Η Renault αύξησε τις πωλήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο
Η γαλλική εταιρεία αύξησε κατά 1,8% τις πωλήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο σε μια αγορά που η αντίστοιχη αύξηση ήταν 1,4%.
Η γαλλική εταιρεία αύξησε κατά 1,8% τις πωλήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο σε μια αγορά που η αντίστοιχη αύξηση ήταν 1,4%.
Χάρη στην προϊοντική επίθεση με την κυκλοφορία οκτώ νέων μοντέλων το 2024 (Scenic E-Tech electric, Rafale, Symbioz, Master, Renault 5 E-Tech Electric, Renault Duster, Kardian και Grand Koleos) και ενός ανανεωμένου μοντέλου (Captur), η Renault αύξησε κατά 1,8% τις πωλήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο, σε μια αγορά που η αντίστοιχη αύξηση ήταν 1,4%, ενώ οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων ανήλθαν στις 1.577.351 μονάδες, 28.000 μονάδες παραπάνω από το 2023.
Στην Ευρώπη, η μάρκα παρουσίασε αύξηση 3,3%, τιμή διπλάσια από εκείνη της αγοράς (1,7%), καταγράφοντας πωλήσεις 1.009.000 οχημάτων, με μερίδιο 6,7%. Η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται κυρίως, στις βασικές αγορές της μάρκας:
Αξίζει εδώ να σημειωθεί το σπουδαίο επίτευγμα του Clio, το οποίο κατατάσσεται στη 2η θέση στην αγορά επιβατικών, ανεβαίνοντας δύο θέσεις από το 2023, με αύξηση πωλήσεων κατά 7%.
Με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών του συνόλου των αγοραστών, εφαρμόζει μια στρατηγική ηλεκτροκίνησης σε δύο σκέλη, προσφέροντας τα καλύτερα και των δύο τεχνολογιών: υβριδικής και ηλεκτρικής. Οι πωλήσεις εξηλεκτρισμένων οχημάτων (ηλεκτρικά + υβριδικά) αυξήθηκαν κατά 20% στην Ευρώπη το 2024.
Η full Hybrid γκάμα της στην Ευρώπη, καλύπτει όλο το φάσμα αναγκών (από το Clio έως το Rafale, με επτά full Hybrid οχήματα, από το segment B έως το D). Το 2024, σημείωσε αύξηση 30% στις πωλήσεις των full Hybrid οχημάτων της, τα οποία πλέον αντιπροσωπεύουν το 40% των πωλήσεων μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Η Renault είναι η 2η μάρκα στην Ευρώπη, σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις full Hybrid μοντέλων.
Παρουσίασε το 2024, αύξηση 9% στις πωλήσεις των ηλεκτρικών της μοντέλων (PC + LCV) στην Ευρώπη. Η γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας θα διευρυνθεί ακόμα περισσότερο μέσα στο 2025, με την άφιξη του Renault 4 E-Tech electric.
Έκανε την επιλογή να υιοθετήσει τις πλατφόρμες AmpR Small (segment Β), και AmpR Medium (segment C), αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα. Μοναδικές στην Ευρώπη, αυτές οι δύο πλατφόρμες δίνουν τη δυνατότητα στη μάρκα να προσφέρει ελαφρύτερα, πιο αποδοτικά και πιο σύγχρονα οχήματα, με περισσότερη αξία για τους πελάτες της σε τομείς όπως: η οδηγική απόλαυση, η πρόσβαση σε ηλεκτρικά οικοσυστήματα, η συνδεσιμότητα, οι χώροι κ.λπ.
Οι επιδόσεις της μάρκας υποστηρίζονται από τις βασικές επιχειρηματικές αρχές με επίκεντρο την αξία, όπως αυτές ακολουθούνται βάσει του πλάνου Renaulution.
Ένα στα δύο οχήματα που πωλούνται στην Ευρώπη αφορά πελάτες λιανικής. Στις πέντε βασικές ευρωπαϊκές αγορές της μάρκας στην αγορά λιανικών πωλήσεων, το μερίδιο της Renault από 6,8% με 264.300 πωλήσεις οχημάτων το 2023, αυξήθηκε στο 7,1% με 271.900 πωλήσεις.
Οι υπολειμματικές αξίες των προϊόντων Renault είναι υψηλότερες από εκείνες του 2023, υπερβαίνοντας τους μέσους όρους της αγοράς.
Οι πωλήσεις οχημάτων στα segments C SUV και D αυξήθηκαν κατά 23% και πλέον αντιπροσωπεύουν το 29% των πωλήσεων της Renault στην Ευρώπη (+4,8 μονάδες σε σύγκριση με το 2023). Με την πλήρη ανανέωση των μοντέλων στα segment C/D, που ολοκληρώθηκε το 2024, με την άφιξη των Scenic, Symbioz και Rafale, η μάρκα στοχεύει στη συνέχιση της ανάπτυξης και το 2025.