Οδηγούμε το νέο Citroen C3 Aircross στην Ισπανία

Δοκιμάσαμε το ολοκαίνουργιο μοντέλο της γαλλικής μάρκας στα περίχωρα της Βαρκελώνης και μεταφέρουμε εντυπώσεις.

Οδηγούμε το νέο Citroen C3 Aircross στην Ισπανία

Αποστολή στην Ισπανία

Το δεύτερο σκέλος του προγράμματος αναγέννησης της Citroen έχει σαν επίκεντρο το ολοκαίνουργιο C3 Aircross. Το πρώτο ήταν το σκέλος που χαρακτηρίσθηκε από την είσοδο στην αγορά του νέου C3.
Οδηγήσαμε στη Βαρκελώνη της Ισπανίας τη νέα γενιά του C3 Aircross και σας ενημερώνουμε για τα όσα βιώσαμε πίσω από το τιμόνι του γαλλικού αυτοκινήτου.

Σε μια όμορφη περιοχή δίπλα στη θάλασσα, στα περίχωρα της Βαρκελώνης, αξιολογήσαμε το μοντέλο που απευθύνεται στη πολυπληθέστερη ομάδα αγοραστών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Σκληρές μάχες

Το ολοκαίνουργιο απόκτημα της γαλλικής μάρκας με την εντυπωσιακή σχεδίαση και τα μοντέρνα χρώματα ανήκει στη δημοφιλή κατηγορία των B SUV. Σε αυτή την κατηγορία καθημερινά δίνονται σκληρές μάχες από όλες τις μάρκες αυτοκινήτων, για να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο. Εκεί εισέρχεται και το Citroen C3 Aircross, έχοντας όμως ένα κρυφό άσσο στο μανίκι του. Τις προσιτές τιμές!

Αν θέλετε την γνώμη μας αυτό το γαλλικό B SUV θα είναι το best seller της ελληνικής αγοράς.

Lifestyle

Το εντελώς νέο μοντέλο στην κατηγορία των compact SUV, απευθύνεται σε οικογενειάρχες και όσους υιοθετούν το δραστήριο lifestyle.

Από όποια πλευρά και αν το κοιτάξαμε και ψάξαμε την σχεδίαση του, διαπιστώσαμε ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που κάνει « μπαμ», μόλις το δεις. Δεν περνά απαρατήρητο, το ξανακοιτάς για να δεις πόσο μεγάλο είναι και αναμφισβήτητα, κερδίζει και στον τομέα της μοντέρνας σχεδίασης.

Αντανακλά στιβαρότητα και εκφράζει την νέα, ρηξικέλευθη στιλιστική προσέγγιση της γαλλικής φίρμας. Έχει μεγαλύτερο αμάξωμα από την απερχομένη γενιά, το μήκος έφθασε τα 4.39 μ. και πρώτη φορά κατασκευάζεται και με 7 θέσεις, μια πρωτιά στη κατηγορία του.

Mαεστρία σχεδιαστών εσωτερικού χώρου

Αν δεχθούμε την άποψη ότι η εξωτερική σχεδίαση ενός αυτοκινήτου πλέον δεν είναι τόσο δύσκολη δουλειά γιατί η νέα τεχνολογία λύνει τα χέρια των σχεδιαστών και τους δίνει αναρίθμητες επιλογές, δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε, ούτε για ένα δέκατο του δευτερολέπτου την μαεστρία των σχεδιαστών που αξιοποίησαν τον εσωτερικό χώρο.

Θα μας πείτε, σιγά το δύσκολο έργο, έβαλαν τα καθίσματα και τελείωσαν. Σας διαβεβαιώνουμε ότι πια είναι η πιο δύσκολη αποστολή για την κάθε ομάδα  σχεδίασης και διακόσμησης. Εμείς οι αγοραστές, ζητάμε πολλά από τα αυτοκίνητα ακόμη και αν είναι μικρά και φθηνά. Τα θέλουμε όλα. Να είναι άνετα, ευάερα, με απρόσκοπτη ορατότητα, να έχουν χώρους για τις αποσκευές και να νοιώθουμε σαν το σαλόνι του σπιτιού μας.

Πέταξε στη θάλασσα τις παλαιές μελέτες

Αυτά θέλουμε, αυτά δηλώνουμε στις επίσημες έρευνες, οπότε η Citroen, πέταξε στη θάλασσα τις παλαιές μελέτες, αναποδογύρισε την αγορά, βρήκε νέα, φωτεινά ταλέντα και δημιούργησε μια νέα σχολή που εκτιμούμε ότι εκφράζει τις επιθυμίες μας.

Οδηγήσαμε για ώρες την υβριδική έκδοση και δεν κουραστήκαμε. Το σώμα μας δέχθηκε τις θετικές επιδράσεις των ανατομικών καθισμάτων με την έξτρα επένδυση και την φιλοσοφία Citroen Advanced Comfort. Τύφλα να έχει ο καναπές του σαλονιού μας. Στα πούπουλα καθίσαμε, η πλάτη στη σωστή θέση, η μέση δεν υπέφερε και οι μηροί είχαν την απαραίτητη στήριξη. Προσέξτε δεν μιλάμε για μια πανάκριβη Mercedes- Benz, όπου όλα είναι τέλεια, αλλά για ένα αυτοκίνητο που έχει τιμή γύρω στα 20.000 ευρώ.

Νίκη των αγοραστών

Αύτη είναι η νίκη μας, η νίκη των αγοραστών που έχουν άποψη, δυνατή φωνή και δεν συμβιβάζονται με μεσοβέζικες λύσεις και εντυπωσιακές κινήσεις, που στο τέλος είναι ανούσιες και άχρηστες.

Μένοντας στο εσωτερικό του ολοκαίνουργιου γαλλικού B SUV, να τονίσουμε την αρχιτεκτονική της εσωτερικής διάταξης C-Zen Lounge, μια απλή μελέτη αλλά τόσο χρήσιμη, αποδοτική και εργονομική. Δεν θέλουμε πλέον υπερβολές στην αισθητική, άλλαξαν οι απόψεις μας, όπως άλλαξε και ο κόσμος.

Μας αρέσει και το σύστημα Head-Up Display (HUD), που ενσωματώνει τα τελευταίας γενιάς συστήματα infotainment και δικτύωσης, αλλά και οτιδήποτε άλλο θα περίμενε κανείς από ένα μοντέλο αυτής της κατηγορίας.

Δεν καταπονεί τους επιβάτες

Θα ήταν παράλειψη, αν δεν αναφέραμε την απόδοση της αναβαθμισμένης ανάρτησης που σχεδιάστηκε και αυτή σύμφωνα με την φιλοσοφία Citroen Advanced Comfort. Ουσιαστικά έχει σαν αποστολή να μην καταπονεί τους επιβάτες από τις αντιδράσεις που φθάνουν στους τροχούς, να κρατάνε το αυτοκίνητο στη σωστή θέση στο δρόμο και να παρέχουν ασφάλεια.

Όπως διαπιστώσαμε σε όλα τα είδη των ισπανικών ασφαλτοστρωμένων δρόμων και σε χωματόδρομους περιορισμένης δυσκολίας, οι αναρτήσεις τα καταφέρνουν μια χαρά γιατί εδώ δούλεψε και η εμπειρία της μάρκας από την γαλλική σχολή για την αυτοκίνηση.

Το νέο Citroen C3 Aircross διατίθεται για πρώτη φορά σε μία έκδοση με υβριδικό σύστημα κίνησης 136 ίππων, σε μία αμιγώς ηλεκτρική (στις 5θέσιες εκδόσεις), αλλά και σε προσιτή βενζινοκίνητη έκδοση.

Από 19.500 ευρώ

Το σύστημα παραγγελιών είναι ανοιχτό στην ελληνική αγορά ενώ θα είναι διαθέσιμο στις εκθέσεις δικτύου διανομέων της Citroen από τον Απρίλιο με τιμή εκκίνησης 19.500 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση, 25.000 ευρώ για την υβριδική και 27.400 ευρώ για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (χωρίς την κρατική επιδότηση και χωρίς εμπορική πολιτική της εισαγωγικής εταιρείας).

Όταν ο οδηγήσουμε το νέο Citroen C3 Aircross στην Ελλάδα, θα σας ενημερώσουμε πιο αναλυτικά για το μοντέλο που θα κρίνει την πορεία της γαλλικής μάρκας. Μέχρι τότε κρατήστε, αν θέλετε, την πρώτη μας εκτίμηση, θα είναι το best seller στην ελληνική αγορά!

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v