Νέο σύστημα infotainment στο διάσημο Volvo XC90

Η εμπειρία χρήστη νέας γενιάς έρχεται στο νέο ναυαρχικό SUV XC90 – και σε εκατομμύρια αυτοκίνητα Volvo σε όλο τον κόσμο.

Νέο σύστημα infotainment στο διάσημο Volvo XC90

Η Volvo Cars, έχει στόχο να κάνει την πολυπλοκότητα απλή. Θέλει να δημιουργήσει μια υπέροχη εμπειρία που θα βοηθήσει τον οδηγό στην καθημερινή του ζωή με το αυτοκίνητο. Αυτό την έκανε να δημιουργήσει το νέο σύστημα infotainment στα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα EX90 και EX30.

Νέα εμπειρία χρήστη

Τώρα φέρνει αυτή τη φιλοσοφία και στο διάσημο Volvo XC90 SUV. Αλλά η νέα εμπειρία χρήστη δεν θα περιοριστεί μόνο σε ένα μοντέλο. Θα προσφερθεί επίσης η τελευταία εμπειρία χρήστη σε εκατομμύρια οδηγούς Volvo σε όλο τον κόσμο με μια απλή ενημέρωση λογισμικού over-the-air. Εάν οδηγείτε αυτοκίνητο Volvo με ενσωματωμένο το Google, θα λάβετε επίσης μια αναβαθμισμένη διάταξη – δωρεάν.

Κατά τη διάρκεια του 2025, περίπου 2,5 εκατομμύρια οδηγοί σε όλον τον κόσμο θα λάβουν αναβάθμιση των αυτοκινήτων Volvo τους που κατασκευάστηκαν από το 2020. Η premium σουηδική μάρκα σκοπεύει να διαθέσει σταδιακά αυτήν την αναβάθμιση κατά τη διάρκεια του έτους και πιστεύει ότι αυτή είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες ενημερώσεις ψυχαγωγίας από οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία μέχρι σήμερα. Αυτή η διάθεση είναι σύμφωνη με τη στρατηγική της να κάνει τα αυτοκίνητά της καλύτερα με την πάροδο του χρόνου με τακτικές ενημερώσεις λογισμικού over-the-air.

«Η εμπειρία χρήστη νέας γενιάς θα προσφέρει σημαντική βελτίωση στην εμπειρία των οδηγών και είναι ένα σημαντικό βήμα στο ταξίδι μας για την παροχή ανθρωποκεντρικών τεχνολογικών λύσεων στους οδηγούς μας», λέει ο Erik Severinson, Chief Product and Strategy Officer της Volvo Cars. «Θα προσαρμόζουμε συνεχώς και απρόσκοπτα την εμπειρία χρήστη για να ταιριάζει με τις ανάγκες των πελατών μας μέσω νέων και βελτιωμένων λειτουργιών που παρέχονται μέσω over-the-air ενημερώσεων, για να βελτιώσουμε το αυτοκίνητό σας – και την εμπειρία σας – με την πάροδο του χρόνου».

Μεγαλύτερη κεντρική οθόνη

Για να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία μέσα στο νέο XC90, εγκατέστησε μια μεγαλύτερη, 11,2 ιντσών, κεντρική οθόνη ελεύθερης τοποθέτησης. Αυξήθηκε επίσης η πυκνότητα των εικονοστοιχείων κατά 21%, με αποτέλεσμα μια ακόμη πιο καθαρή οθόνη.

Αλλά το περιεχόμενο στην οθόνη αποτελεί τη μεγαλύτερη αλλαγή. Τώρα περιλαμβάνει τις πιο κοινές εφαρμογές, όπως χάρτες, πολυμέσα και τηλέφωνο στην αρχική οθόνη – την ίδια ρύθμιση με τα πιο πρόσφατα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται λιγότερα χτυπήματα στην οθόνη για να φτάσετε στις λειτουργίες που χρησιμοποιείτε συχνότερα. Για παράδειγμα, εάν ακολουθείτε τις οδηγίες πλοήγησης και θέλετε να αλλάξετε τη μουσική, δεν χρειάζεται πλέον να εγκαταλείπετε τους Χάρτες Google για να αποκτήσετε πρόσβαση στη λειτουργία πολυμέσων.

Εικονίδιο για τις εξωτερικές κάμερες

Στη συνέχεια, υπάρχει η γραμμή συμφραζομένων, η οποία αλλάζει αυτό που βλέπετε ανάλογα με την κατάσταση και εμφανίζει τις εφαρμογές που χρησιμοποιήσατε πιο πρόσφατα. Και αν οδηγείτε με χαμηλές ταχύτητες, εμφανίζεται το εικονίδιο για τις εξωτερικές κάμερες, ώστε να μπορείτε να λάβετε βοήθεια για ελιγμούς σε στενούς χώρους.

Εάν οδηγείτε έκδοση plug-in υβριδική, σας διευκολύνει να αξιοποιήσετε στο έπακρο το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Μέσω του Drive Modes στην αρχική οθόνη, μπορείτε εύκολα να έχετε πρόσβαση στη λειτουργία Pure μαζί με άλλες επιλογές. Εάν μόλις φτάσατε σε ένα κέντρο της πόλης και θέλετε να οδηγείτε μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα, είναι τώρα μόλις ένα άγγιγμα μακριά.

Μόνο τον δρόμο μπροστά

Η εμπειρία χρήστη νέας γενιάς μπορεί να προσαρμοστεί και να κλιμακωθεί ώστε να ταιριάζει σε διαφορετικά σχήματα και μεγέθη οθόνης. Με αυτόν τον τρόπο, η πολυτελής σουηδική μάρκα μπορεί να προσφέρει την πιο πρόσφατη εμπειρία ψυχαγωγίας της Volvo Cars, ανεξάρτητα από το αν οδηγείτε ένα νέο XC90, ένα EX90 ή ένα XC40 τριών ετών, και να σας διευκολύνει να εστιάσετε σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία: να βλέπετε μόνο τον δρόμο μπροστά.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v