Lexus: Νο. 1 στην αξιοπιστία οχημάτων για 3η συνεχή χρονιά!

Η μάρκα βρέθηκε στην υψηλότερη θέση της ετήσιας μελέτης της JD Power 2024 US Vehicle Dependability Study SM για την αξιοπιστία της.

Lexus: Νο. 1 στην αξιοπιστία οχημάτων για 3η συνεχή χρονιά!

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Lexus είναι η μάρκα με την υψηλότερη κατάταξη στην ετήσια μελέτη της JD Power για την αξιοπιστία των οχημάτων μετά από τρία χρόνια ιδιοκτησίας.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει μια ακόμη πρόκληση, καθώς ο μέσος αριθμός μακροπρόθεσμων προβλημάτων αυξήθηκε στο υψηλότερο επίπεδο από το 2009.

Η αξιοπιστία οχήματος μειώνεται καθώς αυξάνεται ο ρυθμός φθοράς, σημειώνει η JD Power.

Η Lexus βρίσκεται στην υψηλότερη θέση μεταξύ όλων των επωνυμιών της αυτοκινητοβιομηχανίας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Η Toyota κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση μεταξύ των εμπορικών σημάτων της μαζικής αγοράς.

Οι ιδιοκτήτες οχημάτων αντιμετωπίζουν χαμηλότερα επίπεδα αξιοπιστίας οχημάτων μετά από τρία χρόνια ιδιοκτησίας, σύμφωνα με τη JD Power 2024 US Vehicle Dependability Study SM (VDS).

Ο υψηλός αριθμός προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες υποδηλώνει μείωση της μακροπρόθεσμης αξιοπιστίας του οχήματος, με αυξημένα επίπεδα προβλημάτων που αναφέρθηκαν για σχεδόν τα δύο τρίτα των εμπορικών σημάτων που περιλαμβάνονται στη μελέτη.



Ο ρυθμός με τον οποίο τα προβλήματα αυξήθηκαν σε τρία έτη ιδιοκτησίας άγγιξε το 17%.

Η μελέτη, που διανύει τώρα το 35ο έτος της, καλύπτει 184 συγκεκριμένους τομείς σε εννέα μεγάλες κατηγορίες οχημάτων: υποβοήθηση οδήγησης, εμπειρία οδήγησης, χειριστήρια, οθόνες. Infotainment, σύστημα μετάδοσης κίνησης, καθίσματα κ.α.

Ακολουθούν τα βασικά ευρήματα της μελέτης του 2024:

-Τα δεινά του συστήματος Infotainment εξακολουθούν να ταλαιπωρούν τους ιδιοκτήτες. Καθώς τα οχήματα έχουν όλο και περισσότερη τεχνολογία, δεν είναι παράξενο ότι η πιο προβληματική κατηγορία οχημάτων είναι το infotainment. Μεταξύ των προβλημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay είναι το κορυφαίο πρόβλημα, ακολουθούμενη από την ενσωματωμένη αναγνώριση φωνής.

-Η ενόχληση με τις ειδοποιήσεις υποβοήθησης οδηγού αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου. Ο αριθμός των προβλημάτων που σχετίζονται με τις ειδοποιήσεις του συστήματος υποβοήθησης οδηγού έχει αυξηθεί. «Πολλοί θα πίστευαν ότι μετά από τρία χρόνια, οι ιδιοκτήτες θα είχαν συνηθίσει τις ειδοποιήσεις στο όχημά τους», δήλωσε ο Frank Hanley, ανώτερος διευθυντής συγκριτικής αξιολόγησης αυτοκινήτων στην JD Power. «Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει. Αυξημένα επίπεδα προβλημάτων παρουσιάζονται σε πολλαπλές λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, της προειδοποίησης αναχώρησης λωρίδας/υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και της προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης/αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης».

-Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα είναι πιο προβληματικά από τα άλλα αυτοκίνητα: Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) και plug-in υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (PHEV) αντιμετωπίζουν περισσότερα προβλήματα από τους ιδιοκτήτες οχημάτων που εξοπλίζονται με θερμικούς κινητήρες χωρίς πλήρη υβριδική υποβοήθηση. Τα BEV είναι πιο προβληματικά, ακολουθούμενα από τα PHEV. Τα ηπία υβριδικά και τα βενζινοκίνητα οχήματα έχουν σημαντικά καλύτερα αποτελέσματα. Στα τρία χρόνια ιδιοκτησίας, τα ελαστικά είναι ένα επώδυνο σημείο για τα BEV, με το 39% των ιδιοκτητών να λέει ότι αντικατέστησαν ελαστικά τους τελευταίους 12 μήνες - 19 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα από τους ιδιοκτήτες οχημάτων που κινούνται με άλλες μονάδες παραγωγής ενέργειας.

Δυο ιαπωνικές μάρκες στις πρώτες θέσεις

Η Toyota Motor Corporation κερδίζει τα περισσότερα βραβεία κατηγορίας: Τα εννέα βραβεία κατηγορίας της Toyota Motor Corporation είναι τα περισσότερα βραβεία από οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία από το 2017, όταν η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έλαβε 10 βραβεία.

Οι πιο βελτιωμένες μάρκες: Οι τρεις πρώτες μάρκες που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη βελτίωση στον αριθμό των προβλημάτων είναι η Porsche, η Mercedes-Benz και η Toyota.

Επωνυμίες με την υψηλότερη κατάταξη

Η Lexus κατατάσσεται συνολικά στην υψηλότερη θέση στην αξιοπιστία του οχήματος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Μεταξύ των premium μάρκες, η Porsche κατατάσσεται δεύτερη και η BMW τρίτη.

Η Toyota κατατάσσεται υψηλότερα στην κατηγορία της μαζικής αγοράς. Η μητρική εταιρεία που λαμβάνει τα περισσότερα βραβεία σε επίπεδο μοντέλου είναι η Toyota Motor Corporation με εννέα μοντέλα: Lexus ES, Lexus IS, Lexus NX, Lexus RX, Toyota 4Runner, Toyota Camry, Toyota Corolla, Toyota Tacoma και Toyota Tundra. Η General Motors Company λαμβάνει τέσσερα βραβεία για τα Buick Encore, Chevrolet Equinox, Chevrolet Traverse και Chevrolet Tahoe. Η BMW λαμβάνει δύο βραβεία για την BMW X1 και την BMW X6.

Η Μελέτη Αξιοπιστίας Οχημάτων στις ΗΠΑ για το 2024 βασίζεται σε απαντήσεις από 30.595 αρχικούς κατόχους οχημάτων του 2021 έτους μοντέλου μετά από τρία χρόνια ιδιοκτησίας. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από τον Αύγουστο έως τον Νοέμβριο του 2023.

Σχετικά με την JD Power

Η JD Power, είναι παγκόσμιος ηγέτης στις πληροφορίες καταναλωτών, τις συμβουλευτικές υπηρεσίες και τα δεδομένα και τα αναλυτικά στοιχεία. Πρωτοπόρος στη χρήση μεγάλων δεδομένων, τεχνητής νοημοσύνης (AI) και αλγοριθμικών δυνατοτήτων μοντελοποίησης για την κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, η JD Power παρέχει βιομηχανική νοημοσύνη σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις των πελατών με επωνυμίες και προϊόντα για περισσότερα από 50 χρόνια. Οι κορυφαίες επιχειρήσεις του κόσμου σε μεγάλες βιομηχανίες βασίζονται στην JD Power για να καθοδηγούν τις στρατηγικές τους για την αντιμετώπιση των πελατών.

Η JD Power έχει γραφεία στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία-Ειρηνικό.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v