Το λογισμικό αλλάζει τα δεδομένα της αυτοκίνησης

Πολλές εταιρείες παραγωγής οχημάτων ενισχύουν τα μοντέλα τους με εξελιγμένα λογισμικά, δημιουργώντας μια νέα γενιά SDV.

Το λογισμικό αλλάζει τα δεδομένα της αυτοκίνησης

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσουν τη νέα γενιά των οχημάτων που στηρίζονται στο λογισμικό. Σημαντικές κινήσεις προς τη μετατροπή των αυτοκινήτων σε υπολογιστές με ρόδες γίνονται, αλλά τα πρώτα μοντέλα SDV θα κυκλοφορήσουν μετά από 3 χρόνια.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται σε διαφορετικά στάδια σχεδίασης και εξέλιξης των μοντέλων τους SDV. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν καλύψει το μισό από το πρόγραμμα τους και άλλες μόλις τώρα ξεκινούν.


Νέοι οδηγοί


Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρόκειται να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα των οχημάτων που καθορίζονται από λογισμικό (SDV), καθώς αρχίζουν να προκαλούν το ενδιαφέρον κυρίως των νέων οδηγών. Επίσης, τους επιτρέπουν να επωφεληθούν από τις επαναλαμβανόμενες ροές εσόδων λόγω των συχνών αναβαθμίσεων, προσθηκών νέων υπηρεσιών και ενημερώσεων που θα είναι εύκολο να εφαρμοσθούν από απόσταση χωρίς το αυτοκίνητο να επισκεφθεί το συνεργείο, αναφέρει το Automotive News Europe.

Συνεχής ενημέρωση

Ένα βασικό πλεονέκτημα των SDV είναι ότι θα πρέπει να διατηρούν την αξία τους καθώς το λογισμικό τους ενημερώνεται συνεχώς για να συμβαδίζει με τις εξελισσόμενες απαιτήσεις των οδηγών. Για παράδειγμα, η Stellantis στοχεύει να δημιουργήσει έσοδα περίπου 20 δις ευρώ από προϊόντα και συνδρομές που βασίζονται σε λογισμικό έως το 2030. Η Renault σκοπεύει να λανσάρει το πρώτο της SDV το 2026.

Νέα σχέση

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει επίσης να απομακρυνθούν από την τυπική σχέση αυτοκινητοβιομηχανίας-προμηθευτή και αντ' αυτού να υιοθετήσουν μια πιο ανοιχτή και ευέλικτη προσέγγιση, που θα περιλαμβάνει πολλαπλές συνεργασίες, καθώς δεν θα υπάρχει πλέον ανάγκη να διατηρηθούν τα βασικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων.

Η μετάβαση στα SDV επιταχύνει δραματικά το χρόνο που χρειάζεται για να παραδοθούν και να εφαρμοστούν νέες δυνατότητες σε ένα όχημα. Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι η απόφαση της VW και της Stellantis να προσθέσουν το ChatGPT στα οχήματά τους που ήδη κυκλοφορούν.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v