή που οι Spice Girls κάνουν θραύση, και κάνουν παρέα στα ελληνικά ερτζιανά με την αντίστοιχη εγχώρια «ποπ», αυτή του Φοίβου, του Καρβέλα και της Ναταλίας Γερμανού. Είναι με άλλα λόγια η εποχή που τα δισκάδικα είχαν ακόμη λαό και οι δισκογραφικές έτριβαν τα χέρια τους γιατί δεν υπήρχε το internet και η πειρατεία, και οι δίσκοι, οι κασέτες, και λίγο αργότερα τα CD γίνονταν πολυπλατινένια. Από τέτοιους δίσκους ξεπηδούν τα παρακάτω κομμάτια, σαν από μια αυτοσχέδια κασέτα με «Ελληνικά-Ξένα Διάφορα».