Οι πιο τρελοί ρόλοι των ελληνικών σίριαλ

Οι πιο ιδιαίτεροι, εκκεντρικοί, τρελοί… για δέσιμο ρόλοι που έχουμε απολαύσει σε ελληνικές σειρές της ιδιωτικής τηλεόρασης.
Οι πιο τρελοί ρόλοι των ελληνικών σίριαλ
Οι ατάκες της Ντένης Μαρκορά, οι εκρήξεις του Χοσέ, οι φάρσες του Λάζαρου, οι φοβίες της Καίτης Κολεσίδου Γκιούλμπαμπα μας χάρισαν μερικές από τις πιο τρελές, σπαρταριστές στιγμές γέλιου στην ελληνική τηλεόραση. Γι’ αυτό και τους τιμάμε, σε μια λίστα με τους πιο τρελούς ρόλους που έχουμε δει στα ελληνικά σίριαλ.

Ντένη Μαρκορά (Δυο Ξένοι)

Ήταν τόσο τρελή που… οδήγησε και μία ψυχαναλύτρια στον ψυχίατρο και μιλούσε καθημερινά με μια Ρωσίδα, χωρίς εκείνη να γνωρίζει ελληνικά ή εκείνη ρωσικά. Η Ντένη Μαρκορά είναι αναμφισβήτητα μία από τις πιο ξύπνιες, ιδιαίτερες προσωπικότητες που πέρασαν από τις οθόνες μας και το μόνο που μας πρόσφερε σε μεγαλύτερη ποσότητα από την τρέλα της ήταν οι ατάκες της. Απολαύστε μερικές από τις καλύτερες στο παραπάνω video.

Χοσέ (Σαββατογεννημένες)

Ο πιο πολύχρωμος, κεφάτος, απολαυστικά θορυβώδης ρόλος των ‘00s ήταν ο Χοσέ του Γιώργου Καπουτζίδη. Ο ουρουγουανός υπάλληλος στο souvenir shop της Σενιόρας Σούλας μισούσε τον ελληνικό πολιτισμό, αλλά κατάφερε να ενσωματωθεί πλήρως στις συνήθειές του, ήτοι να κλέβει τους πελάτες, να αράζει με φραπέ (με γεύση βερίκοκο παρακαλώ) και τα πόδια ψηλά και να μαλώνει συνεχώς με την αφεντικίνα του.

Χάρης (Ντόλτσε Βίτα)

Το γοητευτικό ρεμάλι που ερωτεύτηκε η Ντορίτα Μαρκάτου σύστησε την αργκό των άγριων νιάτων των ‘90s στην ελληνική οικογένεια, χόρευε σαν δαιμονισμένος μόνος του, σύστηνε θρίλερ με οικονόμους που ξεκοιλιάζουν ολόκληρες φαμίλιες, έφερε αέρα ανανέωσης και ανεμελιάς στο σπιτικό των Μαρκάταινων και υπήρξε με διαφορά ο καλύτερος ρόλος που υποδύθηκε ποτέ ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης. Μήπως αδικείται τελικά στις δραματικές σειρές;

Λάζαρος (Είσαι το ταίρι μου)

Το κόκκινο λοφίο του έγινε σύμβολο μιας γενιάς τηλεθεατών, ο Μήτσος, το ιγκουάνα του έκλεψε καρδιές και οι φάρσες που έκανε στους πλασιέ και τα delivery boys άφησαν εποχή. Ήταν δε ο ρόλος που μας σύστησε για πρώτη φορά τον Άρη Σερβετάλη.

Ντάλια (Στο παρά πέντε)

Ο ορισμός του «εκτός τόπου και χρόνου» ανθρώπου, η βαθύπλουτη Ντάλια Χατζηαλεξάνδρου του «Παρά Πέντε», για χρόνια απομονωμένη από τον έξω κόσμο, τα είχε απολαυστικά χαμένα: Σκηνές όπως οι ζητιάνοι στα λεωφορεία που πέρασε για καλλιτεχνικό πρόγραμμα, τα πρόβατα στον δρόμο που πέρασε για μεγάλα σκυλιά με μαλλί, οι δεσμίδες με τα «μωβ» που έβγαζε για να πληρώσει στο ψιλικατζίδικο και τα «φαγκρί» και «φαμπέζ» ψάρια ήταν από τις πιο αστείες της σειράς του Γιώργου Καπουτζίδη.

Καίτη Κολεσίδου Γκιούλμπαμπα και Ντίμης Τσιμισκής Χόφμαν (Οι στάβλοι της Εριέτας Ζαΐμη)

Το πιο τρελό δίδυμο των Στάβλων ήταν ο πρόεδρος των φυλακών και η πιο… φοβική από τις κρατούμενες. Ο πρώτος ήταν σχιζοφρενής και με τη βούλα, αλλά – στα χνάρια της Ντένης Μαρκορά – έπαιζε στα δάχτυλα την καλή κοινωνία, ενώ η δεύτερη έπασχε μεταξύ άλλων από χρωματοφοβία, τζαπανοφοβία, ανοιχτοφοβία και νεροφοβία. Η συνήθειά της, από την άλλη, να φτάνει στη φυλακή μετά από τις άδειες με μια νεκροφόρα δεν βοηθούσε στην βελτίωση του προφίλ της.

Στάλλω (Εθνική Ελλάδος)

Κυπριακός αέρας φύσηξε τα τελευταία χρόνια στην ελληνική τηλεόραση, και ο πιο απολαυστικός… ανεμοστρόβιλος ήταν ο ρόλος της Στάλλως, της αξιαγάπητης Κυπρίας που αποφάσισε να μπει στην Εθνική Ομάδα Κέρλινγκ και να αγωνιστεί χωρίς στιγμή να αφήσει από το χέρι της το κουμπί για τις σέλφι στο κινητό της ή το τσατ με τον φίλο της τον Κύκκο. Δείτε παραπάνω μερικά από τα highlights της.

Παρθένα (Εμείς κι Εμείς)

Η ποντιακή σπιρτάδα στα καλύτερά της – εντάξει, και στα πιο… στερεοτυπικά της – παρουσιάστηκε μέσα από τον ρόλο της Παρθένας Ουσταμπασίδου στην σειρά «Εμείς κι εμείς». Η Ελένη Γερασιμίδου κατάφερε να μεταμορφωθεί σε χαζούλα αλλά καπάτσα Πόντια από τα Ναβαροσίσκι, να σπείρει τον πανικό σε όλη την παρέα του Μετς και να καπαρώσει τον Αντωνάκη και το ψιλικατζίδικο της γειτονιάς ταυτόχρονα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v