Ωραίο ελληνικό σινεμά για να δεις τον Απρίλιο στο Ertflix

Θες κωμωδία; Θες μελαγχολικά ταξίδια στην παιδική ηλικία; Κοινωνικοπολιτικά δράματα; Ο ελληνικός Απρίλιος στο Ertflix έχει απ’ όλα.

Ωραίο ελληνικό σινεμά για να δεις τον Απρίλιο στο Ertflix

Μαζί με πληθώρα ξένων παραγωγών για κάθε γούστο και διάθεση, η πλατφόρμα του Ertflix συνεχίζει σταθερά να στηρίζει το ελληνικό σινεμά μέσα από ωραίες ταινίες του τότε και του σήμερα.

Ιδού ποιες ξεχωρίσαμε για να σου κρατήσουν συντροφιά τον Απρίλη.

Ο Φοιτητής (2021)

Αθήνα, 17 Νοεμβρίου 1973.

Μετά από την τριήμερη κατάληψη του Πολυτεχνείου, το δικτατορικό καθεστώς αποφασίζει να επέμβει στρατιωτικά και να καταστείλει τις απειλητικές για την κυριαρχία του διαδηλώσεις. Στην πρωτότυπη αφηγηματικά μικρού μήκους ταινία του Βασίλη Καλαμάκη, παρακολουθούμε όσα διαδραματίστηκαν μέσα στο άρμα τα τελευταία λεπτά, πριν αυτό γκρεμίσει την κεντρική πύλη και εισβάλει στο Πολυτεχνείο.

Η Γυναίκα Είναι... Σκληρός Άνθρωπος (2005)

Ο πενηντάρης διαφημιστής Τζόνι Μανιάτης εξακολουθεί να διακηρύττει σε όλους τους τόνους πως «η μέρα της κρίσης δεν έφτασε ακόμα». Όμως, στη ζωή ένα έξυπνο σλόγκαν δε φτάνει. Μέσα σε ένα μόνο εικοσιτετράωρο, ο Τζόνι Μανιάτης είναι πια υποχρεωμένος να δει την αλήθεια: οι πελάτες του τον εγκαταλείπουν, η τράπεζα με την οποία συνεργάζεται αρνείται να του χορηγήσει δάνειο, οι συνεργάτες του τρέχουν πανικόβλητοι να σώσουν ό,τι έχει απομείνει και ,το κυριότερο, οι γυναίκες της ζωής του έχουν χάσει την υπομονή τους. Ο Αντώνης Καφετζόπουλος στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του παραδίδει μια καλοστημένη, μελαγχολική, κωμωδία.

Ταξίδι στη Μυτιλήνη (2010)

Ο Κώστας, μετά από είκοσι χρόνια παραμονής στο Παρίσι επιστρέφει στην πατρίδα του, την Μυτιλήνη. Αφορμή, η κληρονομιά του οικογενειακού του σπιτιού. Ο ήρωας είχε φύγει από το νησί στα δεκαοχτώ του για σπουδές κινηματογράφου στο Παρίσι κι έκτοτε δεν ξαναγύρισε. Ένα βαρύ οικογενειακό ιστορικό τον κρατούσε μακριά. Κατά την επιστροφή του συναντάει όσους από τους συγγενείς του έχουν απομείνει και θυμάται έντονα εκείνους που έχουν φύγει για πάντα από τη ζωή. Ο Λάκης Παπαστάθης επιστρέφει στην παιδική ηλικία μέσα από μια νοσταλγική, συγκινητική και εσωστρεφή ταινία.

Οι Προστάτες (1973)

Ο ζωγράφος Παρθένης έρχεται στην Ελλάδα από τη Γαλλία, φέρνοντας νέες ιδέες για την Τέχνη του. Κοντράρεται γι’ αυτόν το λόγο με την σκληροπυρηνική κάστα των κλασικών ζωγράφων της εποχής του, και βάλλεται απ’ όλες τις πλευρές. Αντιστέκεται όσο μπορεί, αλλά δεν αντέχει γιατί τα εμπόδια μπαίνουν ακόμα και από μέσα από την οικογένειά του. Εξαιρετικό δράμα σε σενάριο και σκηνοθεσία του Παύλου Τάσιου, με τον Μάνο Κατράκη και ένα εξαιρετικό καστ ηθοποιών να τον πλαισιώνουν. Βραβείο Β΄ Γυναικείου Ρόλου στο 14ο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1973 για την Ζωρζ Σαρή.

Digger (2020)

Αποτραβηγμένος σε ένα ορεινό δάσος, ένας άνδρας αντιστέκεται σθεναρά στην επέκταση μιας βιομηχανικής μονάδας στην περιοχή. Η άφιξη του αποξενωμένου γιου του μετά τον θάνατο της πρώην γυναίκας του και η διεκδίκηση του μέρους του κτήματος που αναλογεί στον τελευταίο από την κληρονομιά δεν θα αργήσουν να φέρουν τη σύγκρουση ανάμεσα στους δύο άνδρες. Η καλύτερη ελληνική ταινία των τελευταίων χρόνων, έχει για απολαυστικούς πρωταγωνιστές τους Βαγγέλη Μουρίκη και Αργύρη Πανταζάρα υπό την σκοτεινή σκηνοθετική ματιά του Τζώρτζη Γρηγοράκη.

Broadway (2022)

Ο δυνατός αθηναϊκός ήλιος και τα χρόνια της κρίσης έχουν ξεθωριάσει τα φανταχτερά χρώματα και την γυαλάδα των κουστουμιών που μια ομάδα πορτοφολάδων, με έδρα τον κινηματογράφο Broadway, χρησιμοποιεί για να προσελκύσει θύματα. Θα χρειαστεί η παρέμβαση μιας ομάδας drag queens, η μυστηριώδης εμφάνιση του Χρήστου Πολίτη, η λάμψη της Ελένης Φουρέιρα, το μπρίο του Λάκη Γαβαλά και η μουσική του Gabriel Yared, για να επέλθει η ισορροπία σε αυτό το φτιαγμένο από στρας και πολυέστερ σύμπαν. Το εντυπωσιακό σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χρήστου Μασσαλά βρίθει σινεφιλικών αναφορών και τέρπει το βλέμμα, αλλά και την ψυχή.

Βαβυλωνία (1970)

Ναύπλιο 1827. Τα μέλη της παρέας που διασκεδάζει στη λοκάντα του Μπαστιά κατάγονται από διαφορετικά σημεία της Ελλάδας. Ανάμεσά τους ένας Χιώτης, ένας Αρβανίτης, ένας «λογιότατος», ένας Μωραΐτης κι ένας Κρητικός (ερωτευμένος με την κόρη του Μπαστιά). Πάνω στο γλέντι, ξεσπάει καβγάς και ο Αρβανίτης τραυματίζει τον Κρητικό στο χέρι. Ο Επτανήσιος Αστυνόμος Γιώργος Φάντες (ανεπανάληπτος ο Ηλίας Λογοθέτης), καλείται επί τόπου και προσπαθεί να μάθει αν πρόκειται για προμελετημένη ενέργεια ή τυχαίο γεγονός. Κινηματογραφική απόδοση του ομότιτλου κλασικού θεατρικού έργου του Δημητρίου Βυζάντιου, το οποίο θεμελίωσε το νέο ελληνικό θέατρο, σε σκηνοθεσία Γιώργου Διζικιρίκη.

Πλατεία Αμερικής (2016)

Με φόντο την Πλατεία Αμερικής, τέσσερις άνθρωποι εμπλέκονται αναπάντεχα. Δύο άντρες, παιδικοί φίλοι, είναι πια διαμετρικά αντίθετοι χαρακτήρες. Ο ένας ζει με τους γονείς του και μισεί τους ξένους. Ο δεύτερος, ιδιοκτήτης μπαρ και στούντιο τατουάζ, παρατηρεί τις αλλαγές μέχρι που μια ερωτική ιστορία βομβαρδίζει τον μικρόκοσμό του. Μια Αφρικανή τραγουδίστρια μπλεγμένη με κακοποιούς θέλει να καλύψει ένα τατουάζ. Παράλληλα, ένας Σύριος πρόσφυγας προσπαθεί να φύγει από τη χώρα με τη μικρή κόρη του. Ο Γιάννης Σακαρίδης σκηνοθετεί ένα υποβλητικό και σπιντάτο κινηματογραφικό δράμα για την Αθήνα του σήμερα.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v