Νέο Lexus LBX: Η καθημερινή πολυτέλεια των ευρωπαίων οδηγών
Το νέο μοντέλο της εταιρείας είναι το πιο μικρό μέχρι σήμερα, ωστόσο δικαίως αποτελεί ένα όχημα- ορόσημο, χάρη στην εμπειρία οδήγησης που προσφέρει.
Το νέο μοντέλο της εταιρείας είναι το πιο μικρό μέχρι σήμερα, ωστόσο δικαίως αποτελεί ένα όχημα- ορόσημο, χάρη στην εμπειρία οδήγησης που προσφέρει.
Η Lexus εξελίσσει συνεχώς την έννοια του τι σημαίνει πολυτέλεια, όχι μόνο δημιουργώντας συναρπαστικά προϊόντα, αλλά και επαναπροσδιορίζοντας όλη την εμπειρία οδήγησης και ιδιοκτησίας.
Το νέο της επίτευγμα, ονομάστηκε LBX. Είναι το μικρότερο Lexus μέχρι σήμερα, ωστόσο δικαίως αποτελεί ένα μοντέλο-ορόσημο, που καταρρίπτει την παραδοσιακή ιεραρχία στον τομέα της πολυτέλειας και θα αλλάξει τα δεδομένα για τη μάρκα στην Ευρώπη.
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που είναι απλό, άνετο και εύχρηστο, αλλά ασυμβίβαστο σε θέματα ποιότητας και προσοχής στη λεπτομέρεια.
Καινοτομία και στις εκδόσεις
Επίσης, ανοίγει νέους δρόμους, καθώς ανατρέπει την παραδοσιακή στρατηγική εκδόσεων, παρέχοντας στους ιδιοκτήτες περισσότερη ελευθερία να εκφράσουν το προσωπικό τους γούστο και στυλ. Πιστό στη δέσμευση της μάρκας να "καταστήσει την πολυτέλεια προσωπική υπόθεση", το LBX θα προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής από τέσσερις "atmosphere" εκδόσεις πέραν της βασικής. Αντί να καθορίζονται από το επίπεδο εξοπλισμού ή τα χαρακτηριστικά άνεσης, αυτές οι εκδόσεις εστιάζουν στην έκφραση διαφορετικών εκλεπτυσμένων, δυναμικών ή σπορ θεμάτων μέσα από στιλάτες λεπτομέρειες, χρώματα, υφές και φινιρίσματα.
Το LBX είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας που κατασκευάζεται σε μια ειδική τροποποίηση της παγκόσμιας πλατφόρμας GA-B που προορίζεται για πιο συμπαγείς κατηγορίες.
Υβριδικό
Κινείται από ένα Hybrid Electric σύστημα νέας γενιάς, το οποίο διαθέτει έναν συμπαγή και ελαφρύ τρικύλινδρο κινητήρα 1.5. Τα κύρια εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος έχουν επανασχεδιαστεί σε μεγάλο βαθμό, συμπεριλαμβανομένου του κιβωτίου και της μονάδας ελέγχου ισχύος, για τη βελτίωση της αποδοτικότητας, τη μείωση των απωλειών, την εξοικονόμηση βάρους και τη μείωση του μεγέθους. Υπάρχει επίσης μια νέα διπολική μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου χαμηλής αντίστασης, υψηλής απόδοσης, η οποία επιτρέπει την πρόσθετη υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα κατά την επιτάχυνση και επεκτείνει την αμιγώς ηλεκτρική ικανότητα οδήγησης του αυτοκινήτου.
Επιδόσεις
Οι τεχνολογικές εξελίξεις επέτρεψαν στη Lexus να εστιάσει στις επιδόσεις και σε ένα επίπεδο οδηγικής απόλαυσης που δεν ήταν εφικτό με τα προηγούμενα συστήματα. Η μέγιστη ισχύς του πλήρως υβριδικού συστήματος είναι 136 ίπποι με μέγιστη ροπή 18,6 χλγμ.
Ο κινητήρας λειτουργεί με θερμoδυναμική απόδοση παγκόσμιας κλάσης, η οποία υποστηρίζεται από τεχνολογία καύσης υψηλής ταχύτητας και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά όπως οι ευθείς αυλοί εισαγωγής και οι έδρες των βαλβίδων εισαγωγής που έχουν υποστεί επεξεργασία με λέιζερ. Άλλα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν εξαιρετικά ελαφριά έμβολα σχεδιασμένα για λειτουργία σε υψηλές στροφές και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ευφυή μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.
Νέο κιβώτιο
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης διαθέτει επίσης ένα νέας σχεδίασης κιβώτιο. Η αναθεωρημένη μονάδα ελέγχου ισχύος είναι τοποθετημένη ακριβώς πάνω από το κιβώτιο, επιλογή που συμβάλει στη χαμηλή γραμμή του καπό. Επιπλέον χώρος εξοικονομείται με την τοποθέτηση των δύο κινητήρων-γεννητριών σε ξεχωριστούς άξονες, μειώνοντας το συνολικό μήκος του συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Η μπαταρία NiMH είναι μια ολοκαίνουργια διπολική μονάδα με μειωμένο βάρος και πιο συμπαγή σχεδιασμό, αλλά παρέχει υψηλότερη απόδοση με πολύ ταχύτερη απόκριση. Έτσι, συμβάλλει στις επιδόσεις του LBX με άμεση, ισχυρή επιτάχυνση όπως σε ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία, καθώς και στην αποδοτικότητα καυσίμου. Επωφελείται από ένα επανασχεδιασμένο σύστημα ψύξης που συνεισφέρει στην παράταση της διάρκειας ζωής και της απόδοσής της.