Νέο Peugeot 5008: Πρωτοφανή επίπεδα άνεσης

Το νέο, άκρως… οικογενειακό μοντέλο της εταιρείας προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφάλειας και μπόλικη άνεση.

Νέο Peugeot 5008: Πρωτοφανή επίπεδα άνεσης

Η νέα γενιά του Peugeot 5008 σχεδιάστηκε για να προσφέρει απλόχερα ότι χρειάζεται η πολυμελής οικογένεια στο ταξίδι. Είναι ένας δρομέας μεγάλων αποστάσεων, με επτά θέσεις, πρωτοφανή επίπεδα ασφάλειας, άνεσης, πρακτικότητας και συνδεσιμότητας. Όσο για τις κινητήριες μονάδες η εμβληματική γαλλική μάρκα λανσάρει όλες τις βενζινοκίνητες υβριδικές επιλογές ενώ στη κορυφή της γκάμας βρίσκεται η πιο εξελιγμένη έκφραση της αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης, το πρωτοποριακό E-5008.

Ολοκληρωμένη γκάμα SUV

Η Peugeot, με το λανσάρισμα του νέου 5008, διαθέτει ολοκληρωμένη γκάμα SUV, με 3 δημοφιλείς προτάσεις στις μεγαλύτερες κατηγορίες (B-SUV, C-SUV, D-SUV), όπου κυριαρχούν τα μοντέλα 2008, 3008, 5008. Επίσης, προσφέρει Hybrid μοντέλα, 7 προτάσεις, hatch, station wagon, crossover και SUV, με τα 208, 308, 308 SW, 408, 2008, 3008, 5008. Ηλεκτρικά, με 1 ηλεκτρική έκδοση σε κάθε μοντέλο της γκάμας (επιβατικά – επαγγελματικά). Ο μοναδικός full-liner κατασκευαστής που προσφέρει κάτι τέτοιο. Τις κορυφαίες ηλεκτρικές αυτονομίες σε παγκόσμιο επίπεδο στα SUV (E-3008 700 χλμ., E-5008 668 χλμ.).

Νέο Panoramic i-Cockpit

Το νέο 5008, είναι χτισμένο πάνω στην πλατφόρμα STLA Medium, που φέρνει επανάσταση στην ηλεκτρική κινητικότητα. Με κομψές αλλά ανθεκτικές γραμμές και το νέο Panoramic i-Cockpit, αναβαθμίζει την κατηγορία του.

Ο οδηγός βρίσκεται στο επίκεντρο του εντυπωσιακού Panoramic i-Cockpit. Οι ομάδες σχεδιασμού συνδύασαν δύο από τα τρία θεμελιώδη χαρακτηριστικά γνωρίσματα του i-Cockpit: το head-up display και τη μεγάλη κεντρική οθόνη αφής. Αυτά είναι πλέον ενσωματωμένα σε μια κυρτή πανοραμική οθόνη με ένα μόνο πάνελ υψηλής ευκρίνειας 21 ιντσών, που εκτείνεται από την αριστερή πλευρά του ταμπλό έως την κεντρική κονσόλα.

Αυτό το μεγάλο, κορυφαίας ποιότητας, ψηφιακό πάνελ συνδυάζει δύο βασικές λειτουργίες του Peugeot i-Cockpit.

Καλύτερη αίσθηση

Βασικό στοιχείο από την πρώτη στιγμή της παρουσίασης του i-Cockpit, το μικρό τιμόνι έχει τροποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, για να προσφέρει ακόμα καλύτερη αίσθηση και περισσότερη άνεση στην οδήγηση. Νέα είναι επίσης και τα χειριστήρια στο μικρό τιμόνι. Δύο νέοι λεπτοί μοχλοί ελέγχου πίσω από το τιμόνι και δύο paddles ρυθμίζουν το βαθμό ανάκτησης ενεργείας κατά την πέδηση.

Γρήγορη πρόσβαση

Στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό βρίσκονται τα πλήκτρα αφής i-Toggles, με δυνατότητα πλήρους εξατομίκευσης ώστε να προγραμματιστούν για να παρέχουν γρήγορη πρόσβαση σε δέκα από τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες λειτουργίες του χρήστη: κλήση μιας επαφής (έναρξη πλοήγησης σε προορισμό που χρησιμοποιείται συχνά, συντονισμός του ραδιοφώνου σε έναν αγαπημένο σταθμό, ρύθμιση της ιδανικής θερμοκρασίας του κλιματισμού, και ούτω καθεξής.

Πλήρης δικτύωση

Η έκδοση Allure διαθέτει στον βασικό της εξοπλισμό το σύστημα i-Connect, με τη βοήθεια του οποίου ο χρήστης έχει στη διάθεσή του δυνατότητες πλήρους δικτύωσης χάρη στη λειτουργία ασύρματης αντιστοίχισης (Apple CarPlay/Android Auto).

Η δυνατότητα αναγνώρισης φυσικής ομιλίας με την εντολή «OK, PEUGEOT» παρέχει πρόσβαση σε λειτουργίες infotainment, θέρμανσης και κλιματισμού και στο τηλέφωνο. Εφοδιάζεται επίσης και με λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης, ChatGPT, που παρέχει δυνατότητα αλληλεπίδρασης μεταξύ των επιβατών και του οχήματος. Οι ενημερώσεις του συστήματος πραγματοποιούνται over the air.

Πάνω από 40 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και εξοπλισμός προστασίας, ένα βήμα ακόμα προς την ημιαυτόνομη οδήγηση.

Επαναφόρτιση κατά την οδήγηση

Το 5008 Hybrid 136 e-DCS6 εφοδιάζεται με σύστημα κίνησης Hybrid 48V, που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα νέας γενιάς 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο έξι σχέσεων διπλού συμπλέκτη που ενσωματώνει και έναν ηλεκτροκινητήρα. Χάρη σε μια μπαταρία που επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές, και έως και 15% μείωση στην κατανάλωση (5,8 λίτρα/100 χλμ. σε μικτό κύκλο WLTP). Στην οδήγηση στην πόλη, το 5008 Hybrid 136 e-DCS6 μπορεί να λειτουργεί έως και το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Plug-In Hybrid

Το 5008 διευρύνει την προσφορά της γκάμας των κινητήριων μονάδων του με την παρουσίαση μίας έκδοσης Plug-In Hybrid (195 e-DCS7), που συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 92 kW με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσεως των 150 ίππων, επιτυγχάνοντας συνδυαστική ισχύ 195 ίππων. Η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία πάνω από 80 χλμ. όταν κινείται ως αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτή η έκδοση διαθέτει ρεζερβουάρ 60 λίτρων, γεγονός που εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία σε τιμή ρεκόρ.

Οι παραγγελίες για το νέο 5008 έχουν ξεκινήσει, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα τον Νοέμβριο 2024. Οι κορυφαίες εκδόσεις E-5008 Dual Motor 320 ίππων AWD, καθώς και E-5008 Long Range με αυτονομία 668 χλμ. - κορυφαία στα 7θεσια SUV - θα ανακοινωθούν σύντομα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v