Η Kia λανσάρει το EV9 στην Ευρώπη στην έκθεση «The Kia Brand Summit»
Ο Αλέξανδρος Παπαπετρόπουλος παρουσίασε το νέο τολμηρό μοντέλο της Kia, σε ειδική σύνοδο κορυφής στην Ευρώπη.
Ο Αλέξανδρος Παπαπετρόπουλος παρουσίασε το νέο τολμηρό μοντέλο της Kia, σε ειδική σύνοδο κορυφής στην Ευρώπη.
αποστολή στη Γερμανία
Σε μια ειδική σύνοδο κορυφής της μάρκας που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία, η Kia παρουσίασε το EV9 στην Ευρώπη, παρέχοντας μια ενημέρωση για την τολμηρή εταιρική στρατηγική της μάρκας και προβάλλοντας τις τελευταίες καινοτομίες που θα τη βοηθησουν να μεταμορφώσει την κινητικότητα στην Ευρώπη, συμβάλλοντας σε καλύτερο μέλλον για όλους.
Την παρουσίαση πραγματοποίησε με επιτυχία ο Έλληνας Αλέξανδρος Παπαπετρόπουλος Director Product & Pricing Kia Europe. Αυτές οι εκδηλώσεις βασίζονται στην επιτυχημένη στρατηγική «Plan S» της εταιρείας, με τη φιλοδοξία της μάρκας να γίνει πάροχος λύσεων βιώσιμης κινητικότητας που υποστηρίζεται από τρεις βασικούς πυλώνες – «άνθρωποι», «πλανήτης» και «κέρδος». Κάτω από αυτούς τους πυλώνες, η μάρκα προσπαθεί να ενισχύσει την αξία των πελατών υιοθετώντας μια πελατοκεντρική προσέγγιση στις επιχειρήσεις, μειώνοντας τις εκπομπές άνθρακα χρησιμοποιώντας πιο βιώσιμα υλικά και παράγει έσοδα ενώ εργάζεται ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης.
Δέσμευση την ηλεκτροκίνηση
Μετά τη βραβευμένη επιτυχία του EV6, η μάρκα ενισχύει τη δέσμευσή της για ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη με το σημείο αναφοράς EV9. Η αυξανόμενη γκάμα των EV που θα κυκλοφορήσει η μάρκα μέχρι το 2027 είναι αναπόσπαστο στοιχείο για τη διατήρηση της Ευρώπης από την μάρκα ως την νούμερο ένα αγορά EV της μάρκας, με το λανσάρισμα του EV9 στην Ευρώπη να έρχεται αφού η Kia σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων για το πρώτο τρίμηνο, εκ των οποίων το 34,9% ήταν ηλεκτροκίνητα οχήματα.
«Αυτή τη στιγμή, η Kia προσφέρει μια ηλεκτρισμένη στιγμή στην Ευρώπη, όχι μόνο με ηλεκτρικά οχήματα που αλλάζουν το παιχνίδι, αλλά και όπως φάνηκε στο Brand Summit με καινοτόμες συνδεδεμένες υπηρεσίες που ενισχύουν την εμπειρία του πελάτη και ανοίγουν το δρόμο για ακόμα πιο βιώσιμες λύσεις μετακίνησης». , δήλωσε ο Jason Jeong, Πρόεδρος της Kia Europe.
Αύξηση των πωλήσεων
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η μάρκα σχεδιάζει να αυξήσει το ποσοστό των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων στο 55% (2,38 εκατομμύρια μονάδες) των συνολικών πωλήσεων έως το 2030 και να γίνει κορυφαία μάρκα EV. Αυτό ενισχύεται από την επένδυση της Kia 22 δισεκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια, με το 45% να αφιερώνεται σε μελλοντικούς επιχειρηματικούς τομείς, όπως η ρομποτική, η ηλεκτροκίνηση και η αυτόνομη οδήγηση.
Η θέση της μάρκας στην Ευρώπη δεν ήταν ποτέ ισχυρότερη. Η εταιρεία πούλησε 542.423 οχήματα στην Ευρώπη πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 7,9% από το 2021. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αποτελούσαν το 34,9% αυτών των πωλήσεων. Η Ευρώπη θα συνεχίσει να διαδραματίζει βασικό ρόλο στο ταξίδι της Kia να γίνει πάροχος λύσεων βιώσιμης κινητικότητας, με την εταιρεία να στοχεύει σε αύξηση 28,5% των EVs στην Ευρώπη τα επόμενα επτά χρόνια.
Πρωτοποριακό ηλεκτρικό SUV
Χτισμένο σε μια αποκλειστική πλατφόρμα EV, το EV9 διαθέτει τεχνολογία, σχεδιασμό και χαρακτηριστικά πρωτοφανή για ένα ηλεκτρικό SUV αυτού του μεγέθους και ανάστημα. Θα έρχεται με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, με «AutoMode» και τη λειτουργία «hands-off» Highway Driving Pilot, η οποία θα είναι αρχικά διαθέσιμη στη Γερμανία και δείχνει τι επιφυλάσσει το μέλλον για την Ευρώπη. Το «AutoMode» είναι το σύστημα υποβοήθησης οδηγού της Kia που μπορεί να αναβαθμιστεί μέσω ενημερώσεων over-the-air. Η Kia σχεδιάζει να παρουσιάσει το Highway Driving Pilot 2 έως το 2026, το οποίο θα υποστηρίζει την οδήγηση «eyes-off» υπό συγκεκριμένες συνθήκες, με απώτερο σκοπό να επιτρέψει περαιτέρω την πλήρως αυτόνομη οδήγηση στο μέλλον.
Το EV9 δεν είναι μόνο ένα τεχνολογικό επίτευγμα ένα νέο σημείο αναφοράς για τα ηλεκτρικά SUV. είναι ένα όχημα χωρίς δέρμα και ενσωματώνει μεγαλύτερη χρήση βιώσιμων και ανακυκλώσιμων υλικών. Είναι επίσης το πρώτο όχημα Kia που προσφέρει ενημερώσεις μέσω του καταστήματος Kia Connect.
Η οδήγηση του οράματος της Kia για βιώσιμη κινητικότητα είναι η στρατηγική «Plan S» της εταιρείας. Αυτό συνεπάγεται την επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης για να επιτευχθούν ετήσιες πωλήσεις παγκοσμίως 1,6 εκατομμυρίων ηλεκτρικών ηλεκτρικών μπαταριών έως το 2030 και να γίνει ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές EV παγκοσμίως. Περιλαμβάνει επίσης την επέκταση της εφαρμογής συνδεδεμένων χαρακτηριστικών αυτοκινήτων και τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης σε όλα τα νέα οχήματα, ώστε να είναι έτοιμα για το μέλλον, όπως το EV9. Στην Ευρώπη, η μάρκα σχεδιάζει να παράγει τοπικά μικρού και μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικά οχήματα από το 2025 και μετά στο εργοστάσιό της στη Σλοβακία, καθώς αποτελούν τους βασικούς μοχλούς των πωλήσεων στην περιοχή.
Ευρωπαϊκό δίκτυο φόρτισης
Υποστήριξη αυτής της αύξησης των EV είναι ένα συνεχώς διευρυνόμενο ευρωπαϊκό δίκτυο φόρτισης, το οποίο περιλαμβάνει την παροχή πρόσβασης στους πελάτες σε περισσότερα από μισό εκατομμύριο σημεία φόρτισης σε 28 χώρες, χάρη σε συνεργασίες με την Ionity και την Digital Charging Solutions. Πέρυσι, το Ionity σημείωσε ορόσημο στο πάρκο φόρτισης 430 με 1.900 σημεία φόρτισης. Επιπλέον, άλλα 56 βρίσκονται υπό κατασκευή και μέχρι το 2025, ο αριθμός των τοποθεσιών Ionity αναμένεται να αυξηθεί σε περισσότερες από 1.000 με 7.000 σημεία φόρτισης. Από την άλλη πλευρά, η DCS προσφέρει περισσότερα από 500.000 σημεία φόρτισης στην Ευρώπη, καθιστώντας την το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης στην περιοχή.
Καλύτερο μέλλον
Η Kia σκέφτεται επίσης πέρα από τα οχήματα για να βοηθήσει στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος. Η προηγμένη συνδεσιμότητα του EV9 θα μπορούσε να συμβάλει στην ενίσχυση της ενεργειακής βιομηχανίας της Ευρώπης, με τεχνολογία από όχημα σε δίκτυο. Αυτό δίνει τη δυνατότητα σε οχήματα, όπως το EV9, να αποθηκεύουν ενέργεια που αποκτάται από ανανεώσιμες πηγές και να την τροφοδοτούν πίσω στο ηλεκτρικό δίκτυο, πράγμα που σημαίνει ότι η μπαταρία του EV9 θα μπορούσε ενδεχομένως να γίνει μια μέθοδος αποθήκευσης για την επιτάχυνση και τη διεύρυνση της χρήσης της πράσινης ενέργειας.
Για να ηγηθεί της μελλοντικής αγοράς κινητικότητας και να αναπτύξει βιώσιμα προϊόντα, η Kia έχει προσδιορίσει τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας, την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, την απόδοση και τη σχεδίαση ως τα τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της.
Ανακυκλωμένο πλαστικό
Η βιωσιμότητα τονίζεται από τα 34 κιλά φιλικών προς το περιβάλλον υλικών που έχουν εφαρμοστεί σε διάφορα μέρη του EV9. Η Kia σχεδιάζει να αυξήσει το ποσοστό των εφαρμογών ανακυκλωμένου πλαστικού σε νέα οχήματα στο 20% έως το 2030 και υποστηρίζει την The Ocean Cleanup, έναν παγκόσμιο περιβαλλοντικό μη κερδοσκοπικό οργανισμό, για τη συλλογή πλαστικών απορριμμάτων από τον ωκεανό. Θα επαναχρησιμοποιηθεί ως αξεσουάρ οχημάτων το 2024 και ως ανταλλακτικά οχημάτων το 2026.
Η Kia θα συνεχίσει να μειώνει τις εκπομπές άνθρακα για να επιτύχει καθαρό μηδέν σε όλα τα στάδια της αλυσίδας αξίας, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας, της παραγωγής, της εφοδιαστικής και της διάθεσης, καθώς και στο στάδιο χρήσης των οχημάτων από τον πελάτη, έως το 2045. Η εταιρεία καινοτομεί επίσης για τη βελτίωση της μπαταρίας πυκνότητα – για ταχύτερο χρόνο φόρτισης, μεγαλύτερη εμβέλεια και μειωμένο βάρος – ενώ στοχεύει στη μείωση του συνολικού κόστους των μπαταριών κατά 25%, σε σύγκριση με τις τιμές του 2018, έως το 2026.