Η Toyota δεν έχει αντίπαλο

Το 2024, ήταν χρονιά ορόσημο για τη Toyota στην Ελλάδα αφού κατέγραψε ιστορικό ρεκόρ στο μερίδιο αγοράς. Δείτε τα αναλυτικά στοιχεία.

Η Toyota δεν έχει αντίπαλο

Η εταιρεία κατέγραψε μια χρονιά-ορόσημο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου το 2024, σημειώνοντας ιστορικό ρεκόρ σε επίπεδο μεριδίου αγοράς, φθάνοντας το 17,4%. Πούλησε πάνω από 25.500 αυτοκίνητα σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά 39% έναντι του 2023, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως ο απόλυτος ηγέτης στην ελληνική αγορά.

Κορυφαίες επιδόσεις

Συνολικά, 25.626 οχήματα ταξινομήθηκαν το 2024, σημειώνοντας 17,4% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο στην ιστορία της Toyota στην Ελλάδα.

Στην κατηγορία των επιβατικών οχημάτων: Ηγήθηκε με 23.521 ταξινομήσεις, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή αύξηση 43% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Κατέκτησε την 1η θέση, τόσο στο κανάλι της λιανικής, όσο και στο κανάλι των μαζικών πωλήσεων. Κανάλι λιανικής, μερίδιο αγοράς 23,3%, κανάλι μαζικών μερίδιο αγοράς 12,3%.

Η Toyota διατήρησε την πρωτοκαθεδρία της στην ελληνική αγορά, κυριαρχώντας στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες με τα εξής μοντέλα:

Toyota Yaris Cross: Το κορυφαίο μοντέλο της χρονιάς, Νο.1 στην κατηγορία B-SUV και συνολικά σε όλες τις κατηγορίες της αγοράς.

Toyota Yaris: Νο.1 στην κατηγορία, B, παραμένοντας η αγαπημένη επιλογή των Ελλήνων.

Toyota C-HR: Νο.1 στην κατηγορία C-SUV, επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της Toyota στα SUV.

Toyota Hilux: Νο.1 στην κατηγορία των Pick-up, το icon της κατηγορίας.

Multi-pathway

Η Toyota, με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στις εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες, πρωτοπορεί στη βιώσιμη κινητικότητα, επενδύοντας σε λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων, με όραμα πέρα από τις μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Μέσα από την Multi-Pathway στρατηγική τεχνολογιών, ο υποψήφιος αγοραστής κάνει την επιλογή της τεχνολογίας και της κατηγορίας που ταιριάζει στον ίδιο. Ενώ η Toyota έχει εξασφαλίσει την κυρίαρχη σχέση αξίας τιμής σε κάθε κατηγορία και κάθε τεχνολογία, εκδημοκρατίζοντας όλες τις επιλογές και καθιστώντας τις προσιτές σε όλους:

-5η Γενιά Full Hybrid (Hybrid Dynamic Force)

-3η γενιά Plug-in Hybrid (PHEV)

-Τεχνολογία Αμιγώς Ηλεκτρικών

-Η δεύτερη γενιά οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEV) θα ξεκινήσουν τη διάθεσή τους εντός του 2025 και στην ελληνική αγορά, σε ειδικά projects.

Κάθε τεχνολογία, συνοδεύεται από την εγγύηση Toyota που καλύπτει κάθε υβριδική ή ηλεκτρική μπαταρία έως 11 έτη ή 1.000.000 χλμ.

Με τον οδηγό στο επίκεντρο

Με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση της εμπειρίας του υποψήφιου πελάτη, η Toyota εγκαινίασε το New Retail Concept, ένα σύγχρονο μοντέλο εκθέσεων που εστιάζει στην προσωποποιημένη και ποιοτική εξυπηρέτηση. Με προτεραιότητα την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, η ιαπωνική μάρκα παραμένει αφοσιωμένη στην κάλυψη των αναγκών κάθε πελάτη, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης και προσφέροντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους.

Το New Retail Concept έχει ήδη εφαρμοστεί σε 19 εκθέσεις ανά την Ελλάδα, ενώ το σύνολο του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου θα έχει αναβαθμιστεί έως το τέλος του 2025.

Ένας χρόνος γεμάτος επιτυχίες

Το 2024 ήταν μια χρονιά γεμάτη επιτυχίες και αξέχαστες στιγμές για την εταιρεία. Η Toyota, ως υπερήφανος εταίρος των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024 συμμετείχε στην εμβληματική λαμπαδηδρομία και υποστήριξε το σύνολο των αγώνων με λύσεις βιώσιμης μετακίνησης Παράλληλα, ήταν ενεργός υποστηρικτής του EKO Rally Acropolis, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη στήριξή της στον εθνικό μας αγώνα.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς, Hermann Riedl, δήλωσε για την επιτυχία του 2024: «Η Toyota Ελλάς σημείωσε ακόμη μία χρονιά ισχυρών επιδόσεων, πετυχαίνοντας ρεκόρ μεριδίου αγοράς 17,4% και με πάνω από 25.500 νέα οχήματα στους ελληνικούς δρόμους. Με τον οδηγό στο επίκεντρο της δραστηριότητάς μας, παρουσιάσαμε μία σειρά από διαφορετικές τεχνολογίες, καλύπτοντας τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Παράλληλα, προσφέραμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών, μέσα από το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο των Εμπόρων μας. Το 2025, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή, αναβαθμίζοντας συνεχώς το μείγμα των διαθέσιμων κινητήρων χαμηλών ή μηδενικών ρύπων, ενώ ειδικότερα στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών, πρόκειται να παρουσιάσουμε 3 νέα μοντέλα».

Aλλαγές μέχρι το 2035

Η Toyota, με την παραγωγή τουλάχιστον του 70% του όγκου των ετήσιων πωλήσεων να βρίσκεται στην Ευρώπη, φιλοδοξεί όχι μόνο να διατηρήσει την δυναμική που έχει ήδη αναπτύξει, αλλά και να ανταποκριθεί στις αλλαγές που αναμένονται να έρθουν μέχρι το 2035. Η εταιρεία επικεντρώνεται ιδιαίτερα στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και στην επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας. Τον στόχο αυτό έχει αναλάβει, σε παγκόσμιο επίπεδο, να πετύχει η Toyota μέχρι το 2050.

Στην Ευρώπη, εργάζεται προς την κατεύθυνση της πλήρους εξάλειψης όλων των εκπομπών CO2 σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του οχήματος το 2040. Αυτό σημαίνει πως, ήδη από το 2030, όλες οι βιομηχανικές εγκαταστάσεις της θα έχουν ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα.

Mηδενικών εκπομπών CO2

Βάσει του νέου κανονισμού, από το 2035 όλα τα νέα αυτοκίνητα και βαν που ταξινομούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, θα πρέπει να είναι μηδενικών εκπομπών CO2. Το επιχειρηματικό μοντέλο αλλάζει σημαντικά, με το τελευταίο τμήμα της διαδρομής προς τις μηδενικές εκπομπές αερίων ρύπων να αφορά την εφοδιαστική αλυσίδα, η οποία θα πρέπει να καταστεί ανθρακικά ουδέτερη.

Ο στόχος αυτός είναι ελαφρώς δυσκολότερος, διότι είναι παγκόσμιος. Επομένως, για να επιτευχθεί η πράσινη μετάβαση, θα πρέπει μέχρι το 2035 να ολοκληρωθεί σειρά προαπαιτούμενων και η Toyota διαθέτει ξεκάθαρη στρατηγική προς την κατεύθυνση αυτή.

Στρατηγική «πολλαπλών διαδρομών»

Επικρατεί στην αυτοκινητοβιομηχανία προβληματισμός, επειδή η καταναλωτική ζήτηση δεν συμβαδίζει με τις φιλοδοξίες των ρυθμιστικών αρχών. Γι’ αυτό, η Toyota εφαρμόζει στρατηγική «πολλαπλών διαδρομών», σχεδιάζοντας λύσεις κινητικότητας χαμηλών και μηδενικών εκπομπών, για να καλύψουν συγκεκριμένες περιφερειακές ανάγκες, και προϊόντα που ικανοποιούν τη ζήτηση των αγοραστών ή είναι σε συνάρτηση με την τοπική τους υποδομή, αλλά, ταυτόχρονα, παραμένουν προσβάσιμα, ώστε κανείς να μην μείνει πίσω στο ταξίδι προς την ανθρακική ουδετερότητα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v