Renault Emblème: Η πρόκληση της μείωσης των εκπομπών άνθρακα
Το Emblème αντικατοπτρίζει πλήρως το όραμα της γαλλικής μάρκας για μειωμένες εκπομπές CO2.
Το Emblème αντικατοπτρίζει πλήρως το όραμα της γαλλικής μάρκας για μειωμένες εκπομπές CO2.
Μείωση κατά 90% των εκπομπών CO2, μια πρόκληση που έγινε πραγματικότητα με το πρωτότυπο Renault Emblème.
Το Emblème αντικατοπτρίζει το όραμα της εταιρείας για ένα αυτοκίνητο που ανταποκρίνεται στην πρόκληση της κινητικότητας χαμηλών εκπομπών άνθρακα.
Αντιμετωπίζοντας μια σημαντική πρόκληση μηχανικής και καινοτομίας, αυτή η ιδέα δείχνει πώς η παραγωγή οχημάτων μπορεί να επιτρέψει σε μια εταιρεία όπως ο όμιλος Renault να επιτύχει καθαρό μηδενικό άνθρακα έως το 2040 στην Ευρώπη και έως το 2050 παγκοσμίως.
Το Emblème αναπτύχθηκε για να μεγιστοποιήσει την απαλλαγή από τον άνθρακα καθ 'όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του. Είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο σχεδιασμένο να μειώνει τις εκπομπές CO2, από την στιγμή που θα ξεκινήσει η παραγωγή του μέχρι ν ολοκληρώσει τον κύκλο της ζωής του, κατά 90%, σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο όχημα που κυκλοφορεί σήμερα.
Παίρνει ενέργεια από ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που τροφοδοτείται από ενέργεια διπλής ισχύος, σχεδιασμένο να μειώνει τις εκπομπές άνθρακα χωρίς συμβιβασμούς στην ευελιξία. Περιλαμβάνει μπαταρία 40 kWh για καθημερινή χρήση με κυψέλη καυσίμου υδρογόνου.
Για να επιτευχθεί αυτό, το έργο η γαλλική μάρκα διερεύνησε ένα πλήθος έξυπνων, αξιόπιστων και βιώσιμων συνδυασμών: ανακυκλωμένα υλικά με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα, φυσικά υλικά, διαδικασίες παραγωγής που βασίζονται εξ ολοκλήρου σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, γενική εφαρμογή επαναχρησιμοποιούμενων εξαρτημάτων και κυκλικότητας κ.λπ. Το ίδιο ίσχυε και για τις τεχνικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Η αποδοτικότητα στο επίκεντρο
Το Renault Emblème συμβολίζει μια νέα ολιστική προσέγγιση στο σχεδιασμό οχημάτων. Ο εξωτερικός σχεδιασμός συνδυάζει τον σπορ χαρακτήρα, με την κομψότητα και το συναίσθημα μέσα από αισθησιακές καμπύλες και γραφικές, τεχνικές γραμμές. Ο σχεδιασμός είναι επίσης αποτέλεσμα σχολαστικής βελτιστοποίησης της αεροδυναμικής, για αποδοτικότητα μέσω μιας πιο βιώσιμης προσέγγισης χωρίς συμβιβασμούς στην αισθητική. Ο εξωτερικός καθρέπτης αντικαθίσταται από δύο κάμερες ενσωματωμένες στους θόλους των τροχών, με υαλοκαθαριστήρες κρυμμένους κάτω από το καπό και e-latch
Ο σχεδιασμός βελτιώθηκε χρησιμοποιώντας ψηφιακή τεχνολογία και υπερσύγχρονο εξοπλισμό ψηφιακής προσομοίωσης που παρέχεται από την ομάδα BWT Alpine F1, ως μέρος μιας γόνιμης συνεργασίας μεταξύ της Renault και της Ampere. Συγκεντρώνοντας την τεχνογνωσία τους, ήταν σε θέση να βελτιστοποιήσουν την αεροδυναμική για αποτελεσματική διείσδυση αέρα. Το Renault Emblème έχει πολύ καλό Cx 0,25.
Κομψότητα σε οικογενειακό shooting brake
Οι έντονες καμπύλες και το στυλ των shooting brake αναδεικνύονται από το καινοτόμο πράσινο χρώμα που βάφτηκε το αμάξωμα, κάνοντας το χρώμα να φαίνεται διαφορετικό ανάλογα με τη γωνία από την οποία το βλέπεις. Το όχημα είναι ένας κομψός συνδυασμός στέισον βάγκον, με φαρδύ μεταξόνιο 2,9 μ., και κουπέ με μέτριο ύψος 1,52 μ. και ρέουσα γραμμή οροφής.
Το όχημα έχει μήκος 4,8 μ., καθιστώντας το ιδανικό για άνετα οικογενειακά ταξίδια, με επιβάτες και αποσκευές. Συμβολίζει επίσης την επιβεβαιωμένη φιλοδοξία της Renault να συνεχίσει να καινοτομεί.
Σύστημα μετάδοσης κίνησης που συνδυάζει ευελιξία και απόδοση χαμηλών εκπομπών άνθρακα
Διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα διπλής ισχύος που τροφοδοτείται με δύο τρόπους: από μια «συμβατική» επαναφορτιζόμενη μπαταρία, επαρκή για καθημερινή χρήση και από μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου για μεγαλύτερες διαδρομές. Βασισμένη στην πλατφόρμα AmpR Medium, η αρχιτεκτονική της πισωκίνητης κίνησης φιλοξενεί τα διάφορα εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης (ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία, κυψέλη καυσίμου και ρεζερβουάρ υδρογόνου), διατηρώντας παράλληλα χαμηλό κέντρο βάρους και ιδανική κατανομή βάρους για την προώθηση των επιδόσεων και της αποδοτικότητας.
Ο ηλεκτροκινητήρας 160 kW δεν χρησιμοποιεί σπάνιες γαίες. Τροφοδοτείται από μια μικρή μπαταρία NMC (40 kWh), η οποία είναι ελαφρύτερη, φθηνότερη, λιγότερο ογκώδης και πιο φιλική προς το περιβάλλον από αυτή ενός οικογενειακού ηλεκτρικού οχήματος μεγάλης εμβέλειας. Έχει αυτονομία αρκετών εκατοντάδων χιλιομέτρων, υπεραρκετή για καθημερινές διαδρομές. Η κυψέλη καυσίμου PEMFC 30 kW λειτουργεί με υδρογόνο χαμηλών εκπομπών άνθρακα μέσω δεξαμενής 2,8 κιλών, παρέχοντας την ισχύ που απαιτείται για μεγάλα ταξίδια, με μέγιστη απόδοση.