Facebook: Θέλει να μάθει περισσότερα για’σένα

Νέες ρυθμίσεις λανσάρει το Facebook, σύμφωνα με τις οποίες το Προφίλ των χρηστών εμπλουτίζεται με ενδιαφέρουσες, προσωπικές πληροφορίες. Δεν είναι λίγοι αυτοί που μιλούν για μία απέλπιδα προσπάθεια ενεργοποίησης βαριεστημένων χρηστών.
Facebook: Θέλει να μάθει περισσότερα για’σένα
Μία σειρά βελτιώσεων στην σελίδα του Προφίλ λάνσαρε χθες το Facebook, η οποία σκοπό έχει να αυξήσει και να κάνει πιο ευδιάκριτες τις «αξιοσημείωτες» πληροφορίες κάθε χρήστη. Μέχρι σήμερα το Προφίλ περιλάμβανε βασικές πληροφορίες για έναν χρήστη: Όνομα, πόλη, σχολείο όπου φοίτησε, τόπος εργασίας. Στα νέα στοιχεία του Προφίλ, τα οποία θα παρουσιαστούν σε όλους τους χρήστες μέσα στις επόμενες εβδομάδες, θα περιλαμβάνονται πλέον τουλάχιστον πέντε φωτογραφίες στις οποίες ο χρήστης θα έχει γίνει «tagged». Σύμφωνα με το μέλος της προγραμματιστικής ομάδας του Facebook Josh Wiseman, «συνήθως δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μάθεις πράγματα για κάποιον, από το να δεις τις φωτογραφίες του».

Οι χρήστες μπορούν επίσης να προβάλουν συγκεκριμένες ομάδες φίλων στο Προφίλ τους. «Ήθελα, για παράδειγμα, να ξεχωρίσω τους φίλους μου από την ομάδα του Frisbee, δίνοντας σε όλους τους υπόλοιπους να καταλάβουν περισσότερα πράγματα για τα ενδιαφέροντά μου», λέει ο Wiseman. Ακόμα, με τις νέες ρυθμίσεις οι χρήστες θα μπορούν να κατηγοριοποιήσουν ευρύτερη γκάμα εμπειριών: Κάτω από τους τομείς «Εκπαίδευση» και «Εργασία», για παράδειγμα, μπορεί κανείς να συμπεριλάβει όχι μόνο τα σχολεία στα οποία φοίτησε ή τις δουλειές που έχει κάνει, αλλά και τα σημαντικά projects πάνω στα οποία έχει δουλέψει. Όσο για τα σπουδαιότερα ενδιαφέροντα του χρήστη, στην σελίδα του προφίλ, αυτά θα εμφανίζονται πλέον ως μία σειρά εικόνων αντί για μία απλή μορφή κειμένου.

Όπως υπογραμμίζει το εξειδικευμένο site Fast Company, oι βελτιώσεις αυτές σκοπό έχουν να κάνουν πιο ενδιαφέρον το Προφίλ του καθενός, ώστε αυτό να παρακολουθείται για περισσότερη ώρα από άλλους χρήστες, καθώς και να δίνονται κίνητρα για ακόμα περισσότερη επικοινωνία μεταξύ τους.

Σχετικά με τις αλλαγές αυτές μίλησε ο ίδιος ο Mark Zuckerberg, σε μία ιδιαιτέρως επιτυχημένη pr-ίστικη εμφάνιση το περασμένο σαββατοκύριακο –δείτε το video εδώ:


Πηγή: Fastcompany.com
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v