Μια ματιά στα παρασκήνια για την δημιουργία του ηλεκτρικού Renault 5
Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας βρίσκεται καλά... κρυμμένο στο Παγκόσμιο Κέντρο Μηχανικής Παραγωγής.
Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας βρίσκεται καλά... κρυμμένο στο Παγκόσμιο Κέντρο Μηχανικής Παραγωγής.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 είναι καλά κρυμμένο στο μηχανολογικό συγκρότημα Technocentre της Renault, στο Παγκόσμιο Κέντρο Μηχανικής Παραγωγής. Το μικροσκοπικό εργοστάσιο είναι το μέρος όπου συναρμολογούνται τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά Renault 5.
Η πρωτότυπη διαδικασία παραγωγής βοηθά στη διασφάλιση της συμμόρφωσης και της αντιπροσωπευτικότητας.
Στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα Renault 5 που παράγονται στο εργοστάσιο του Douai στη βόρεια Γαλλία πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας από την πρώτη μέρα.
Τι συμβαίνει μέσα σε αυτό το μεγάλο κτίριο κρυμμένο στο Technocentre της Renault κοντά στο Παρίσι;
Αυτή η ζώνη χωρίς κινητές συσκευές είναι απαγορευμένη σε όλο το προσωπικό εκτός από το εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Renault. Το Παγκόσμιο Κέντρο Μηχανικών Παραγωγής, που δημιουργήθηκε πριν από 25 χρόνια, είναι ένας μοναδικός πόρος. Η Renault είναι ένας από τους λίγους κατασκευαστές αυτοκινήτων που λειτουργεί μια συγκεκριμένη πρωτότυπη εγκατάσταση όπου οι μέθοδοι και διαδικασίες συναρμολόγησης είναι αντιπροσωπευτικές των γραμμών παραγωγής αυτοκινήτων. Μιμούμενοι τη διαδικασία κατασκευής, το κέντρο στοχεύει να παράγει πρωτότυπα που αντιπροσωπεύουν με ακρίβεια μελλοντικά μοντέλα παραγωγής για την επικύρωση της διαδικασίας βιομηχανικής συναρμολόγησης, συμβαδίζοντας φυσικά με τις φάσεις ανάπτυξης.
Συναρμολόγηση των πρώτων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων Renault 5. Προτού ξεκινήσει η μεγάλης κλίμακας παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού Renault 5 στο εργοστάσιο του Douai στη βόρεια Γαλλία, τα πρωτότυπα πρέπει να παράγονται στο Prototype Build Centre. Αυτή η εγκατάσταση είναι όπου αναπτύσσονται όλα τα πρωτότυπα μελλοντικών μοντέλων παραγωγής της Renault. Πρώτα έρχονται τα «mules», τα οποία είναι τεχνικά αντιπροσωπευτικά της μελλοντικής έκδοσης παραγωγής. Κατασκευασμένα από τον Οκτώβριο του 2021 και μετά, τα mules για το μελλοντικό πλήρως ηλεκτρικό Renault 5, με μια σιλουέτα που μοιάζει με Clio, δοκιμάστηκαν στη Λαπωνία ως μέρος της διαδικασίας ανάπτυξης και δοκιμών για νέα πλήρως ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-B EV.
Αυτή τη στιγμή παράγονται τα πρωτότυπα «ελέγχου οχήματος», τα οποία είναι πιστά στο σχεδιασμό της μελλοντικής έκδοσης παραγωγής. Αυτά τα καμουφλαρισμένα οχήματα οδηγούνται στους ευρωπαϊκούς δρόμους πριν γίνουν οι τελικές ρυθμίσεις.
Τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας από την πρώτη μέρα της παραγωγής. Οι προσεκτικά αναπτυγμένες διαδικασίες, τα εργαλεία και τα εξαρτήματα επιτρέπουν στις ομάδες των εργοστασίων να επικεντρωθούν κυρίως στην αύξηση της παραγωγής, με τη διευκόλυνση των χειριστών εργοστασίων που έχουν εκπαιδευτεί από τους ειδικούς του Global Production Engineering Center.
Η φάση δημιουργίας πρωτοτύπων λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ του σχεδιασμού του προϊόντος και της παραγωγής μεγάλης κλίμακας, παρέχοντας την ευκαιρία να μετατραπούν οι προκαταρκτικές υποθέσεις και τα αριθμητικά δεδομένα σε απτές λύσεις που μπορούν να δοκιμαστούν και να επικυρωθούν. Όλο το λογισμικό, οι σύνδεσμοι και τα ηλεκτρονικά ελέγχονται επίσης. Η εγγύτητα του Technocentre με τις αμιγώς ηλεκτρικές ομάδες ανάπτυξης του Renault 5 σημαίνει ότι οι ερωτήσεις μπορούν να απαντηθούν γρήγορα και απευθείας επί τόπου.
Το Global Production Engineering Center βασίζεται στην τεχνογνωσία των επαγγελματιών της Technocentre για να παράγει πάνω από 60 οχήματα που είναι αντιπροσωπευτικά του μελλοντικού πλήρως ηλεκτρικού Renault 5. Αυτά τα οχήματα δοκιμάζονται μερικές φορές σε ακραίες συνθήκες (σε έντονο κρύο και ζέστη, σε ορεινό έδαφος κ.λπ. ) σε μεγάλες αποστάσεις, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες που θα χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση του μοντέλου και τη διασφάλιση ότι είναι έτοιμο για μελλοντικούς οδηγούς.