Citroen DS3: Custom made χαρακτήρας εντός και εκτός

Ένα πραγματικά ξεχωριστό μοντέλο της γαλλικής φίρμας έρχεται να χτυπήσει τον ανταγωνισμό των "εξατομικευμένων" σχεδιαστικά οχημάτων της κατηγορίας, απευθυνόμενο σε οδηγούς που αναζητούν ένα γρήγορο αλλά και στιλάτο αυτοκίνητο πόλης.
Citroen DS3: Custom made χαρακτήρας εντός και εκτός
Το Citroen DS3 αναμένεται να αποτελέσει το πρώτο μοντέλο μιας νέας premium σειράς οχημάτων που θα «πλαισιώνουν» τα C3, C4 και C5 της γνωστής γαλλικής φίρμας. Και όταν εννοούμε premium αναφερόμαστε σε μοντέλα με ιδιαίτερη σχεδίαση, τεχνολογικές καινοτομίες και δυνατότητας εξατομίκευσης ανάλογα με τα γούστα του ιδιοκτήτη (κάτι σαν το Fiat 500 δηλαδή).

Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει διάφορες παραλλαγές χρωμάτων, υφασμάτων και σχεδίων για το χρώμα του οχήματος (και της οροφής), των ζαντών, του μοχλού ταχυτήτων, της επένδυσης του ταμπλό.

Εξωτερικά το DS3 είναι ένα συμπαγές, όμορφο αυτοκίνητο με μήκος λιγότερο από 4 μέτρα, και πλάτος 1,7 μέτρα. Στη σχεδίαση ξεχωρίζει η μεσαία κολώνα που το σχήμα της παραπέμπει σε πτερύγιο καρχαρία, οι εσοχές με τα φώτα τεχνολογίας LED αλλά και τα φουσκωμένα φτερά, που προσδίδουν δυναμισμό. Συνολικά θα μπορούσα με να υποστηρίξουμε πως το DS3 δε μοιάζει ιδιαίτερα με κανένα άλλο μοντέλο της γαλλικής φίρμας ακολουθώντας ανεξάρτητη σχεδιαστική γραμμή.

Το εσωτερικό του DS3 είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και δύσκολα θα απογοητεύσει κάποιον. Το υπερυψωμένο ταμπλό και τα λεπτά καθίσματα συμβάλλουν σημαντικά στη χρηστικότητα και στη βέλτιστη εκμετάλλευση των χώρων. Σημειώνεται ότι το πορτ-μπαγκαζ έχει χωρητικότητα 285 λίτρα και το ντουλαπάκι του συνοδηγού 13.

[Δείτε video με το νέο Citroen DS3]

Αναφορικά με τους κινητήρες που εξοπλίζεται ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει μεταξύ 5 μοτέρ που στην πράξη είναι 3 διότι τα δύο είναι πετρελαιοκινητήρες. Οι υπόλοιποι τρεις αποδίδουν (ανάλογα με την ιπποδύναμη) 95, 120 και 150 άλογα αντίστοιχα.

Στον εξοπλισμό του το DS3 αναμένεται να περιλαμβάνει hi-fi με ηχοσύστημα τελευταίας γενιάς, 6 αερόσακους, εξελιγμένα συστήματα φρεναρίσματος και ελέγχου του αυτοκινήτου.

Το DS3 δείχνει να έχει όλα τα φόντα να «χτυπήσει» τόσο το Fiat 500 όσο και το Mini. Διαθέτει χαρακτήρα και θα προσφέρει μια αίσθηση μοναδικότητας στον ιδιοκτήτη του.

Το μοντέλο αναμένεται να κάνει επίσημη πρώτη στην Έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και να κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2010. Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v