Νέο Toyota C-HR : Concept car για τον δρόμο

Ταξιδέψαμε στο Αμβούργο της Γερμανίας για να δούμε τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του C-HR.

Νέο Toyota C-HR : Concept car για τον δρόμο

αποστολή στη Γερμανία

Στο Αμβούργο της Γερμανίας αποκάλυψε η Toyota, τη νέα γενιά του C-HR. Η ολοκαίνουρια γενιά, βασίζεται στην επιτυχία του πρώτου Toyota C-HR, ενός καινοτόμου μοντέλου, με μοναδικό σχεδιασμό και κορυφαία τεχνολογία. Σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη, με γνώμονα τον ευρωπαίο οδηγό. Η ριζοσπαστική εξωτερική του σχεδίαση δημιουργεί την εντύπωση ενός ‘concept car για τον δρόμο’. Το μοντέρνο εσωτερικό του συνδυάζει τη λειτουργικότητα με τη σύγχρονη άνεση. Εστίαση στη βιωσιμότητα με αυξημένη χρήση ανακυκλωμένων και μη ζωικής προέλευσης υλικών και μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέσω εξοικονόμησης βάρους και νέων διαδικασιών παραγωγής. Νέα εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία χρήστη που παρέχει απρόσκοπτο και διαισθητικό έλεγχο και συνδεσιμότητα, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου ψηφιακού κλειδιού. Πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων με 1.8 και 2.0 hybrid electric και 2.0 plug-in hybrid electric συστήματα με κορυφαία ικανότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά. Λειτουργία γεωεντοπισμού (geofencing) στην έκδοση 2.0 PHEV βάζει το αυτοκίνητο αυτόματα σε λειτουργία EV όταν εισέρχεται σε μία ζώνη χαμηλών εκπομπών ρύπων (LEZ).

Τρεις προκαθορισμένες διατάξεις

Διαθέτει ένα νέο, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”. Τα γραφικά είναι υψηλής ανάλυσης και οι πληροφορίες ξεκάθαρα χωροθετημένες και ευανάγνωστες. Η οθόνη μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να δίνει προτεραιότητα σε διαφορετικό περιεχόμενο ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού ή το είδος της διαδρομής που πραγματοποιεί, για παράδειγμα, εμφανίζοντας τις πληροφορίες των ενεργών λειτουργιών ADAS κατά την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο. Υπάρχουν τρεις προκαθορισμένες διατάξεις, οι οποίες μπορούν να εξατομικευτούν μέσω διακοπτών στο τιμόνι. Η ποιότητα και η ευκολία χρήσης ενισχύονται από τη συνεπή χρήση χρωμάτων και γραμματοσειρών για τον πίνακα οργάνων και την οθόνη πολυμέσων.

Όλες οι εκδόσεις του νέου Toyota C-HR επωφελούνται από την πιο πρόσφατη σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, του Toyota Safety Sense. Η εμβέλεια και η λειτουργικότητά τους έχουν επεκταθεί για να παρέχουν ακόμη μεγαλύτερη προστασία από πολλούς κοινούς κινδύνους ατυχημάτων και να μειώσουν το άγχος του οδηγού. Για μεγαλύτερη ευκολία, οι μελλοντικές ενημερώσεις λογισμικού του συστήματος μπορούν να παρέχονται over-the-air, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε έμπορο του δικτύου.

Ομαλή επιβράδυνση

Σημαντική εξέλιξη είναι η νέα λειτουργία Acceleration Suppression που επιβραδύνει κάθε ξαφνική χρήση του γκαζιού όταν ανιχνεύεται κίνδυνος σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα. Επίσης, το νέο σύστημα Proactive Driving Assist (PDA) λειτουργεί σε χαμηλές ταχύτητες, παρέχοντας ομαλή επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι καθώς πλησιάζει ένα πιο αργό προπορευόμενο όχημα ή εισέρχεται σε στροφή. Παρέχει επίσης Υποβοήθηση Διεύθυνσης (Steering Assist), που αναγνωρίζει μία επερχόμενη στροφή μπροστά και προσαρμόζει τη ροπή διεύθυνσης για να βοηθήσει τον οδηγό να στρίψει πιο ομαλά και σταθερά.

Το προηγμένο πακέτο ασφάλειας, περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως Lane Change Assist με Front Cross Traffic Alert, Κάμερα Παρακολούθησης Οδηγού (Driver Monitor Camera) που ενισχύει την απόδοση του EDSS, Αυτόματο Σύστημα Μεγάλης Σκάλας Φώτων (Automatic High-Beam System) με έλεγχο της κάμερας για την προσαρμογή της κατανομής του φωτός και, όπου το επιτρέπουν οι τοπικοί κανονισμοί, hands-free οδήγηση για αυτόματη παρακολούθηση του προπορευόμενου οχήματος σε μποτιλιάρισμα με συνεχείς στάσεις-εκκινήσεις.

Μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα

Έχουν ληφθεί εκτεταμένα μέτρα για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και τη μεγαλύτερη χρήση ανακυκλωμένων υλικών, υποστηρίζοντας τη βιωσιμότητα και την έννοια της κυκλικής οικονομίας.

Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο αυτοκίνητο έχει διπλάσια ποσότητα ανακυκλωμένων πλαστικών - που χρησιμοποιούνται σε περισσότερα από 100 διαφορετικά εξαρτήματα. Μεταξύ αυτών είναι ένα νέο ύφασμα για την επένδυση των καθισμάτων που κατασκευάζεται από ανακυκλωμένα μπουκάλια PET.

Οι προφυλακτήρες διαμορφώνονται από ένα νέο υλικό ρητίνης που χρωματίζεται εκ των προτέρων στο καλούπι - μια καινοτομία που αναμένεται να εξοικονομήσει εκατοντάδες τόνους CO2. Περαιτέρω εξοικονόμηση έχει επιτευχθεί με την υιοθέτηση μιας νέας αυτοματοποιημένης διαδικασίας βαφής που χρησιμοποιεί χρώματα με βάση το νερό και με τη χρήση ενός νέου υλικού μη ζωικής προέλευσης ως εναλλακτική λύση στο δέρμα για το κάλυμμα του τιμονιού.

Μείωση του βάρους

Έχουν επίσης ληφθεί μέτρα σε σχεδίαση και τεχνολογία για τη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου, όπως οι νέοι χάλυβες υψηλής αντοχής και η νέα πανοραμική οροφή. Η σταθερή πανοραμική οροφή διαθέτει επιστρώσεις για μείωση των επιπέδων ακτινοβολούμενης θερμικής ενέργειας και υπέρυθρης ακτινοβολίας, οι οποίες διατηρούν τη θερμότητα στο εσωτερικό της καμπίνας το χειμώνα και αποτρέπουν την υπερβολική ανάπτυξη θερμοκρασίας σε ηλιόλουστο καλοκαιρινό καιρό. Έτσι, αποφεύγεται η ανάγκη για συμβατικό σκίαστρο, εξοικονομώντας 5 kg βάρους, βελτιώνοντας τον χώρο για το κεφάλι κατά 3 cm και μειώνοντας την ανάγκη χρήσης του κλιματισμού για τη διατήρηση μιας ευχάριστης θερμοκρασίας.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v