Τα πιο αχτύπητα, εκρηκτικά δίδυμα των ελληνικών σειρών που… μαζί δεν έκαναν και χώρια δεν μπορούσαν – γιατί δεν θα είχαν σε ποιον να απευθύνουν δηλητηριώδεις ατάκες.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Οι κόντρες τους ήταν εκρηκτικές. Οι έχθρες τους θανάσιμες. Και οι ατάκες τους ξεκαρδιστικές. Παρακάτω, συγκεντρώνουμε τα πιο απολαυστικά δίδυμα των ελληνικών κωμικών σειρών που οι μεταξύ τους καυγάδες μας έφτιαχναν – και συνεχίζουν να το κάνουν, όποτε τις ξαναβλέπουμε – τη μέρα. Ξαναθυμηθείτε τους μαζί μας, μέσα από απολαυστικά αποσπάσματα.
Ντένη Μαρκορά – Φλώρα Μπαρμπαρίτσα (Δυο Ξένοι)
Η μεγαλοαστή κυρία και η λαϊκής καταγωγής «παραδουλεύτρα» της ήταν ο ορισμός του «μαζί δεν κάνουν και χώρια δεν μπορούν». Αν τις έβαζες στο ίδιο δωμάτιο, θα αρπάζονταν στο πι και φι. Αλλά αν μάθαιναν κάτι δυσάρεστο η μία για την άλλη, θα πέθαιναν από στενοχώρια. Ίσως γιατί αυτή η αιώνια κόντρα τους ήταν ένας από τους λόγους να σηκωθούν από το κρεβάτι κάθε μέρα. Και κανείς δεν ξέρει καν από πού ξεκίνησε αυτή η κόντρα. Απολαυστικότατες στους ρόλους τους, η Ντίνα Κώνστα και η Χρυσούλα Διαβάτη.
Αννέτα – Βίκυ (Είσαι το ταίρι μου)
Η ευτραφής, έξω καρδιά Στέλλα (Βίκυ Σταυροπούλου) μεταμορφώνεται σε Βίκυ και παίρνει τη θέση της πανέμορφης αρραβωνιαστικιάς ενός πλούσιου άνδρα. Όταν όμως φτάνει στην έπαυλη της οικογένειάς του, συναντά… τον Κέρβερο, που έχει την μορφή της κουνιάδας της, Αννέτας (Δάφνη Λαμπρόγιαννη), που δεν είναι διατεθειμένη να «δώσει» έτσι εύκολα τον αδερφό της στην πρώτη τυχούσα. Και ο πόλεμος ξεκινά.
Ζουμπουλία – Μαριλένα (Στο παρά πέντε)
Δύο διαφορετικοί κόσμοι αναγκάζονται να μείνουν κάτω από την ίδια στέγη: Στο γνωστό μοτίβο για πρόκληση συγκρούσεων, ο Γιώργος Καπουτζίδης δημιουργεί δύο υπέροχους χαρακτήρες, την λαϊκή, θρησκόληπτη Ζουμπουλία που κατεβαίνει από το χωριό και φιλοξενείται στο πλούσιο κολωνακιώτικο σπίτι της αριστοκράτισσας συμπεθέρας της Μαριλένας Δορκοφίκη. Τα κουρέλια που φορά η Ζουμπουλία, ο βουδισμός της Μαριλένας και τελικά ο κοινός τους έρωτας για τον ίδιο άντρα πυροδοτεί συνεχώς τις εντάσεις, χαρίζοντάς μας σπαρταριστές σκηνές.
Κωνσταντίνος – Ελένη (Κωνσταντίνου και Ελένης)
Η πιο επεισοδιακή συγκατοίκηση στην ιστορία της ιδιωτικής τηλεόρασης έγινε στη Σπύρου Λούη, σε ένα νεοκλασικό στο Μαρούσι, που ο γερο-Κατακουζηνός κληροδότησε κατά κάποιον τρόπο εξ ημισείας στον συντηρητικό ανιψιό του Κωνσταντίνο και στην αναρχική εξαρχειώτισσα Ελένη. Και μας χάρισαν δύο σεζόν απόλυτης κόντρας και εντάσεων μεταξύ ενός «μανιαμούνια» και μίας «καραβλαχάκη».
Χριστίνα – Όλγα Μαρκάτου (Ντόλτσε Βίτα)
Η μοίρα τα έφερε έτσι και η Χριστίνα έμεινε χήρα, αλλά της έμεινε αμανάτι η πεθερά της. Και δεν πρόκειται για κάποια γλυκόστομη γιαγιούλα: Η δηλητηριώδης κυρία Όλγα, γνωστή και ως Μπουμπουλίνα, ξέρει πώς να ψήνει το ψάρι στα χείλη στη νύφη της. Ειδικά όταν μαθαίνει ότι τα έφτιαξε… με τον φίλο της κόρης της.
Μπάμπης ο καφετζής - Χρήστος ο κουρέας (Περί ανέμων και υδάτων)
Η απολαυστική ηθογραφία που έστησε η Κάκια Ιγερινού στα σοκάκια της Κέρκυρας, συγκεντρώνοντας γνώριμες φιγούρες ελλήνων σε μια γειτονιά, περιλάμβανε και δύο άσπονδους εχθρούς: Τον κουρέα και τον καφετζή. Τον φιλοβασιλικό και τον αριστερό. Δύο άκρα που δεν σταμάτησαν ποτέ να «τρώγονται» τον τελευταίο αιώνα στην Ελλάδα. Και στην περίπτωση του Μπάμπη και του Χρήστου (Χρήστος Μπίρος και Γιώργος Γεωγλερής) δεν σταμάτησαν και να… κατουράνε ο ένας τις γλάστρες του άλλου.
Μπαρτζώκα – Μπούρνοβα (Οι Στάβλοι της Εριέτας Ζαΐμη)
Οι Ρήγας-Αποστόλου στο σταθερό τους μοτίβο, τοποθετούν δύο γυναίκες με άσπονδο μίσος στο περιθώριο της πλοκής των σειρών τους. Έτσι κι εδώ, δύο από τις κρατούμενες των τηλεοπτικών φυλακών τους – και μάλιστα οι πιο ηλικιωμένες – έχουν προηγούμενα: Φανατική Πασοκτζού η μία, ορκισμένη Νεοδημοκράτισσα η άλλη (σε εποχές που ακόμα… είχαμε Σημίτη), οι δύο γυναίκες τρώγονταν για τις δημοσκοπήσεις, την εξουσία ή απλώς για το ποια θα διαλέξει τι θα φάνε σήμερα οι κρατούμενες.
Χοσέ – Σενιόρα Σούλα (Σαββατογεννημένες)
Λαμπρό δείγμα σχέσης εργοδότη-υπαλλήλου, αυτή μεταξύ Σούλας και Χοσέ, που μετά βίας συνυπάρχουν στο souvenir shop της πρώτης στο Μοναστηράκι, θα μείνει στην τηλεοπτική ιστορία. Όχι για την ασυνεννοησία λόγω της ουρουγουανικής καταγωγής του Χοσέ, αλλά επειδή όταν συγκρούονται δύο εξίσου δυναμικοί χαρακτήρες, το αποτέλεσμα είναι… σαν αυτό που θα παρακολουθήσετε στο παραπάνω video.