Φθηνότερο το Cupra Leon e-Hybrid 245 ίππων

Το Cupra Leon PHEV πωλείται σε νέα τιμή, 1000 ευρώ κάτω από την αρχική του.

Φθηνότερο το Cupra Leon e-Hybrid 245 ίππων

Μειώθηκε κατά 1.000 ευρώ η τιμή πώλησης του Cupra Leon PHEV. Πλέον η νέα εμπορική πολίτικη της μάρκας καθόρισε την τιμή πώλησης στα 43.390 ευρώ.
Το Cupra Leon PHEV, ενσωματώνει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά και τεχνολογίες και δημιουργήθηκε για να γίνει σημείο αναφοράς στην κατηγορία των compact high-performance οχημάτων.

Η προοδευτική σχεδίαση του, η γκάμα προηγμένων κινητήρων υψηλής απόδοσης, τα υψηλά επίπεδα συνδεσιμότητας και μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας, το χαρακτηρίζουν ως ένα όχημα που ενσωματώνει όχι μόνο τις αξίες Cupra, αλλά ενός μοντέλου που ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής.

e-Hybrid

Το Cupra Leon PHEV ενσωματώνει έναν προηγμένο και υψηλής απόδοσης υβριδικό κινητήρα για πρώτη φορά. Στην καρδιά του plug-in υβριδικού συστήματος υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1.4 TSI 150 ίππων, ένας ηλεκτροκινητήρας 115 ίππων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13kWh, που συνδυαστικά παρέχουν 245 ίππους μέγιστη ισχύ και 400Nm ροπή. Το plug-in υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε μόλις 6,7΄΄, και τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει μια ηλεκτρική αυτονομία 55-60 χλμ. σύμφωνα με το WLTP για την έκδοση hatchback για να μετακινηθεί σε αστικούς δρόμους ή σε κέντρα πόλεων με μηδενικές εκπομπές. Η μπαταρία επαναφορτίζεται σε μόλις 3,5 ώρες χρησιμοποιώντας ένα Wallbox (ή έξι ώρες από 230V οικιακή πρίζα).

Ξεκινά πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία (όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη). Το σύστημα μετάδοσης κίνησης αλλάζει σε υβριδική λειτουργία εάν η ενεργειακή δυνατότητα της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα ορισμένο επίπεδο ή εάν η ταχύτητα αυξηθεί πάνω από 130 χλμ./ωρα. Στην υβριδική λειτουργία, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει την κατάσταση φόρτισης, να την αυξήσει ή να τη μειώσει σε ένα ορισμένο επίπεδο. Αυτό καθιστά δυνατή την οδήγηση σε αστική περιοχή, πάντοτε με ηλεκτρική ενέργεια και με μηδενικές εκπομπές.

Πλαίσιο

Τα δομικά στοιχεία του αμαξώματος βασίζονται στην αρχιτεκτονική MQB Evo, μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους μηχανικούς να ενσωματώνουν εύκολα ποικιλία τεχνολογιών.

Διαθέτει προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, προσφέροντας στο όχημα τη μέγιστη ευελιξία. Χάρη στο DCC Dynamic Chassis Control του Seat Leon, η οδήγηση και ο χειρισμός του οχήματος μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού, κάνοντας το όχημα πιο άνετο ή πιο στιβαρό. Τα διαφορετικά οδηγικά προφίλ: Comfort, Sport, Cupra και Individual, αλλάζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του οχήματος που προσαρμόζεται στις προτιμήσεις και τις ανάγκες του οδηγού.

Είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρικό ενισχυτή φρένων που παρέχει ταχύτερη απόκριση από ένα συμβατικό σύστημα, τη δυνατότητα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης μέσω της λειτουργίας recuperation (ειδικά για την Cupra Leon plug in hybrid) και καλύτερη ενεργητική ασφάλεια.

Η standard τεχνολογία full LED βελτιώνει την όραση του οδηγού ακόμη και στον πιο σκοτεινό δρόμο, ενώ οι πλευρικοί καθρέφτες του οχήματος περιλαμβάνουν επίσης ενσωματωμένους δείκτες LED.

Στο πίσω μέρος, το δυναμικό φως προειδοποίησης και το σύστημα φωτισμού cost to cost προσφέρουν οπτική εστίαση, ενώ οι εξατμίσεις, ο διαχύτης και μια μεγάλη αεροτομή προσθέτουν μια σπορ αισθητική στο όχημα.

Εσωτερική σχεδίαση

Όταν ο οδηγός καθίσει στο στάνταρ bucket κάθισμα, κρατήσει στα χέρια του το δερμάτινο τιμόνι Cupra, το οποίο ενσωματώνει το κουμπί εκκίνησης κινητήρα και λειτουργίας οδήγησης και δει το Digital Cockpit, αντιλαμβάνεται αμέσως ότι παίρνει τον έλεγχο ενός διαφορετικού τύπου οχήματος.

Η οπτική εστίαση του οδηγού αυξάνεται με το σύστημα infotainment 10’’ με οθόνη αφής, δίνοντας μια πιο κομψή και πιο μοντέρνα εμφάνιση. Η αίσθηση στο εσωτερικό ενισχύεται από την τεχνολογία shift-by-wire, η οποία μειώνει το μέγεθος του λεβιέ αλλαγής ταχυτήτων και βελτιώνει την εργονομία της κονσόλας.

Βελτιώνει την εμπειρία της καμπίνας με ένα full LED, wrap around σύστημα φωτισμού που προσδίδει αυξημένη προσωπικότητα στο

Συνδεσιμότητα

Το 10,25" Digital Cockpit δεν έχει μόνο πιο μοντέρνα και ευέλικτη σχεδίαση, αλλά παρέχει μεγαλύτερη λειτουργικότητα, επιτρέποντας στον οδηγό να βλέπει τα πάντα, από κλασικές ενδείξεις όπως ταχύμετρο και στροφόμετρο, έως έγχρωμους χάρτες και πλοήγηση. Η οθόνη TFT 1,280 x 480 pixel μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες του οδηγού: εκτός από τις κανονικές λειτουργίες, διαθέτει μια επιπλέον λειτουργία Sport View, που αναπτύχθηκε ειδικά από την μαρκα, προσθέτοντας με σαφήνεια πληροφορίες όπως RPM, ροπή, ισχύ, turbo pressure και G-επιτάχυνση.

Το Digital Cluster ενισχύεται με standard σύστημα infotainment 10" που ενσωματώνει οθόνη αφής, προσφέρει τρισδιάστατη διαδικτυακή πλοήγηση, μειώνει τον αριθμό των κουμπιών, και ενσωματώνει σύστημα αναγνώρισης φωνής. Το σύστημα συνδυάζει το Wireless Full Link system καθιστώντας το συμβατό με το Apple CarPlay και το Android Auto. Το σύστημα infotainment είναι τεχνολογία νέας γενιάς, βασισμένο στην πλατφόρμα MIB3 που καθιστά την προβολή και την αλληλεπίδραση απίστευτα εύκολη και απλή.

Διαδικτυακές υπηρεσίες

Το Cupra Connect φέρνει διαδικτυακές υπηρεσίες απευθείας στο όχημα χάρη στην ενσωματωμένη κάρτα SIM. Η υπηρεσία επιτρέπει στον οδηγό να έχει πρόσβαση σε εφαρμογές με δυνατότητα λήψης, online ραδιόφωνο και ένα διευρυμένο οικοσύστημα λειτουργικότητας.

Και όταν ο χρήστης βρίσκεται μακριά από το όχημά του, μπορει να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες οχήματος, συμπεριλαμβανομένων δεδομένων οδήγησης, πληροφοριών στάθμευσης, κατάστασης οχήματος και να ρυθμίζουν ειδοποιήσεις ταχύτητας χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Cupra Connect. Και

για την έκδοση plug-in hybrid υψηλής απόδοσης, υπάρχουν και πρόσθετα χαρακτηριστικά με τα οποία οι οδηγοί μπορούν να διαχειριστούν τη διαδικασία φόρτισης και να ελέγξουν το Climatronic από απόσταση.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v