Από 39.900 ευρώ το ολοκαίνουργιο Peugeot E-5008

Ο όμιλος Συγγελίδη κινήθηκε ταχύτατα και εξασφάλισε ικανό αριθμό αυτοκίνητων από την γκάμα του νέου μοντέλου της γαλλικής μάρκας.

Από 39.900 ευρώ το ολοκαίνουργιο Peugeot E-5008

Ένα από τα πιο σημαντικά καινούργια μοντέλα που εκτίθενται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού είναι το νέο Peugeot E-5008.

Ωστόσο, ο όμιλος Συγγελίδη κινήθηκε ταχύτατα και εξασφάλισε ικανό αριθμό αυτοκίνητων από την γκάμα του Peugeot E-5008 καθώς προβλέπει ότι και αυτό το μοντέλο θα έχει μεγάλη ανταπόκριση στην ελληνική αγορά. Το κερασάκι στη γαλλική πρόταση είναι και η ανακοίνωση των λογικών τιμών για το νεότερο μέλος της οικογένειας της Peugeot.

Το μεγάλων διαστάσεων γαλλικό SUV, αποτελεί νέο ορόσημο στην κατηγορία του, αφού είναι το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό SUV που προσφέρει εξαιρετικούς χώρους για 7 επιβάτες, και μια εντυπωσιακή ηλεκτρική αυτονομία έως και 668 χλμ.

Η σχετικά υψηλή γραμμή των έντονα τονισμένων ώμων, χαρίζουν εντυπωσιακή παρουσία στο δρόμο, στην οποία συμβάλλουν και οι γενναιόδωρες εξωτερικές διαστάσεις (μήκος: 4,79 μ., πλάτος: 1,89 μ., ύψος: 1,69 μ.).

Hi-tech αισθητική

Η εκλεπτυσμένη εμπρός γρίλια τονίζεται από μια λεπτή, κομψή μαύρη λωρίδα που εκτείνεται γύρω από ολόκληρο το μπροστινό μέρος και ενσωματώνει ιδανικά τα μικρά φωτιστικά σώματα LED, που διατίθενται σε όλες τις εκδόσεις.

Το E-5008 GT διατίθεται με στάνταρ τη νέα τεχνολογία φωτισμού Pixel LED της μάρκας. Η συγκεκριμένη τεχνολογία προσαρμόζει αυτόματα τους προβολείς στις συνθήκες κυκλοφορίας, διατηρώντας τον βέλτιστο φωτισμό χωρίς να ενοχλεί τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Κορυφαίο επίπεδο κομψότητας

Τίποτα δεν είναι πιο εξελιγμένο από την ίδια την απλότητα. Το νέο E-5008 ασπάζεται αυτή τη φιλοσοφία, με πολύ λείες, κομψές, κάθετες πλευρές, δίνοντας έμφαση στη φινέτσα, κρύβοντας τις τσιμούχες των πλαϊνών παραθύρων στις πόρτες.

Το next-level Panoramic i-Cockpit

Στο εσωτερικό, η εντυπωσιακή αιωρούμενη οθόνη Panoramic i-Cockpit 21" βάζει τους επιβάτες σε ένα περιβάλλον high tech, αλλά και φιλικό προς τον χρήστη.

Οι ομάδες της Peugeot αποφάσισαν να συνδυάσουν δύο από τα τρία θεμελιώδη χαρακτηριστικά γνωρίσματα του i-Cockpit: το head-up display και τη μεγάλη κεντρική οθόνη αφής. Αυτά είναι πλέον ενσωματωμένα σε μια κυρτή πανοραμική οθόνη με ένα μόνο πάνελ υψηλής ευκρίνειας 21 ιντσών, που εκτείνεται από την αριστερή πλευρά του ταμπλό έως την κεντρική κονσόλα.

Αυτή η πανοραμική οθόνη μοιάζει πραγματικά να αιωρείται πάνω από το ταμπλό. Ο LED φωτισμός του εσωτερικού, κάτω από την οθόνη ενισχύει ακόμα περισσότερο το αιωρούμενο εφέ.

Τοποθετημένη για βέλτιστη εργονομία, αυτή η ευρεία οθόνη των 21 ιντσών, αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό από την έκδοση Allure, είναι στραμμένη προς τον οδηγό, ενώ παραμένει απόλυτα προσβάσιμη και από τον συνοδηγό. Αυτό το μεγάλο, κορυφαίας ποιότητας, ψηφιακό πάνελ συνδυάζει δύο βασικές λειτουργίες του i-Cockpit.

Το νέο Panoramic i-Cockpit διαθέτει δύο νέους λεπτούς μοχλούς ελέγχου πίσω από το τιμόνι και δύο πτερύγια (paddles) με τα οποία ο οδηγός ρυθμίζει το βαθμό ανάκτησης ενεργείας κατά την πέδηση.

Η έκδοση Allure διαθέτει στον βασικό της εξοπλισμό το σύστημα i-Connect, με τη βοήθεια του οποίου ο χρήστης έχει στη διάθεσή του δυνατότητες πλήρους δικτύωσης χάρη στη λειτουργία ασύρματης αντιστοίχισης (Apple CarPlay/Android Auto).

Η εμπειρία των εξελιγμένων τεχνολογιών γίνεται ακόμα πιο αισθητή μέσω του συστήματος i-Connect Advanced, που διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό από την έκδοση E-5008 Allure. Το σύστημα αυτό προσφέρει κορυφαίας απόδοσης δικτυωμένη πλοήγηση TomTom με λειτουργία σχεδιασμού ταξιδιού (δείτε παρακάτω).

Iδιαίτερα ευέλικτο στην πόλη, κυρίως χάρη στον κύκλο στροφής που δεν ξεπερνά τα 11,2 μ. Πάνω από 40 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και εξοπλισμός προστασίας, ένα βήμα ακόμα προς την ημιαυτόνομη οδήγηση.

Εξαιρετικοί χώροι για 7 επιβάτες

Χάρη στο μακρύ μεταξόνιό, προσφέρει αξιοζήλευτους χώρους για τα πόδια των επιβάτες της δεύτερης σειράς, ενώ η ευρυχωρία για εκείνους της 3ης σειράς αποτελεί νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία D-SUV. Μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες

Ευρύχωρος και ευέλικτος χώρος αποσκευών

Εξασφαλίζει χωρητικότητα πορτμπαγκάζ που φτάνει τα 748 λίτρα στην 5θέσια έκδοση, τα 259 λίτρα στην 7θέσια έκδοση, και τα 1.815 λιτρα στην 2θέσια (με πλήρως αναδιπλωμένα πίσω καθίσματα) έκδοση.

Καμπίνα που προδιαθέτει για ευχάριστη διαβίωση

Εκτός από τις γενναιόδωρες διαστάσεις της καμπίνας, οι επιβάτες απολαμβάνουν ένα ιδιαίτερα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον. Η εσωτερική διακόσμηση συνδυάζει ατμοσφαιρικό φωτισμό, λεπτομέρειες από αυθεντικό αλουμίνιο και ύφασμα.

Σχεδιασμένο εξ αρχής ως ηλεκτρικό μοντέλο, το νέο E-5008 προσφέρεται με μια γκάμα από κινητήρες μηδενικών εκπομπών που προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία από 500 έως 668 χλμ., συμπεριλαμβανομένης και μίας έκδοσης AWD Dual Motor (4κίνητης με 2 ηλεκτροκινητήρες) και μιας έκδοσης Long Range (αυξημένης αυτονομίας).

Αυτή η σειρά σύγχρονων κινητήρων μόνιμου μαγνήτη, προσφέρει περισσότερη ισχύ και καλύτερη απόδοση. Οι εκδόσεις με κίνηση στους 2 τροχούς αποδίδουν 157 kW (345 Nm) ή 170 kW (345 Nm). Η έκδοση με κίνηση και στους 4 τροχούς με τους 2 ηλεκτροκινητήρες αποδίδει συνολικά 237 kW (157 kW μπροστά και 80 kW πίσω). Ο μπροστινός κινητήρας αποδίδει 345 Nm ροπής, και ο πίσω 170 Nm.

Πλήρης γκάμα εξηλεκτρισμένων κινητήριων μονάδων

Για να υποστηρίξει τους αγοραστές στη μετάβασή τους στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, η Peugeot προσφέρει επίσης το νέο E-5008 με υβριδικό κινητήρα.

Hybrid 48V

Το E-5008 Hybrid 136 e-DCS6 εφοδιάζεται με σύστημα κίνησης Peugeot Hybrid 48V, που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα νέας γενιάς 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο έξι σχέσεων διπλού συμπλέκτη που ενσωματώνει και έναν ηλεκτροκινητήρα. Χάρη σε μια μπαταρία που επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές, και έως και 15% μείωση στην κατανάλωση (5,8 λίτρα/100 χλμ. σε μικτό κύκλο WLTP). Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 5008 Hybrid 136 e-DCS6 μπορεί να λειτουργεί έως και το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Plug-In Hybrid

Το νέο 5008 διευρύνει την προσφορά της γκάμας των κινητήριων μονάδων του με την παρουσίαση μίας έκδοσης Plug-In Hybrid (195 e-DCS7), που συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 92 kW με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσεως των 150 ίππων, επιτυγχάνοντας συνδυαστική ισχύ 195 ίππων. Η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία πάνω από 80 χλμ. όταν κινείται ως αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτή η έκδοση διαθέτει ρεζερβουάρ 60 λίτρων, γεγονός που εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία σε τιμή ρεκόρ.

Οι παραγγελίες για το nέο 5008 έχουν ξεκινήσει, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα τον Νοέμβριο 2024. Οι κορυφαίες εκδόσεις E-5008 Dual Motor 320ps AWD, καθώς και E-5008 Long Range με αυτονομία 668 χλμ. - κορυφαία στα 7θεσια SUV - θα ανακοινωθούν μέσα στο τελευταίο 3μηνο του έτους.

Οι τιμές των διαθέσιμων εκδόσεων του νέου 5008 συνοψίζονται στο παρακάτω πίνακα:

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v