Στα όρια η Alfa Romeo 33 Stradale
To supercar της Alfa Romeo περνάει μερικές από τις πιο δύσκολες δοκιμασίες στην πίστα του Nardò στην Ιταλία.
To supercar της Alfa Romeo περνάει μερικές από τις πιο δύσκολες δοκιμασίες στην πίστα του Nardò στην Ιταλία.
Οι δοκιμές εξέλιξης του supercar της Alfa Romeo συνεχίζονται και το αυτοκίνητο μόλις ολοκλήρωσε μια εξαιρετικά απαιτητική διαδικασία στη θρυλική πίστα του Nardò στην Ιταλία.
Η αποστολή των δοκιμαστών ήταν να επαληθεύσουν τα νούμερα επιδόσεων, συμπεριλαμβανομένης της τελικής ταχύτητας των 333 χλμ./ώρα.
Οι δοκιμές για την κορυφαία οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχουν προηγηθεί, λαμβάνοντας χώρα στο Balocco Proving Ground.
Το πρωτότυπο δοκιμών εξέλιξης «00» ολοκλήρωσε μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία στη θρυλική πίστα του Nardò. Πρόκειται για μια από τις πλέον εξελιγμένες και πλήρεις εγκαταστάσεις δοκιμών στον κόσμο, στις οποίες περιλαμβάνεται και μια διάσημη στρογγυλή πίστα με μήκος 12,5 χλμ. Βασικό χαρακτηριστικό της είναι το κεκλιμένο οδόστρωμα που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κινούνται με έως και 240 χλμ./ώρα.
Άψογη αεροδυναμική απόδοση
Σε αυτό το πεδίο δοκιμών η 33 Stradale επαλήθευσε όχι μόνο την τελική ταχύτητα των 333 χλμ./ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3”, μα επιπρόσθετα την άψογη αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου και τη σωστή συμπεριφορά όλων των μηχανικών μερών υπό τεράστια πίεση. Αυτό αφορά στον 3λιτρο V6 κινητήρα βενζίνης που αποδίδει πάνω από 620 ίππους, στο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 8 σχέσεις που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, καθώς στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.
Ρύθμιση παραμέτρων
Οι συγκεκριμένες δοκιμές ακολούθησαν εκείνες που έλαβαν χώρα στο Balocco Proving Ground για την τελειοποίηση στη ρύθμιση παραμέτρων όπως η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και η συνεργασία του αλουμινένιου πλαισίου με τα διπλά ψαλίδια και τα ενεργά αμορτισέρ που εξασφαλίζουν τέλειο έλεγχο του κάθε τροχού.
Σκοπός των δοκιμών ήταν επίσης η επιβεβαίωση ότι η επικοινωνία του οδηγού με το αυτοκίνητο βρίσκεται στο απολύτως κορυφαίο επίπεδο που απαιτεί η κληρονομιά της, τόσο στο Strada όσο και το Pista προφίλ οδήγησης. Συναρπαστική είναι και η ρύθμιση Partenza Veloce που ενεργοποιείται με το πάτημα του κουμπιού Quadrifoglio στο κεντρικό τούνελ της καμπίνας. Με την ενεργοποίησή της, η λειτουργία του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας ευθυγραμμίζονται με τον άξονα του βέλτιστου ελέγχου της πρόσφυσης, προς όφελος της μέγιστης επιτάχυνσης.
Brake-By-Wire
Σημαντικό μέρος των δοκιμών στο Balocco Proving Ground διαδραμάτισε και το σύστημα πέδησης που επιτρέπει να ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 33 μ. Πρόκειται για σύστημα που ενεργοποιείται Brake-By-Wire και όχι μηχανικά, με αισθητήρες που ελέγχουν με ακρίβεια όχι μόνο την πίεση που αναπτύσσεται στο κύκλωμα με τις μονομπλόκ αλουμινένιες 6πίστονες εμπρός δαγκάνες και τις πίσω 4πίστονες, αλλά και τον έλεγχο της ευστάθειας συνολικά. Όσο για την αντοχή στη σκληρή χρήση, οι κεραμικοί δίσκοι εγγυώνται την απροβλημάτιστη διαχείριση των υψηλών θερμοκρασιών οπότε τη σταθερή απόδοση ακόμα και κάτω από τις πλέον απαιτητικές συνθήκες σπορ οδήγησης.