Τα εταιρικά αυτοκίνητα επιβαρύνουν υπέρμετρα το περιβάλλον
Οι εταιρικοί στόλοι ευθύνονται για το 74% των εκπομπών των νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, σύμφωνα με την Transport & Environment.
Οι εταιρικοί στόλοι ευθύνονται για το 74% των εκπομπών των νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, σύμφωνα με την Transport & Environment.
Οι εταιρικοί στόλοι είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Αντιπροσωπεύουν το 58% των νέων πωλήσεων και – δεδομένης της μεγάλης χιλιομετρικής τους απόστασης – ευθύνονται για το 74% των εκπομπών των νέων αυτοκινήτων.
Η ηλεκτροκίνηση των εταιρικών αυτοκινήτων θα επιτάχυνε την εξοικονόμηση των καυσίμων και την μείωση των ρύπων στην Ευρώπη, ανακοίνωσε η Transport & Environment (T&E).
Η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου της ΕΕ υστερεί στην ηλεκτροκίνηση. Το 2022, το 10,8% των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ήταν ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) ενώ οι ιδιωτικές πωλήσεις ήταν στο 14,5%.
Μόνο αμιγώς ηλεκτρικά
Εξετάζοντας πέντε διαφορετικά σενάρια και επιλογές πολιτικής, η νέα έκθεση αναλύει τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει η δράση της ΕΕ στους στόλους. Η ανάλυσή δείχνει ότι ο καθορισμός δεσμευτικών στόχων για όλα τα νέα εταιρικά αυτοκίνητα που θα είναι ηλεκτρικά με μπαταρία έως το 2030 (το πιο φιλόδοξο σενάριο πολιτικής) θα αποφέρει τα ακόλουθα οφέλη: περικοπές εκπομπών CO2, επιτάχυνση της απορρόφησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ταχύτερη προμήθεια φθηνών μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, εξοικονόμηση εισαγωγών ντίζελ,
Το πιο φιλόδοξο σενάριο (δηλαδή το 100% όλων των νέων εταιρικών αυτοκινήτων να έχουν μηδενικές εκπομπές έως το 2030 και το 50% έως το 2027) αποφέρει ξεκάθαρα τα μεγαλύτερα οφέλη, όχι μόνο για το 2030 αλλά και τα επόμενα χρόνια.