Η Volvo Cars διορίζει νέο παγκόσμιο επικεφαλής μάρκετινγκ
Η Gretchen Saegh-Fleming είναι η νέα επικεφαλής παγκοσμίου μάρκετινγκ της Volvo.
Η Gretchen Saegh-Fleming είναι η νέα επικεφαλής παγκοσμίου μάρκετινγκ της Volvo.
Η Gretchen Saegh-Fleming, προσελήφθη από τη Volvo Cars για να ηγηθεί της παγκόσμιας ομάδας μάρκετινγκ από σήμερα. Είναι υπεύθυνη για τη συμβολή στο αναπτυξιακό ταξίδι της πολυτελούς σουηδικής μάρκας και την εμβάθυνση της συναισθηματικής σχέσης που έχει η φίρμα με τους καταναλωτές. Πρόκειται να διαδραματίσει επίσης βασικό ρόλο στην υποστήριξη της κίνησής για την ενίσχυση των διαδικτυακών επιχειρήσεων και των άμεσων σχέσεων με τους καταναλωτές.
Με εμπειρία από την L'Oreal
Πιο πρόσφατα, η Gretchen ήταν επικεφαλής εμπορική διευθύντρια στην εταιρεία γυμναστικής Hydrow. Πριν από αυτό, πέρασε οκτώ χρόνια κατέχοντας αρκετούς εκτελεστικούς ρόλους στη L'Oreal, όπου πρόσφατα ηγήθηκε του τμήματος μάρκετινγκ στις ΗΠΑ. Εκεί, βοήθησε τη L'Oreal να αναπτυχθεί μέσω νέων μοντέλων μάρκετινγκ, επιταχύνοντας την ψηφιακή καινοτομία και χτίζοντας στρατηγικές συνεργασίες σε ένα χαρτοφυλάκιο με περισσότερες από 30 εμβληματικές μάρκες.
΄΄Η Gretchen είναι ένας επιχειρησιακός ηγέτης με γνώμονα τα αποτελέσματα και πρώτη στην ψηφιακή τεχνολογία με εντυπωσιακό ιστορικό και αισθάνομαι σίγουρος ότι αυτό θα είναι ένα εξαιρετικό ταίριασμα΄΄, λέει ο Björn Annwall, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Volvo Cars.
Νωρίτερα στην καριέρα της, έδειξε επιχειρηματική ανάπτυξη και βελτίωση κερδών σε εταιρείες όπως η General Electric και νεοσύστατες επιχειρήσεις. Είναι βραβευμένη ηγέτης μάρκετινγκ και ειδικός στην επιτάχυνση του ηλεκτρονικού εμπορίου και ισχυρή υποστηρικτής της διαφορετικότητας και της ένταξης.
΄΄Η Gretchen συμμετέχει σε μια συναρπαστική στιγμή για τη Volvo Cars, καθώς αλλάζει η στρατηγική στο τι πουλάμε, πώς πουλάμε και πού πουλάμε. Αυτός ο μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για τις μακροπρόθεσμες φιλοδοξίες και την ανάπτυξή μας ως εταιρεία. Σκοπεύουμε να είμαστε πλήρως ηλεκτρικοί μέχρι το 2030, να εισαγάγουμε νέους τρόπους πρόσβασης σε ένα αυτοκίνητο Volvo, να αναπτύξουμε απρόσκοπτες διαδικτυακές και φυσικές εμπειρίες λιανικής και να δημιουργήσουμε πιο άμεσες σχέσεις με την συνεχώς αυξανόμενη καταναλωτική μας βάση σε όλο τον κόσμο.΄΄
΄΄Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που γίνομαι μέλος της Volvo Cars!» λέει η Γκρέτσεν. «Η οικογένειά μας είναι πελάτης της μάρκας εδώ και πολλά χρόνια και τώρα ανυπομονώ να γνωρίσω τους νέους συναδέλφους μου σε όλο τον κόσμο. Μαζί, ως μια παγκόσμια ομάδα μάρκετινγκ, θα βοηθήσουμε στην τοποθέτηση της εταιρείας για ένα κερδοφόρο, επιτυχημένο και συναρπαστικό μέλλον΄΄.
Η Γκρέτσεν θα έχει έδρα στα κεντρικά γραφεία της μαρκας στις ΗΠΑ στο Μαχβάχ του Νιου Τζέρσεϊ. Θα αναφέρεται απευθείας στον Björn Annwall και θα είναι μέλος της Ομάδας Διαχείρισης Ομάδας (GMT).