Με την παρουσίαση του νέου GT η γερμανική εταιρία επιδιώκει να αναβιώσει τον ”μύθο” του πρώτου Opel GT το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε στο Car Show της Φρανκφούρτης το 1965.
Ανεξαρτήτως τελικής αποδοχής από αγοραστικό κοινό και την θέση που θα λάβει στην ιστορία της αυτοκίνησης, το νέο Opel έχει όλα τα φόντα να πρωταγωνιστήσει αλλά και να προσφέρει γνήσια οδηγική ευχαρίστηση, στους (κατά πάσα πιθανότητα) λίγους τυχερούς που θα το αποκτήσουν.
Κινούμενο από ένα 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα 260 ίππων το βάρους 1.300 κιλών αμάξωμα μπορεί να μονοπωλήσει με σχετική ευκολία την αριστερή λωρίδα καθώς επιταχύνει στα πρώτα 100 χ.α.ω σε 5,7sec, με την τελική ταχύτητα να προσεγγίζει τα 230 χ.α.ω.
Η γοητεία του όμως δεν σταματά στις ευθείες καθώς τόσο οι πλατείες όσο και τα ανοικτά στροφιλίκια μπορούν να αποδειχθούν υπέροχα μέρη ”αθλοπαιδιών” καθώς η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα.
Eπίσης αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο GT θα είναι ανοικτό και όχι coupe όπως ο προκάτοχος και - τουλάχιστον κατά την άποψη της στήλης – διαθέτει λιγότερο κλασσικές αλλά επιθετικότερες γραμμές, με τις ζάντες των 18 ιντσών να κλέβουν την παράσταση.
Από πλευράς εξοπλισμού ο υποψήφιος αγοραστής δεν θα στερηθεί τίποτα ουσιαστικό, εφόσον γνωρίζει τι αγοράζει και δεν έχει υπερβολικές απαιτήσεις. Το νέο νέο Opel GT θα διαθέτει δύο αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, κεντρικό κλείδωμα κλειδαριών, ραδιο/CD και ηλεκτρικούς καθρέπτες και ESP.
Άλλωστε όπως επισημάναμε τι σημασία έχουν τα θερμαινόμενα καθίσματα και οι θήκες για μικροαντικείμενα όταν με μια γκάζια το νέο Opel GT ανεβάζει την αδρεναλίνη και ”τρελαίνει” τις πυξίδες…
Το Opel GT αναμένεται στη χώρα μας το Φθινόπωρο του τρέχοντος έτους, ενώ οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί. Στη Γερμανία η τιμή του κυμαίνεται περί τα 30.000 ευρώ.
Άρης Δαμουλάκης
Τεχνικά χαρακτηριστικά Οpel GT