Η σχεδίαση της Kia σαρώνει τα βραβεία

Η Kia βραβεύτηκε μέσω δύο πολύ σημαντικών διακρίσεων στο iF Design Award 2023.

Η σχεδίαση της Kia σαρώνει τα βραβεία

Η επιτυχία της μάρκας στις διάσημες κατηγορίες iF Design «Company Branding» και «Shop / Showroom Store Identity» σηματοδοτεί τη δυναμική και την αποτελεσματικότητα της δημιουργικής προσέγγισης της μάρκας για την αφοσίωση των οδηγών και την ανταγωνιστικότητά της στον παγκόσμιο σχεδιασμό από τον μετασχηματισμό της μάρκας το 2021.

Το σλόγκαν της Kia «Movement that Inspires» και η σχεδιαστική της φιλοσοφία «Opposites United» βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε σκέλους της παγκόσμιας εταιρικής ταυτότητας της μάρκας και των στρατηγικών ταυτότητας του showroom. Σε συνδυασμό με μοντέλα όπως το πρόσφατα αποκαλυφθέν πλήρως ηλεκτρικό SUV EV9, διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτάχυνση της Kia στην ταχεία μετάβασή της από κατασκευαστή αυτοκινήτων σε πάροχο λύσεων βιώσιμης κινητικότητας.

Το «Movement that Inspires» αντιπροσωπεύει την αποφασιστικότητα της Kia να δημιουργήσει χώρους ώστε οι πελάτες να βρίσκουν αξία κάθε στιγμή για να εμπνευστούν και να βρουν περισσότερο χρόνο για να πραγματοποιήσουν τις ιδέες τους. Η σχεδιαστική φιλοσοφία «Opposites United» της Kia εμπνέεται από τις αντιθέσεις που υπάρχουν στη φύση και την ανθρωπότητα, χρησιμοποιώντας τον χαρακτήρα ενός στοιχείου για να τονίσει τον χαρακτήρα ενός άλλου.

Η νέα κατεύθυνση της μάρκας

Το λογότυπο της Kia συμβολίζει τη νέα κατεύθυνση της μάρκας μεταφέροντας το ‘Movement that Inspires’ μέσα από τρεις σχεδιαστικές έννοιες: Συμμετρία, Ρυθμός και Ανύψωση. Η εμπιστοσύνη της Kia στο να προτείνει νέες εμπειρίες πελατών παρέχοντας φουτουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες αποτυπώνεται στη συμμετρία του λογότυπου. Ο ρυθμός αντιπροσωπεύει την υπόσχεση της μάρκας να προοδεύει ακούραστα για να ικανοποιεί τις απαιτήσεις και τις φιλοδοξίες των πελατών παρέχοντας συνεχή έμπνευση. Τέλος, η τολμηρή ανερχόμενη φύση του λογότυπου δείχνει τη φιλοδοξία της μάρκας να προσφέρει νέες αξίες που πραγματικά ενσωματώνουν τις αντιλήψεις του πελάτη.

Συνδυασμοί χρωμάτων

Ο εταιρικός χρωματικός συνδυασμός της Kia αποτελείται από το Midnight Black και το Polar White. Αυτοί οι δύο κύριοι συνδυασμοί χρωμάτων σε κάθε σημείο του χρωματικού φάσματος μεταφέρουν τις αξίες της βιωσιμότητας, της φιλικότητας προς το περιβάλλον και της έξυπνης κινητικότητας. Προβάλλοντας εμπιστοσύνη μέσω της αντίθεσης, απεικονίζουν το ακλόνητο όραμα της μάρκας να πρωτοπορήσει και να επεκταθεί σε νέους τομείς ως πάροχος υπηρεσιών κινητικότητας πέρα από τη φυσική κινητικότητα.

Δημιουργικές αντιθέσεις

Η σχεδιαστική φιλοσοφία «Opposites United» της Kia εμπνέει την εμπιστοσύνη και το όραμα που απαιτούνται για να συνδυαστούν στοιχεία που παραδοσιακά δεν συμβαδίζουν. Αυτή η ικανότητα αξιοποίησης δημιουργικών αντιθέσεων για την επίτευξη ενός μοναδικού αποτελέσματος εκφράζεται τέλεια στον πρωτοποριακό παγκόσμιο σχεδιασμό των εκθεσιακών χώρων της Kia, που διαθέτουν οπτικά αντίθετες ζώνες εκθέσεων.

Το iF Design Award ιδρύθηκε το 1954 από την iF International Forum Design GmbH στο Ανόβερο, έναν από τους κορυφαίους ανεξάρτητους οργανισμούς σχεδιασμού στον κόσμο. Το iF Design Award Night 2023( τελετή των βραβείων), έχει προγραμματιστεί να γίνει στις 15 Μαΐου, στο Friedrichstadt-Palast, στο Βερολίνο.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v