40 χρόνια Audi Sport GmbH

Η Audi Sport GmbH κλείνει τέσσερις δεκαετίες παρουσίας στην σπορ αυτοκίνηση και το γιορτάζει με μια σειρά εντυπωσιακών events.

40 χρόνια Audi Sport GmbH

Σχεδόν 40 χρόνια πριν – στις 10 Οκτωβρίου 1983 – ιδρύθηκε η Audi Sport GmbH, όπως είναι σήμερα γνωστή ως quattro GmbH. Σήμερα, διαμορφώνει τη σπορ και αποκλειστική εικόνα της μάρκας με τα τέσσερα δαχτυλίδια. Στην Audi, τα οχήματα με τον κόκκινο ρόμβο αντιπροσωπεύουν επιδόσεις και σπορ. Οι εορτασμοί γενεθλίων ξεκινούν στο Nürburgring 24 Hours το επόμενο Σαββατοκύριακο (18–21 Μαΐου).

40 χρόνια, περισσότερα από 250.000 οχήματα που κατασκευάστηκαν μόνο τα τελευταία δέκα χρόνια και περισσότεροι από 400 τίτλοι μηχανοκίνητου αθλητισμού συναντούν 20.832 χιλιόμετρα, 73 στροφές και υψομετρικές αλλαγές άνω των 300 μέτρων – βασικά στοιχεία που αντιπροσωπεύουν την Audi Sport GmbH και επίσης το θρυλικό Nordschleife – γνωστή και ως «Πράσινη Κόλαση» – του Nürburgring.

Αυτό έχει διαμορφώσει την Audi Sport GmbH όπως καμία άλλη πίστα αγώνων. Η πίστα στην περιοχή του Eifel και η εξ ολοκλήρου θυγατρική της Audi AG μοιράζονται μια στενή σχέση – τόσο στους αγώνες όσο και στα οχήματα υψηλών επιδόσεων της σειράς. Η Audi Sport είναι επίσημος συνεργάτης του 24ωρου αγώνα από το 2002 και παρέχει τα «επίσημα αυτοκίνητα» στους διοργανωτές του αγώνα.

Η πιο σκληρή πίστα αγώνων στον κόσμο

Λόγω των απαιτητικών χαρακτηριστικών της πίστας, το Nordschleife δεν είναι μόνο μια πρόκληση μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά και ένα κριτήριο για τα οχήματα παραγωγής της Audi Sport GmbH. Κάθε νέο μοντέλο R και RS συμπληρώνει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα στο ποικίλο κύκλωμα Eifel κατά τη φάση ανάπτυξής του. «Το Nürburgring είναι η πιο σκληρή πίστα αγώνων στον κόσμο. Είναι ένα μαγικό μέρος για εμάς και γι' αυτό είναι ιδανικό για να ξεκινήσουμε τα 40α γενέθλια της εταιρείας μας στον 24ωρο αγώνα», λέει ο Rolf Michl, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH και Επικεφαλής Motorsport της Audi. «Το Nürburgring-Nordschleife θεωρείται ως Μέκκα για όλους τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Για μένα, ο 24ωρος αγώνας είναι ένα από τα πιο όμορφα πράγματα που μπορείτε να ζήσετε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά το Nürburgring είναι επίσης απαραίτητο για την ανάπτυξη των αυτοκινήτων παραγωγής μας.

Δραστηριότητες για την επέτειο

Η Audi σχεδιάζει αρκετές δραστηριότητες για το 24ωρο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο στην πίστα Eifel. Την Παρασκευή, 19 Μαΐου, ο Mike Rockenfeller, ο Timo Scheider και ο Martin Tomczyk, καθώς και οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι της Audi Sport, Sebastian Grams και Rolf Michl, θα είναι σε ετοιμότητα για να απαντήσουν σε ερωτήσεις στο "Champions' talk" στο κέντρο πολυμέσων. Διάφορα μοντέλα από την ιστορία της εταιρείας θα εκτίθενται στο ring°boulevard. Αυτά περιλαμβάνουν τα Audi R8 και RS 4 Avant πρώτης γενιάς, το τρέχον R8 GT και το RS 4 Avant με το διαγωνιστικό πακέτο. Ένα άλλο highlight είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Audi S1 Hoonitron, με το οποίο ο αξέχαστος Ken Block προκάλεσε σάλο στους δρόμους του Λας Βέγκας στο βίντεο «Electrikhana». Και λίγο πριν τον 24ωρο αγώνα, οι θεατές μπορούν να θαυμάσουν μοντέλα υψηλών επιδόσεων από τη σπορ θυγατρική της Audi σε μια αυτοκινητοπομπή κατά μήκος της διάσημης πίστας.

Ράλι

Ένα άλλο highlight έρχεται το φθινόπωρο. Για τον εορτασμό των γενεθλίων της Audi Sport GmbH, έχει προγραμματιστεί ένα ράλι για τους λάτρεις του κόκκινου ρόμβου για τις 14 Οκτωβρίου, με κατεύθυνση το Audi Forum Neckarsulm. Η Audi Sport GmbH προσκαλεί τους επισκέπτες σε μια ξεχωριστή μέρα εκεί. Ενημερωτικές ξεναγήσεις στην ειδική έκθεση, η οποία θα συμπληρωθεί αποκλειστικά για αυτήν την ημέρα με περαιτέρω εκθέματα σε τέσσερις τροχούς που διαφορετικά δεν είναι ανοιχτά στο κοινό, θα επιτρέψουν στους επισκέπτες να κάνουν ένα συναρπαστικό ταξίδι στην 40χρονη ιστορία της εταιρείας. Ένα διασκεδαστικό σκηνικό πρόγραμμα ολοκληρώνει την προσφορά για τους επισκέπτες.

Ηλεκτροκίνηση

Η Audi Sport GmbH είναι επίσης βασικός μοχλός ηλεκτροκίνησης για την Audi στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Υπό την ηγεσία της, το πρωτοποριακό πρωτότυπο Audi RS Q e-tron δημιουργήθηκε το 2021 για την πρώτη του συμμετοχή στο θρυλικό Ράλι Ντακάρ. Η ιδέα του συστήματος μετάδοσης κίνησης του οχήματος συνδυάζει ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με μια μπαταρία υψηλής τάσης και έναν μετατροπέα ενέργειας υψηλής απόδοσης που φορτίζει την μπαταρία υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Ο μετατροπέας ενέργειας αποτελείται από έναν κινητήρα TFSI από το DTM συνδεδεμένο με μια μονάδα μετάδοσης κίνησης από τη Formula E ως γεννήτρια. Από το 2026, οι τέσσερις κρίκοι θα αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA Formula 1.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v