Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Dacia το πρώτο εξάμηνο του 2023
Οι πωλήσεις του Dacia Duster αυξήθηκαν 13% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022, φτάνοντας τις 111.891 μονάδες.
Οι πωλήσεις του Dacia Duster αυξήθηκαν 13% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022, φτάνοντας τις 111.891 μονάδες.
Η Dacia πούλησε συνολικά 345.432 οχήματα (PC+LCV) το 1ο εξάμηνο του 2023, 24,2% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 342.809 μονάδες, τοποθετώντας το μερίδιο αγοράς της μάρκας στο 4,7% στην εμβέλειά της, αυξημένα κατά 0,2 μονάδες σε ετήσια βάση έτος.
Τέσσερα μοντέλα
Τα τέσσερα κύρια μοντέλα της μάρκας σημείωσαν ανάπτυξη το πρώτο εξάμηνο του 2023: Άνοιξη κατά 38%, Sandero κατά 24%, Duster κατά 13% και Jogger κατά 130%.
Στο βασικό τμήμα – πωλήσεις σε πελάτες λιανικής –, η Dacia έχει εδραιώσει τη θέση της στο ευρωπαϊκό βάθρο, όπου κατέλαβε τη δεύτερη θέση για πρώτη φορά με μερίδιο 8,4%.
Οι πωλήσεις της Dacia Sandero αυξήθηκαν 24% σε ετήσια βάση στα 138.978 οχήματα. Το Sandero είναι το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη μεταξύ των αγοραστών λιανικής από το 2017.
Οι πωλήσεις του Dacia Duster αυξήθηκαν 13% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022, φτάνοντας τις 111.891 μονάδες και αυτό το μοντέλο έχει διατηρήσει τη θέση του στο βάθρο των πωλήσεων SUV σε αγοραστές λιανικής στην Ευρώπη.
Τα 50.569 οχήματα Dacia Jogger που πωλήθηκαν το 1ο εξάμηνο του 2023 έχουν ωθήσει το σύνολο σε πάνω από 100.000 μονάδες από την κυκλοφορία του μοντέλου. Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης συνεχίζει να ευδοκιμεί και εξακολουθεί να αντιστοιχεί σε περισσότερες από 1 στις 4 παραγγελίες.
Οι ανοιξιάτικες πωλήσεις αυξήθηκαν 38% σε ετήσια βάση στα 27.438 οχήματα. Η Άνοιξη διατήρησε τη θέση της στο βάθρο των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων σε πελάτες λιανικής στην Ευρώπη.
Οι πωλήσεις της Dacia αυξήθηκαν κατά 29,5% στην ευρωπαϊκή αγορά υπολογιστών, η οποία αυξήθηκε συνολικά κατά 17,5%. Η μετοχή της Dacia, 4,5%, αυξήθηκε 0,4 μονάδες από το πρώτο εξάμηνο του 2022 στο πρώτο εξάμηνο του 2023.
Επιτυχία στις λιανικές πωλήσεις
Στο μακροβιότερο βασικό της τμήμα –πελάτες λιανικής–, η Dacia έχει εδραιώσει τη θέση της στο ευρωπαϊκό βάθρο: ανέβηκε στη 2η θέση για πρώτη φορά και αύξησε το μερίδιο αγοράς της στο 8,4%. Προηγουμένως, η Dacia είχε αυξήσει το μερίδιό της στις πωλήσεις υπολογιστών σε πελάτες λιανικής στην Ευρώπη σε 7,6%, ρεκόρ εκείνη την εποχή, για ολόκληρο το έτος 2022).
Στη Γαλλία, τη μεγαλύτερη αγορά της Dacia, η μάρκα πούλησε 81.415 οχήματα (PC+LCV) το 1ο εξάμηνο του 2023, ή 25% περισσότερα από ό,τι το 1ο εξάμηνο του 2022. Το μερίδιό της στην κατηγορία υπολογιστών αυξήθηκε 0,7 μονάδες στο 9,1%, διατηρώντας τη Dacia στην 3η θέση σε αυτό τμήμα της γαλλικής αγοράς Η/Υ.
Η Dacia είναι πλέον η μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις μεταξύ των αγοραστών λιανικής, με μερίδιο 16,3% σε αυτό το τμήμα της αγοράς, 1 στους 6 πελάτες λιανικής αγοράζει Dacia). Τα τέσσερα κύρια μοντέλα της μάρκας κατατάσσονται μεταξύ των κορυφαίων 10: Sandero #1, Duster #4, Spring #6 και Jogger #10.
Ράλι Ντακάρ
Η Dacia θα αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid με πρωτότυπα αγωνιστικά με συνθετικό καύσιμο που προμηθεύεται η Aramco. Το αποκορύφωμα θα είναι το Ράλι Ντακάρ το 2025.