Η συμβολή της Seat στην κινητικότητα της Ισπανίας
Η εταιρεία που έβαλε την Ισπανία στους τροχούς με το Seat 600, είναι το κλειδί για την κινητικότητα και την εκβιομηχάνιση της χώρας.
Η εταιρεία που έβαλε την Ισπανία στους τροχούς με το Seat 600, είναι το κλειδί για την κινητικότητα και την εκβιομηχάνιση της χώρας.
Η μάρκα Seat έχει επί του παρόντος μια τράπεζα πολύ υψηλών παραγγελιών και, τώρα που η κατάσταση των ημιαγωγών έχει αρχίσει να χαλαρώνει, οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί σχεδόν κατά 20% κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ενώ ο ημερήσιος όγκος παραγωγής έχει επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα.
H μεγαλύτερη επένδυση
Το 1993, η μάρκα εγκαινίασε το εργοστάσιο Martorell αφού επένδυσε 244,5 δισεκατομμύρια πεσέτες (περίπου 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ), που ήταν η μεγαλύτερη επένδυση που έκανε μια μάρκα αυτοκινήτων στην Ισπανία. Τώρα, με το έργο Future: Fast Forward, θέλει να μετατρέψει την Ισπανία σε κόμβο ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη. Η εταιρεία ηλεκτρίζει το Martorell με μια επένδυση 3 δισ. ευρώ για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2025, από τη Βαρκελώνη και για τον Όμιλο Volkswagen.
Kόμβος κυκλικής οικονομίας
Παράλληλα, η εταιρεία εργάζεται για τη μετατροπή των εγκαταστάσεων της Zona Franca για να τις μετατρέψει σε κόμβο κυκλικής οικονομίας. Όπως οι μπαταρίες των smartphone ανακυκλώνονται, θα ανακτήσει ανταλλακτικά και μπαταρίες από τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητά της για να τους δώσει μια δεύτερη ζωή. Μια πρωτοβουλία που ωφελεί το περιβάλλον και εξασφαλίζει επίσης ένα βιομηχανικό σχέδιο για το πρώτο εργοστάσιο της εταιρείας.
Ανανέωση της γκάμας
Αυτήν τη στιγμή εργάζεται για την ανανέωση των μοντέλων Ibiza, Arona και Leon για να συνεχίσει να προσφέρει plug-in υβριδικά και αποδοτικά αυτοκίνητα καύσης μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Επιπλέον, η εταιρεία προετοιμάζει τον εξηλεκτρισμό της, θα επικεντρωθεί στις νέες μορφές κινητικότητας που χρειάζονται οι νέοι, όπως κοινή χρήση, συνδρομές και μικροκινητικότητα. Η μάρκα έχει ήδη μεγάλη εμπειρία σε αυτόν τον τομέα με τη Seat Mo, μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες κοινής χρήσης στη Βαρκελώνη, η οποία τα τελευταία δύο χρόνια έχει πουλήσει 10.000 ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες σε 15 αγορές.