Έξυπνη τεχνολογία της Toyota βελτιστοποιεί τη χρήση της μπαταρίας
Το καινοτόμο σύστημα Predictive Efficient Drive με νέα λειτουργία geo-fencing βελτιστοποιεί τη χρήση της μπαταρίας στο νέο Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220.
Το καινοτόμο σύστημα Predictive Efficient Drive με νέα λειτουργία geo-fencing βελτιστοποιεί τη χρήση της μπαταρίας στο νέο Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220.
Το νέο Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220, χρησιμοποιεί καινοτόμο τεχνολογία για τη λήψη αποφάσεων και λειτουργιών που βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα της οδήγησης στον πραγματικό κόσμο και βελτιστοποιούν την οδηγική εμπειρία προσφέροντας ηλεκτροκίνητη καθημερινή οδήγηση, με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Συμπεριφορά ενός EV
Για οδήγηση στο κέντρο της πόλης, το νέο Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό καινοτόμων υλικών και λογισμικού για να επιτύχει την συμπεριφορά ενός EV που ταιριάζει στις ανάγκες των ευρωπαίων οδηγών. Όταν χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε αστικούς δρόμους ή σε δρόμους της πόλης, επιτυγχάνει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία μεταξύ 97 χλμ. και 106 χλμ. (WTLP EAER City) ανάλογα με τις προδιαγραφές του οχήματος.
Το σύστημα Predictive Efficient Drive χρησιμοποιεί πραγματικά δεδομένα και πληροφορίες από προηγούμενα ταξίδια για να βελτιστοποιήσει αυτόματα τη λειτουργικότητα του συστήματος PHEV για βελτιωμένη απόδοση.
Περιλαμβάνει μια λειτουργία γεωγραφικής απεικόνισης – νέα για το Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 – για να παραμένει ένα βήμα μπροστά από αυτό που επιφυλάσσει το ταξίδι.
Συνεχή εκμάθηση των τακτικών διαδρομών
Το σύστημα αναλύει τις συνθήκες του δρόμου και της κυκλοφορίας μέσω της πλοήγησης στο cloud και το συνδυάζει με τη συνεχή εκμάθηση των τακτικών διαδρομών και του στυλ οδήγησης ενός χρήστη. Το όχημα αλλάζει αυτόματα μεταξύ υβριδικής και ηλεκτρικής λειτουργίας για να βελτιώσει την αυτονομία EV για ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων.
Εάν ο προορισμός απαιτεί ταξίδι μέσω μιας υποχρεωτικής ζώνης BEV, το σύστημα εξασφαλίζει επαρκή χρέωση για να το κάνει εξ ολοκλήρου σε λειτουργία EV. Εάν ο προορισμός βρίσκεται εντός ζώνης χαμηλών εκπομπών, το σύστημα διατηρεί αυτόματα αρκετή φόρτιση για να ολοκληρώσει το ταξίδι σε λειτουργία EV.
Μείωση της απώλειας της αναγεννημένης ενέργειας
Μια άλλη λειτουργία του Predictive Efficient Drive, το Predictive Deceleration Support – φροντίζει για τη μείωση της απώλειας αναγεννημένης ενέργειας, συμβάλλοντας στη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου. Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες από προηγούμενα ταξίδια, τα δεδομένα του συστήματος πλοήγησης προσδιορίζουν τακτικές τοποθεσίες για επιβράδυνση και αυξάνουν αυτόματα τη δύναμη πέδησης του κινητήρα για να ενισχύσουν την ανάκτηση ενέργειας αναγεννητικής πέδησης.
Υβριδική λειτουργία
Όταν πλησιάζουν αυτοκινητόδρομοι ή ανηφορικά τμήματα, τα οποία απαιτούν πρόσθετη ισχύ, το σύστημα επιλέγει προληπτικά την υβριδική λειτουργία για να φορτίσει την μπαταρία για την αναμενόμενη υψηλή ζήτηση, βελτιώνοντας περαιτέρω την πρακτική απόδοση καυσίμου. Το σύστημα γίνεται όλο και πιο αποτελεσματικό καθώς διανύονται περισσότερα χιλιόμετρα, επιτρέποντας ολοένα και πιο αποτελεσματική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Σύστημα κλιματισμού αντλίας θερμότητας
Μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα με το Plug-in Hybrid 220 επιτυγχάνεται επίσης μέσω καινοτομιών υλικού. Όταν είναι συνδεδεμένο, ένα σύστημα θέρμανσης μπαταρίας μειώνει τον χρόνο επαναφόρτισης, γεγονός που ενισχύει την αυτονομία EV του οχήματος σε κρύο καιρό. Κατά τη λειτουργία, η μπαταρία ψύχεται όταν χρειάζεται για βελτιστοποίηση της απόδοσης και της εμβέλειας, ενώ ένα καινοτόμο σύστημα κλιματισμού αντλίας θερμότητας μειώνει τον αντίκτυπο στην εμβέλεια οδήγησης των EV χρησιμοποιώντας θερμική ενέργεια από τον εξωτερικό αέρα για τη θέρμανση της καμπίνας.
Διπλό DNA
Όταν η μπαταρία εξαντλείται σε μακρύτερα ταξίδια, το Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 εκφράζει το γνήσιο διπλό DNA του μεταβαίνοντας αυτόματα σε υβριδική λειτουργία, δίνοντας στους οδηγούς τη σιγουριά και την ευελιξία της κορυφαίας υβριδικής τεχνολογίας της Toyota για συνεχή απόδοση και ηρεμία σε κάθε ταξίδι. Το Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα PHEV, που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων στον μπροστινό άξονα, με ενέργεια αποθηκευμένη σε μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής απόδοσης 13,6 kWh, μαζί με κινητήρα 2.0 152 ίππων.