Ετοιμοπαράδοτα τα best seller της Peugeot
Η εταιρεία διαθέτει ξανά δύο από τα αγαπημένα best seller της, με πλούσιο εξοπλισμό και τεχνολογίες, το 208 και το 3008.

Η εταιρεία διαθέτει ξανά δύο από τα αγαπημένα best seller της, με πλούσιο εξοπλισμό και τεχνολογίες, το 208 και το 3008.
Η Peugeot, έφερε τα πάνω κάτω και εξασφάλισε ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, η γαλλική μάρκα που έχει σήμα το λιοντάρι, μέσα σε λίγες ημέρες παραδίδει ολοκαίνουργια αυτοκίνητα με πλούσιο εξοπλισμό και υψηλό τεχνολογικό επίπεδο. Τώρα διατίθενται οι περισσότερες εκδόσεις των best seller μοντέλων 208 και 3008.
Peugeot 208
Το Peugeot 208, διακρίνεται για τη δυναμική του σχεδίαση και τον εξαιρετικό συνδυασμό των επιφανειών με τις έντονες ακμές. Σημείο αναφοράς στη κατηγορία Β είναι το i-Cockpit 3D τελευταίας γενιάς. Περιλαμβάνει, μικρής διαμέτρου σπορ τιμόνι με τα ενσωματωμένα χειριστήρια, τρισδιάστο (3D) διαμόρφωσιμο, ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ευκρίνειας (HD) και κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρων πιάνου».
Ειδικότερα, τιμόνι μικρής διαμέτρου με ενσωματωμένα χειριστήρια για καλύτερη αίσθηση οδήγησης και ευκολότερο χειρισμό. Υπερυψωμένος ψηφιακός πίνακας οργάνων με δυνατότητες διαμόρφωσης και εξατομίκευσης, που απεικονίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με γραφικά υψηλής ευκρίνειας. Μεγάλη οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης στην ευθεία του βλέμματος του οδηγού, Μια σειρά από διακόπτες που θυμίζουν πλήκτρα πιάνου επιτρέπουν άμεση πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες άνεσης
Με την αρχιτεκτονική του καθίσματος ο οδηγός έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στην ευθεία των ματιών του, χωρίς να χρειάζεται να απομακρύνει το βλέμμα του από τον δρόμο. Σε συνδυασμό με τη ποιότητα και την στιβαρότητα του πλαισίου, το i-Cockpit αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της οδηγικής απόλαυσης που η Peugeot δίνει τόσο μεγάλη αξία.
Για τον σχεδιασμό του i-Cockpit, λήφθηκαν υπόψιν πολλοί κανόνες σε επίπεδο εργονομίας, ορατότητας και αρχιτεκτονικής προκειμένου να εξασφαλίσει άνεση και ορατότητα για κάθε είδους σωματότυπο διαφορετικών οδηγών.
Τα ανθρωποκεντρικά δεδομένα που μελετήθηκαν σε παγκόσμια κλίμακα καθοδήγησαν τους αρχιτέκτονες της Peugeot. Δεν έχει σημασία το ύψος του οδηγού. Στην πραγματικότητα πρέπει να αξιολογηθεί η αναλογία στήθους προς άκρα. Αυτά τα ανθρωποκεντρικά δεδομένα επέτρεψαν τον υπολογισμό του εύρους ρύθμισης των καθισμάτων ή του τιμονιού προκειμένου να ενισχυθεί η εργονομία ανεξαρτήτως μεγέθους οδηγού για την κατασκευή του i-cockpit.
Η ασφάλεια στο πρώτο πλάνο
Με το σύστημα Drive Assist, το Peugeot 208 δείχνει το δρόμο προς την ημι-αυτόνομη οδήγηση χάρη στα τελευταίας γενιάς, κορυφαία για την κατηγορία, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.
Ενεργό Cruise Control με λειτουργία Stop & Go σε συνδυασμό με κιβώτιο EAT8 το οποίο ενημερώνει και ρυθμίζει την απόστασης από το προπορευόμενο όχημα. Σε μποτιλιάρισμα, το αυτοκίνητο ξεκινά αυτόματα όταν η στάση διαρκεί πάνω από 3 δευτερόλεπτα. Διαφορετικά, με ένα απλό άγγιγμα στο γκάζι ή στο λεβιέ που βρίσκεται στην κολώνα του τιμονιού, το σύστημα ενεργοποιείται και πάλι. Το σύστημα λειτουργεί από 0 χιλιόμετρα. Με χειροκίνητο κιβώτιο η λειτουργία ενεργοποιείται από τα 30 χλμ./ώρα. Μετά από επιβράδυνση που κατεβάζει την ταχύτητα κάτω από τα 30χλμ, το cruise control μπαίνει σε λειτουργία standby και ο οδηγός πρέπει να πάρει τον έλεγχο πατώντας το συμπλέκτη και το φρένο μέχρι να σταματήσει εντελώς το αυτοκίνητο,
Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης θέσης στη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane positioning assist), όπου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας (συνδεδεμένο με το ACC Stop & Go),
Πλήρης υποβοήθηση στάθμευσης (Full Park Assist) με πλευρικούς αισθητήρες (με το κιβώτιο EAT8 AGB). Το σύστημα αναλαμβάνει αυτόματα το χειρισμό του τιμονιού, του γκαζιού και των φρένων κατά την είσοδο ή έξοδο από μία θέση παρκινγκ,
Τελευταίας γενιάς σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης (Αctive Safety Brake) για τον εντοπισμό πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα, ενεργό με ταχύτητες από 5 έως και 140 χλμ/ώρα. Προειδοποιεί τον οδηγό για τον κίνδυνο επικείμενης σύγκρουσης (Forward collision warning),
Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας (ή του δρόμου) (Active Lane keeping assist) που διορθώνει την πορεία με ταχύτητα κίνησης πάνω από τα 65χλμ/ώρα.
Σύστημα ελέγχου απόσπασης προσοχής του οδηγού (Driver attention alert), που αναγνωρίζει τα σημάδια απόσπασης της προσοχής του οδηγού κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών, με ταχύτητα πάνω από 65χλμ/ώρα. Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό με μικρές δονήσεις στο τιμόνι,
Η γκάμα περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης, ντίζελ και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Από 18.900 ευρώ.
Peugeot 3008
Το Peugeot 3008, μπήκε δυνατά στην κατηγορία των μεσαίων SUV. Αλλαξε την εικόνα της εμβληματικής μάρκας. Η πρωτοεμφανιζόμενη μοντέρνα σχεδίαση, η εμπνευσμένη ιδέα για την διαμόρφωση του πίσω τμήματος, το τεχνολογικό του υπόβαθρο υψηλής αξίας καθώς και η ποιότητα κατασκευής που παραπέμπει σε αντίστοιχα premium μοντέλα είναι οι παράγοντες που συνέβαλαν στην εντυπωσιακή εμπορική του πορεία του SUV και καθόρισαν την πορεία της φίρμας με σήμα το λιοντάρι.
Bρίσκεται στη κορυφή των μικρομεσαίων SUV στην ευρωπαϊκή αγορά. Η ανανεωμένη εκδοχή του τονίζει τα στοιχεία που παραπέμπουν στην εξέλιξη της μάρκας. Επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, νέα Full LED πίσω φωτιστικά σώματα, νέα χρώματα αμαξώματος, καθώς και ένας νέος προαιρετικός εξοπλισμός με την ονομασία Black Pack κ.α. κάνουν την διαφορά.
Προσφέρει τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, αλλά και το νέο Peugeot 3008 i- Cockpit που διαθέτει νέα οθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης.
Ψηφιακή τεχνολογία
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη των 12,3 ιντσών, είναι εύκολα διαμορφώσιμος και περιλαμβάνει ψηφιακή τεχνολογία απεικόνισης που ονομάζεται Normally Black, εξασφαλίζοντας ποιότητα και καλύτερη αναγνωσιμότητα των ενδείξεων, με ανώτερη χρωματική αντίθεση.
Η νέα οθόνη αφής των 10 ιντσών, είναι υψηλής ανάλυσης και συνοδεύεται από επτά κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου» (toggle switches) που είναι ιδιαίτερα κομψοί και δίνουν τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε βασικές λειτουργίες άνεσης: ηχοσύστημα, κλιματισμός, 3D Connected σύστημα πλοήγησης με φωνητική αναγνώριση εντολών, παράμετροι λειτουργίας αυτοκινήτου, εφαρμογές smartphone, και alarm. Οι υβριδικές εκδόσεις εφοδιάζονται με ένα ειδικό πλήκτρο που παρέχει πρόσβαση στις λειτουργίες της ηλεκτροκίνησης.
Στο επίπεδο της κεντρικής κονσόλας, όλες οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως με αυτόματο κιβώτιο, διαθέτουν πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό τους και ειδικό επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των προγραμμάτων ‘Normal', 'Sport’ και Eco.
Στις εκδόσεις με υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης, ο συγκεκριμένος επιλογέας ρυθμίζει τη λειτουργία μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης: Electric (εργοστασιακή επιλογή κατά την εκκίνηση) / Hybrid / Sport / 4WD (αποκλειστικά στην έκδοση Hybrid4 300).
Νυκτερινή ορατότητα
Tα νέας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, sυμπληρώσουν τις πολλές ενσωματωμένες ευφυείς τεχνολογίες που διαθέτει ήδη το μοντέλο: Σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ζώων στην πορεία του αυτοκινήτου τη νύχτα. Adaptive (Ενεργό) Cruise Control με λειτουργία Stop and Go (με αυτόματο κιβώτιο EAT8), με επιπλέον τη λειτουργία της αυτόματης επανεκκίνησης του αυτοκινήτου, εφόσον η διάρκεια της στάσης δεν ξεπεράσει τα 3΄΄. Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας (σε συνδυασμό με το Adaptive Cruise Control με Stop and Go). Τελευταίας γενιάς σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (αναγνωρίζει πεζούς & ποδηλάτες, νύχτα και μέρα, από ταχύτητες που κυμαίνονται από 5 έως 140 χλμ./ωρα ανάλογα την έκδοση) με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης.
Δύναμη της επιλογής
Ενσαρκώνει ιδανικά την έννοια της «δύναμης της επιλογής», καθώς προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής Plug- in υβριδικών με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, και με κινητήρες εσωτερικής καύσεως βενζίνης Puretech ή ντίζελ BlueHDi. Βενζίνη, τρικύλινδρος 1.2 PureTech 130 ίππων, τετρακύλινδρος 1.6 PureTech 180 ίππων EAT8. Ντίζελ, τετρακύλινδρος 1.5 BlueHdi 130 BlueHDi 130 ίππων. Συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο EAT8.
Υβριδικοί επαναφορτιζόμενοι: Hybrid4 300 e-EAT8, κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς, εκπομπές C02 από 29 γαρμ./χλμ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 59 χλμ. Hybrid 225 e-EAT8, κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, εκπομπές C02 από 30 γραμ./χλμ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 56 χλμ.
Εξαιρετικά αποτελεσματική και δυνατή, η έκδοση Hybrid 4 300 e-EAT8 είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός κινητήρα PureTech 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρων: ο ένας στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110 ίππους και ο δεύτερος τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με απόδοση 112 ίππους.
Βελτιωμένη πρόσφυση
Η λειτουργία 4WD, επίσης διαθέσιμη με πρόγραμμα Electric, επιτρέπει βελτιωμένη πρόσφυση στην άσφαλτο ή σε δύσβατα εδάφη. Το αποτέλεσμα είναι η καλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένους, λασπωμένους, χιονισμένους δρόμους και στροφές.
Η έκδοση Hybrid με την κίνηση στους δύο τροχούς 225 ίππων συνδυάζει έναν κινητήρα PureTech απόδοσης 180 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων με αυτόματο κιβώτιο e-EAT8. Από 33.300 ευρώ.