Αναγνώριση της αξίας της Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης
Η εταιρεία κατέκτησε το βραβείο “Best Customer Experience” της Nissan Europe για το 2022.
Η εταιρεία κατέκτησε το βραβείο “Best Customer Experience” της Nissan Europe για το 2022.
Με την κατάκτηση του βραβείου “Best Customer Experience” της Nissan Europe, για το Οικονομικό Έτος 2022, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο τη συνεχή δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους οδηγούς.
Ετήσιο συνέδριο
Το βραβείο παρέλαβε ο Τάκης Θεοχαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης, στο πλαίσιο του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe.
Αυτή η διάκριση είναι το αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα την εμπέδωση της εξαιρετικής συνεργασίας με τον υποψήφιο αγοραστή και κάτοχο των ιαπωνικών αυτοκινήτων.
Καινοτόμες υπηρεσίες
Εφαρμόζοντας σύγχρονες διαδικασίες και μεθόδους στην εξυπηρέτηση των οδηγών, τόσο πριν όσο και μετά από την πώληση, η Nissan Νικ. – Θεοχαράκης Α.Ε. έχει υιοθετήσει μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, με έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης των πελατών της.
Ενδεικτικά, σε αυτές περιλαμβάνονται οι εξής :
• On-Line ραντεβού για το service αυτοκινήτου Nissan
• E-shop ανταλλακτικών & αξεσουάρ Nissan
• On-Line κλείσιμο test drive καινούργιου Nissan
• On-Line προσφορά για καινούργιο Nissan
• Συμβουλευτικός οδηγός αγοράς αυτοκινήτου
Εμπιστοσύνη στην Ελλάδα
O όμιλος Θεοχαράκη στηρίζεται σε μια εξαιρετική ιστορία. Ιδρύθηκε το 1924 και μετρά σχεδόν έναν αιώνα δυναμικής παρουσίας στα αυτοκινητικά δρώμενα της χώρας. Η Nissan ήταν και είναι η “ναυαρχίδα” του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan. Από τότε, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης έχει συνδέσει το όνομά της τόσο με τη Nissan, όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον οδηγό, αναβαθμίζοντας διαρκώς την σχέση και την εμπιστοσύνη μαζί του.