Kορυφαίο χώρο για επιβάτες και αποσκευές προσφέρει το Ford Kuga

Άνετο και κομψό, το νέο Ford Kuga προσφέρει άφθονο χώρο σε επιβάτες και αποσκευές.

Kορυφαίο χώρο για επιβάτες και αποσκευές προσφέρει το Ford Kuga

Η κομψή σιλουέτα του Ford Kuga συνδυάζεται με κορυφαίο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, χάρη στη συρόμενη, δεύτερη σειρά καθισμάτων.

Ο μεγάλος χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών και η αυξημένη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών επιτυγχάνονται με την υιοθέτηση μιας συρόμενης δεύτερης σειράς καθισμάτων, που μετακινείται εύκολα προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, σε μία διαδρομή μήκους 150 χιλ.

Η προηγμένη πλατφόρμα του μοντέλου βοηθά στη μείωση του βάρους. Bασίζεται στη νέα, ευέλικτη και παγκόσμια προσθιοκίνητη πλατφόρμα της Ford, η οποία υποστηρίζει τη βελτιωμένη αεροδυναμική του αμαξώματος για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Την ίδια στιγμή, η πλατφόρμα αυτή συμβάλει στη μείωση του βάρους.

Η συνδεσιμότητα αναβαθμίζεται περαιτέρω με νέα, εξηλεκτρισμένα χαρακτηριστικά, μέσω της εφαρμογής FordPass και του μόντεμ FordPass Connect.

Στις προηγμένες τεχνολογίες του μοντέλου περιλαμβάνονται τα BLIS Assist, η νέα λειτουργία Intersection Assist 1.0, καθώς και ο πίνακας οργάνων LCD 12,3” με τεχνολογία “true colour” για τέλεια απεικόνιση.

Προσφέρει ακόμα πιο διαισθητικά χαρακτηριστικά άνεσης και υποστήριξης της οδήγησης, όπως το μόντεμ FordPass Connect, το οποίο βοηθά στην καλύτερη διαχείριση του Kuga Plug-In Hybrid με τις νέες λειτουργίες εξηλεκτρισμένων οχημάτων για την εφαρμογή FordPass. Περαιτέρω προηγμένες τεχνολογίες περιλαμβάνουν μία ασύρματη επιφάνεια φόρτισης για κινητό τηλέφωνο και σύστημα infotainment SYNC 3 της Ford, το οποίο υποστηρίζεται από μία κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών. To premium ηχοσύστημα της B&O υπόσχεται μία εμπειρία ήχου υψηλής ποιότητας, ενώ για πρώτη φορά υιοθετείται ένας φιλικός στο χρήστη, ευανάγνωστος πίνακας οργάνων LCD 12,3 ιντσών με τεχνολογία “true colour” για πιστή αποτύπωση των χρωμάτων.

Νέες τεχνολογίες Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring βοηθούν τους οδηγούς να κινούνται στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης και στον αυτοκινητόδρομο με μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ ο προληπτικός φωτισμός στροφών καθώς και εκείνος που βασίζεται στην οδική σήμανση διευκολύνουν την οδήγηση στο σκοτάδι. Η τεχνολογία Head-up display βοηθά τους οδηγούς να έχουν την προσοχή τους στραμμένη στο δρόμο, ενώ το Active Park Assist επιτρέπει πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς στάθμευσης με το πάτημα ενός μόνο διακόπτη.

Γκάμα κινητήριων συνόλων

Kuga Plug-In Hybrid

Το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει την αυτονομία και ελευθερία κίνησης που παρέχει ένας παραδοσιακός κινητήρας εσωτερικής καύσης, σε συνδυασμό με την απόδοση και την αθόρυβη λειτουργία ενός ηλεκτρικού μοτέρ.

Η αρχιτεκτονική του συστήματος κίνησης συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5 που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, καθώς και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh, με τη μέγιστη απόδοση να ανέρχεται στους 225 ίππους. Το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 56 χλμ. (WLTP), κατανάλωση από 1,4 λίτρα/100χλμ.(WLTP) και εκπομπές CO2 από 32 γραμ./χλμ.( WLTP).

Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης στον εμπρός προφυλακτήρα. Επίσης, η τελευταία φορτίζεται αυτόματα εν κινήσει μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής πέδησης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα. Μία πλήρης φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερική ηλεκτρική παροχή 230V ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 6 ώρες.

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προφίλ EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το Kuga αυτόματα επιστρέφει στο πρόγραμμα EV Auto συμπληρώνοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα με χρήση της ανακτημένης ενέργειας για βελτιστοποιημένη οικονομία καυσίμου.

Kuga EcoBoost

Ο κινητήρας 1.5L EcoBoost αποδίδει 150 ίππους, με την υποστήριξη του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα. Η τεχνολογία αυτή μπορεί αυτόματα να απενεργοποιήσει έναν από τους κυλίνδρους όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλά φορτία κινητήρα. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου έναν κύλινδρο κάθε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου – 20 φορές ταχύτερα από το ανοιγόκλειμα του ματιού – χωρίς να υπονομεύονται οι επιδόσεις ή η πολιτισμένη λειτουργία.

Την ίδια στιγμή, στον κινητήρα EcoBoost υιοθετούνται πολλές ακόμα σύγχρονες τεχνολογίες, όπως η προηγμένη υπερσυμπίεση, ο άμεσος ψεκασμός καυσίμου υψηλής πίεσης και ο ανεξάρτητος διπλός χρονισμός. Οι εκπομπές σωματιδίων μειώνονται με τη βοήθεια φίλτρου παρακράτησης σωματιδίων. Μεταξύ των άλλων καινοτομιών του κινητήρα περιλαμβάνονται:

•Νέος συνδυασμός άμεσου και έμμεσου (στους αυλούς) ψεκασμού καυσίμου που βοηθά να επιτυγχάνεται υψηλή ισχύς και απόκριση με βελτιωμένη παράλληλα οικονομία καυσίμου, ιδιαίτερα στα χαμηλά φορτία λειτουργίας του κινητήρα.

•Αρχιτεκτονική 3κυλίνδρων με χαμηλές εσωτερικές τριβές που προσφέρει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές.

•Ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής που βελτιώνει την απόδοση βοηθώντας τον κινητήρα να φτάσει ταχύτερα στις βέλτιστες θερμοκρασίες. Επίσης, ο λύση αυτή προσφέρει καλύτερη καμπύλη ροπής ελαχιστοποιώντας την απόσταση που διανύουν τα καυσαέρια μεταξύ κυλίνδρων και υπερσυμπιεστή

•Πλήρως αλουμινένια δομή για μειωμένο βάρος.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v