Alpine A110 Pikes Peak: Ένα πραγματικό αριστούργημα αεροδυναμικής
Το μοντέλο της Alpine σχεδιάστηκε ειδικά για τον σκληρό αγώνα Pikes Peak και αποτελεί ένα εντυπωσιακό δημιούργημα αεροδυναμικής απόδοσης.
Το μοντέλο της Alpine σχεδιάστηκε ειδικά για τον σκληρό αγώνα Pikes Peak και αποτελεί ένα εντυπωσιακό δημιούργημα αεροδυναμικής απόδοσης.
Σχεδιασμένο για να ανταπεξέρχεται στις ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες του αγώνα Pikes Peak μήκους 19,93 χλμ. προς τα σύννεφα, το Alpine A110 Pikes Peak είναι ένα πραγματικό αριστούργημα αεροδυναμικής και σχεδίασης του κινητήρα για να ανταποκριθεί στην πρόκληση του Pikes Peak.
Χάρη σε μια στενή και γόνιμη συνεργασία μεταξύ των ομάδων του γραφείου σχεδιασμού Alpine με επικεφαλής τον Raphaël Linari (διευθυντή σχεδίασης) και εκείνων της Signatech με επικεφαλής τον Lionel Chevalier (τεχνικό διευθυντή) και τον François Letort (project manager), το αυτοκίνητο, το πιο ακραίο A110 μέχρι σήμερα, έχει μετατραπεί σε μια τρομερή αγωνιστική μηχανή.
Ισχυρή καθετή δύναμη
Μεταξύ των πιο εντυπωσιακών χαρακτηριστικών είναι οι έντονοι διαχωριστές και εκτροπείς στα άκρα της αεροτομής, για να μην αναφέρουμε το επιβλητικό πίσω φτερό που δημιουργεί κάθετη δύναμη στις 156 στροφές της διαδρομής. Η ριζική δουλειά που έγινε στο Alpine A110R εμφανίζεται επίσης μέσω των πλαϊνών ποδιών και του διαχύτη αυτού του μοναδικού μοντέλου, ενώ μια είσοδος εμφανίζεται στην οροφή για να ωθεί αέρα στον κινητήρα, που πλέον αποδίδει την ιδιαίτερα υψηλή ισχύ των σχεδόν 500 ίππων. Έχει γίνει επίσης ειδική εργασία για τη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου σε μόλις 950 κιλά.
Οι σχεδιαστές υιοθέτησαν την επιλογή των ακραίων σημείων, της επίδειξης και της οπτικής επίδρασης, διατηρώντας παράλληλα ορισμένες πρωτότυπες αναλογίες για να εξασφαλίσουν ότι το αυτοκίνητο παραμένει κατάλληλο για την κατηγορία Time Attack 1, η οποία απεικονίζεται με ένα πτερύγιο καρχαρία τύπου Le Mans. στο πίσω παράθυρο που κυριολεκτικά έκοψε το τεράστιο πίσω φτερό.
Ράβδοι κοπής με λέιζερ
Τα φώτα έχουν επίσης τύχει πιο επιθετικής μεταχείρισης. Δύο εξαιρετικά λεπτές ράβδοι κοπής με λέιζερ αντικαθιστούν τους δύο κύκλους στο μπροστινό μέρος. Εν τω μεταξύ, οι λειτουργίες φωτισμού των πίσω φώτων έχουν μετατοπιστεί σε τρία κατακόρυφα τμήματα στις πλαϊνές ράγες και την κεντρική κορυφογραμμή, ως ένα νεύμα στο 24 Hours of Le Mans, ενώ επίσης ενισχύεται το αντιληπτό πλάτος του αυτοκινήτου, που τονίζεται από άλλες λεπτομέρειες όπως ως ζάντες κατά παραγγελία.