Αυτές τις ταινιάρες στο Ertflix τις έχεις δει;

Αν ψάχνεις για ποιοτικές ταινίες και θέλεις να απολαύσεις το σινεμά στα καλύτερή του από την άνεση του σπιτιού σου, εδώ είσαι.

Αυτές τις ταινιάρες στο Ertflix τις έχεις δει;

Δράμα, κωμωδία, θρίλερ, ιστορικές ταινίες και πολλά άλλα είδη περιμένουν να τα ανακαλύψεις στην πλατφόρμα του Ertflix. Για να μην ψάχνεις όμως πολύ και κουραστείς, είμαστε εδώ για να σου ξεχωρίσουμε τον αφρό, με ταινιάρες κλασικές και μη που οφείλεις να έχεις δει.

Persona (1966)

 

Η Ελβίρα, διάσημη ηθοποιός, καταρρέει κατά τη διάρκεια μιας παράστασης και κλείνεται στη σιωπή της. Αποσύρεται σε ένα παραθαλάσσιο ησυχαστήριο με μόνη συντροφιά μια νοσοκόμα, την Άλμα. Τις επόμενες εβδομάδες, η Άλμα προσπαθεί να προσεγγίσει την ασθενή της, με σκοπό να την θεραπεύσει από την ψυχική και σωματική βύθιση της. Σύντομα, μεταξύ των δυο γυναικών αναπτύσσεται μια βαθιά, υπαρξιακή επικοινωνία. Μία αριστουργηματική μινιμαλιστική σπουδή πάνω στη γυναικεία φύση, αλλά και την ουσία της ανθρώπινης ύπαρξης από την κινηματογραφική ιδιοφυΐα του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν. Πρωταγωνιστούν, η Λιβ Ούλμαν και η Μπίμπι Άντερσον.

Πριν την Επανάσταση (1964)

Ο Μπερτολούτσι, με το «Πριν την Επανάσταση», σκιαγραφεί με ακρίβεια την Ιταλία των '60s, μια εποχή πολιτικής αναταραχής και κοινωνικών μετασχηματισμών. Η ταινία, ένα μείγμα αυτοβιογραφίας και λογοτεχνικών αναφορών, ακολουθεί τον νεαρό Φαμπρίτσιο σε ένα ταξίδι αναζήτησης ταυτότητας και πολιτικής συνείδησης. Η κάμερα του Μπερτολούτσι αιχμαλωτίζει την ατμόσφαιρα της εποχής, με τις αντιφάσεις και τους διχασμούς της και παρά την έντονη πολιτική διάσταση, η ταινία του είναι κυρίως ένα έργο για την ενηλικίωση, για την αναζήτηση του εαυτού μέσα σε έναν κόσμο που βρίσκεται σε συνεχή μεταμόρφωση.

Το Όνομα του Ρόδου (1986)

Ο φραγκισκανός μοναχός Ουίλιαμ του Μπάσκερβιλ (Σον Κόνερι), ακολουθούμενος από τον νεαρό δόκιμο μοναχό Άντσο της Μελκ (Κρίστιαν Σλέιτερ), επισκέπτονται ένα απομονωμένο μοναστήρι για να συμμετάσχουν σε ένα διάλογο σχετικά με την φτώχεια ανάμεσα στο φραγκισκανό τάγμα και απεσταλμένων του Πάπα. Οι δυο τους όμως θα γίνουν μάρτυρες μιας σειράς δολοφονιών μοναχών. Ο Ζαν-Ζακ Ανώ, μεταφέροντας στο σινεμά το ομώνυμο αριστούργημα του Ουμπέρτο Έκο, καταφέρνει να αιχμαλωτίσει την ατμόσφαιρα του βιβλίου, χωρίς να χάνει την κινηματογραφική της ταυτότητα και φτιάχνει μια βαθιά φιλοσοφική ταινία που θέτει ερωτήματα για τη φύση της γνώσης, τη δύναμη της Εκκλησίας και τη σύγκρουση μεταξύ πίστης και λογικής.

Κράμερ Εναντίον Κράμερ (1979)

Ο εργασιομανής διαφημιστής Τεντ Κράμερ (Ντάστιν Χόφμαν), φτάνει στο σπίτι του εκστασιασμένος για την κατάκτηση ενός νέου λογαριασμού, για να του πει η σύζυγός του, Τζοάνα (Μέριλ Στριπ), ότι τον εγκαταλείπει για να «βρει τον εαυτό της». Στη φροντίδα του μένει ο 6χρονος γιος τους, ο Μπίλι. Μόλις ο Τεντ έχει επαναφέρει τη ζωή του σε ισορροπα και αρχίζει να αισθάνεται ικανοποιημένος ως γονιός, η Τζοάνα εμφανίζεται απαιτώντας την κηδεμονία του Μπίλι. Με επίκεντρο την κηδεμονία ενός παιδιού, η βραβευμένη με πέντε Όσκαρ ταινία του Ρόμπερτ Μπέντον θα ταράξει τα συναισθήματά σου, ιδιαίτερα αν είσαι γονιός, ενώ πέρα από το δράμα του διαζυγίου, ασχολείται με θέματα όπως η πατρότητα, η μητρότητα και η σημασία της οικογένειας.

Τ' Απομεινάρια μιας Μέρας (1993)

Ο κόσμος των τρόπων και της ευπρέπειας του μπάτλερ Στίβενς (Άντονι Χόπκινς), δοκιμάζεται από την άφιξη της οικονόμου μις Κέντον (Έμμα Τόμσον,), η οποία τον ερωτεύεται, στη Βρετανία, πριν από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο πλέον… Βρετανός απ' όλους τους Αμερικανούς σκηνοθέτες Τζέιμς Ιβόρι, μεταφέρει στο σινεμά το ομώνυμο μυθιστόρημα του Καζούο Ισιγκούρο, και ανατέμνει με ευγένεια αλλά και οξύτητα, τη νοοτροπία μίας κοινωνίας και μιας ολόκληρης εποχής. Η ταινία προτάθηκε για 8 βραβεία Όσκαρ (δεν κέρδισε, παραδόξως κανένα) και ακόμη και σήμερα παραμένει μία από τις καλύτερες βρετανικές ταινίες του 20ου αιώνα.

Million Dollar Baby (2004)

Θέλοντας να μάθει από τους καλύτερους, η επίδοξη πυγμάχος Μάγκι Φιτζέραλντ (Χίλαρι Σουάνκ) θέλει να την προπονήσει ο Φράνκι Νταν (Κλιντ Ίστγουντ). Στην αρχή, εκείνος αρνείται κατηγορηματικά λέγοντας ότι δεν έχει κανένα ενδιαφέρον να προπονήσει μια κοπέλα, όμως η Μάγκι τελικά, αποδεικνύεται όχι μόνο η πυγμάχος που πάντα ονειρευόταν να έχει υπό την προστασία του, αλλά και μια φίλη που γεμίζει το μεγάλο κενό που είχε στη ζωή του. Τέσσερα Όσκαρ – Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Α’ Γυναικείας Ερμηνείας (Χίλαρι Σουάνκ) και Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου (Μόργκαν Φρίμαν), για μια από τις κορυφαίες σύγχρονες ταινίες του δεξιοτέχνη και αγέραστου Ίστγουντ.

 

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v